گزیده خبرهای 19 اسفند 90. قسمت- 2
 جدا سازی حیاط مدارس براساس سن
این طرح که فقط می تواند مشابهت در زندان ها عدم تماس باهم دیگر و زمان محدود هواخوری شان  باشد .حتی در پادگان های نظامی هم سابقه ندارد . دلیل گذشته از شیوه کنترل تولد تا مرگ می باشد. از طرف دیگر وحشت از ایجاد رابطه ی گفتاری دانش آموزن کلاس های  بالاتر با پایین تری ها و انتقال تجربه و آگاهی  وتأثیر گذاری شان  بردانش آموزان  کوچکتر می باشد .
ایسنا: معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه با ایجاد مجتمع‌های آموزشی و پرورشی، نوآموزان از دوره پیش دبستانی تا پایان دیپلم را در این مجتمع‌ها سپری خواهند کرد، گفت: حیاط مجتمع‌ها جدا از یکدیگر بوده و نوآموزان در ساعات تفریح ارتباطی با دانش‌آموزان سایر پایه‌ها نخواهند داشت. فاطمه قربان درباره برنامه‌هایی که تحول بنیادین برای دوره پیش دبستانی تعریف و تدوین کرده است، افزود: بر اساس قانون دوره پیش دبستانی یک دوره غیررسمی و غیراجباری است، اما با توجه به اهمیتی که این دوره دارد، در مجتمع‌های آموزشی و پرورشی ساختمان مجزا و جداگانه‌ای برای این دوره دیده شده است.معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در توضیح بیشتر، گفت: اوقات فراغت و ساعات تفریح نوآموزان و دانش آموزان ابتدایی جدا از دانش آموزان پایه‌های بالا‌تر است، اما با توجه به اهدافی که تحول بنیادین برای آموزش و پرورش تعریف کرده، تمامی آموزش‌ها از پیش دبستانی تا پایان دیپلم را در مجتمع‌های آموزشی خواهند گذراند.
فرود اضطراری هواپیمای آمریکایی در تهران
چگونه است که چرا خبر در سایت مشرق سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری بازتاب داده شده است؟ همانگونه که سئوال است چرا با ادعای دشمنی 33 ساله که  با آمریکا می شود اراذل اوباشان بیت رهبری  با شعار مرگ بر آمریکا در فرودگاه حضور نیافته ودست به گروگان گیری نزدند؟ مهمتر اینکه مگر فاصله دوحه تا استانبول چقدر است که هواپیما با اتمام سوخت بنزین مواجه شده  و نیاز به فرود اضطراری وسوخت گیری داشته است؟ نکد که سوخت گیری صلواتی انجام کرده وباک هواپیما پرشذه است تا به جای تحریم ها تلافیشده باشد؟!
به گزارش سایت مشرق، ساعت هشت و پنج دقیقه دیشب یک هواپیمای مسافری آمریکایی که از دوحه به مقصد استانبول در حرکت بود هنگام عبور از آسمان ایران ضمن تماس با برج مراقبت فرودگاه خمینی تهران به دلیل اتمام سوخت تقاضای فرود داشت که پس از موافقت برج مراقبت در فرودگاه امام به زمین نشست.بر اساس این گزارش، این هواپیما پس از سوختگیری دقایقی قبل فرودگاه را به مقصد استانبول ترک کرد.هنگام سوختگیری تمام مