روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 16 اسفند ماه سال 1390
نقد وبررسی : سرمقاله ی روزی نامه ی حکومتی جمهوری " رجزخواني‌هاي انتخاباتي "
"تقلیل حکم اعدام برای شهروند آمریکایی امیر میرزایی حکمتی نشان از آن دارد که زد وبند های پشت پرده همچنان ادامه دارد . در صورتیکه کاهش این حکم که همراه با اتهامات ساختگی ونوعی گروگان گیری برای اینگونه زد و بندهای اشاره شده پشت پرده می باشد . ولی واقعیت این است وحشت از عدم حضور مردم در نمایش خیمه شب بازی فرمایشی 12 اسفند و عریان وحاد تر شدن جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و رقابت های میان باندهای مافیایی رژیم فاشیستی مذهبی  کودتایی است بعلاوه آثار تحریم هاست که موجب شد رژیم ضد بشری و قرون وسطایی بشدت ضعیف و آسیب پذیر گردد  آنچنانکه بدون دلیل حکم اعدام ایرانی تبار شهروند آمریکایی  لغو شده است . همین اقدام  نشان از فاش شدن بلف زدن  های توخالی حاکمان ایران است که به نمایش گذاشته شده  م گفته شد ناشی از ضعف ووحشت می باشد"
آنچه انکار کردنی نمی باشد این است که  در رقابت تبلیغاتی ریاست جمهوری آمریکا رقبای وابسته به دو حزب جمهوریخواه ودمکرات در آمریکا بدنبال یافتن نقاط ضعف همدیگر وبرجسته کردن ومانور  تبلیغاتی دادن پیرامونش هستند . بنابراین مسأله تهاجم نظامی به عراق وخروج از این کشور  و دستآورد آن از یک سو و از طرف دیگر موضوع حساس پروژه ی هسته ای رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران می باشد . زیرا که این موضوع ربط دارد به  لابی های اسراییل در آمریکا که نقش بسیار مهم ومؤثر در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارند . به خصوص تلاش پیگیری که حاکمان ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای می کنند . مهمتر اینکه موازی این اقدام یک ریز تأکید بر نابودی اسراییل با دشمنی با مذاکرات صلح اسراییل و فلسطین می کنند .برای اینکه با حمایت تاکتیکی – تبلیغاتی که از حماس می کنند . تلاشی هدفمند  است که برای جنگیدن در برون خانه به جای جنگ درون خانه می باشد . بنابراین اینگونه اقدامات تحریک آمیز موجب بهانه ی لازم برای اسراییل شده است تا که از سوی حامیان لابی اش در آمریکا هرچه بیشتر فشار بر حاکمان ایران وارد کند . پس بی حهت نیست کلید و رمز تبلیغات نامزدان جمهوریخواه تهدید ایران واهداف هسته ای شده است. طوری که دستان اوباما هم توی پوست گردو گذاشته شده ومجبور شده است تا که وانمود کند دارد از سیاست خائنانه ی مماشات گرایانه که فاصله می گیرد . بهمین دلیل چون موضع حاد تری نسبت به گذشته اتخاذ کرده است واخطار کرده که اجازه نمی دهد حاکمان ایران دارای سلاح هسته ای شوند . برای همین موجب شکایت وعصبیت مقامات ومطبوعاتی و رسانه ای رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی شده است  . در همین راستا  سرمقاله نویس  در دفاع از اهداف پروژه ی هسته ای وتلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای  این چنین روضه  ی  مبسوط ضد آمریکای واسراییلی  خوانده است "
"انتخابات رياست جمهوري آمريكا قرار است در آبانماه سال آينده برگزار شود و انتخاب مجدد باراك اوباما براي او و حزب دموكرات آمريكا كاملاً حيثيتي است. اين نكته براي حزب دموكرات آنقدر اهميت دارد كه او بعد از سخنان چاپلوسانه و متملقانه‌اي كه براي جلب نظر صهيونيست‌ها در اجلاس "آيپك" به زبان آورد، اين نكته را هم اضافه كرد كه: "طي روزهاي آينده منتظر باشيد تا رقباي جمهوري خواه از پايبندي شان بر روابط آمريكا و اسرائيل سخنان بسياري بگويند اما شما مي‌توانيد پايبندي من را بر اين مساله در اقداماتم ببينيد چرا كه طي سه سال اخير به وعده‌هاي خود در قبال اسرائيل پايبند بوده و در تمام لحظات حساس، ما تكيه گاهي براي اسرائيل بوده ايم." اظهارات رئيس‌جمهور آمريكا در اجلاس "آيپك" دو بخش دارد. بخش مربوط به تملق‌ هائي كه او به صهيونيست‌ها گفته و بخش حملاتي كه به ايران كرده تا نظر صهيونيست‌ها را بيشتر به خود و حزب دموكرات جلب كنداين سخنان، موجب شد شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي كه در اجلاس "آيپك" حضور داشت، زبان به تمجيد از اوباما بگشايد و بگويد: "باراك اوباما، دوست اسرائيل در كاخ سفيد است.بخش دوم سخنان اوباما كه حاوي حملاتي تند به ايران است نشان مي‌دهد وي اطمينان نداشته با تعريف و تمجيدهاي داغ از رژيم صهيونيستي، توجه و رضايت صهيونيست‌ها را كاملاً جلب كرده باشد. به همين جهت، چاشني حمله به ايران را زياد كرد و نسبت به گذشته تندترين سخنان را عليه ايران به زبان آورد. وي ضمن متهم كردن فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران به گرايش به سوي نظامي شدن و توليد سلاح هسته اي، گفت: من، به عنوان رئيس‌جمهور و فرمانده نيروهاي مسلح عميقاً صلح را بر جنگ ترجيح مي‌دهم و فقط وقتي زمان و شرايط ايجاب كند به زور متوسل خواهم شد و مي‌دانم كه مقامات اسرائيلي نيز همگي با هزينه‌ها و پيامدهاي جنگ آشنائي دارند." مقامات ايراني نبايد هيچ ترديدي درباره اداره آمريكا داشته باشند، همانطور كه نبايد به حق حاكميت اسرائيل براي اينكه خودش درباره آنچه براي برآوردن نيازهاي امنيتي‌اش ضروري است، تصميم گيري كند، ترديد نداشته باشند." اوباما، با تكرار تهديدها نشان داد كه براي دوباره رئيس‌جمهور شدن اهميت بسيار زيادي قائل است و به همين جهت براي چندمين بار در سخنراني خود اين مطلب را با عبارت مختلف و اينبار اينگونه تكرار كرد كه: "در رابطه با برنامه هسته‌اي ايران، هيچ گزينه‌اي را از روي ميز كنار نمي‌گذاريم و در اين باره جدي هستيم، زيرا يك ايران مسلح به سلاح اتمي كاملاً مغاير با منافع امنيتي اسرائيل است و در عين حال با امنيت ملي آمريكا نيز مغايرت دارد." آنچه در حاشيه اظهارات اوباما در "آيپك" لازم است گفته شود اينست كه براي ملت آمريكا وجود رئيس جمهوري كه حيثيت خود و حزب متبوع خود را در گرو يك مشت صهيونيست دوره گرد و يك دولت جعلي غاصب و تروريست مي‌داند، ننگ بزرگي است. مردم آمريكا نيز از همين حقارت رئيس‌جمهور خود رنج مي‌برند. اينكه عده‌اي از مردم آمريكا بعد از سخنراني اوباما اعلام كردند به سياست‌هاي وي در قبال ايران معترضند و با حمايت‌هاي دولت آمريكا از رژيم صهيونيستي موافق نيستند، بيانگر همين مطلب است. ر اظهارات اوباما آمده، اظهارات نخ نما شده‌ايست كه 33 سال است مردم ايران آنها را شنيده‌اند و با بي‌اعتنائي از كنار آنها گذشته‌اند"
در خاتمه اینکه از بس سیاست خائنانه ومماشات گرایانه ی آمریکا مقابل رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف که در سالیان گذشته دنبال شده است . البته با همت واتکای لابی های اعزامی مقیم آمریکا وفعال بودن شان به ویژه قلم های خریده شده که مکمل این سیاست شده است . برای اینکه مقالات بسته بندی ارسالی از ایران  با چاشنی دلار در مطبوعات ورسانه های خبری آمریکا راه نفوذ یافته است . همانگونه که از طریق اینگونه نفوذی ها یا خریده شده ها می باشد که به جساب چپ های آمریکایی تظاهرات های ضد جنگ و تحریم علیه ی ایران در آمریکا بر پا می دارند . بنابراین بدلیل اینگونه اقدامات وفعالیت دلال ها وکار چاق کن های پشت صحنه و لابی های دو جانبه در آمریکا می باشد که به نظر می رسد مقامات ایرانی به این نتیجه رسیده اند که خبری از تهدید نظامی از سوی آمریکا نیست واسراییل هم بدون حمایت آمریکا اقدام به تهاجم نظامی به تأسیسات هسته ای ایران نمی کند وبا خیال نسبتاً آسوده وبی توجه به تحریم وتهدیدهای ظاهری که اوباما می کند برای شان جدی گرفته نمی شود .چون آن را ناشی از تبلیغات انتخاباتی برای ریاست جمهوری دوباره اوباما می دانند. به خصوص اینکه با تقلیل حکم اعدام برای شهروند آمریکایی امیر میرزایی حکمتی نشان از آن دارد که زد وبند های پشت پرده همچنان ادامه دارد . در صورتیکه کاهش این حکم که همراه با اتهامات ساختگی ونوعی گروگان گیری برای اینگونه زد و بندهای اشاره شده پشت پرده می باشد . ولی واقعیت این است وحشت از عدم حضور مردم در نمایش خیمه شب بازی فرمایشی 12 اسفند و عریان وحاد تر شدن جنگ قدرت و ثروت و اختلاف و رقابت های میان باندهای مافیایی رژیم فاشیستی مذهبی  کودتایی است بعلاوه آثار تحریم هاست که موجب شد رژیم ضد بشری و قرون وسطایی بشدت ضعیف و آسیب پذیر گردد  آنچنانکه بدون دلیل حکم اعدام ایرانی تبار شهروند آمریکایی  لغو شده است . همین اقدام  نشان از فاش شدن بلف زدن  های توخالی حاکمان ایران است که به نمایش گذاشته شده  م گفته شد ناشی از ضعف ووحشت می باشد.
هوشنگ بهداد
روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی 16 اسفند ماه سال 1390
 رجزخواني‌هاي انتخاباتي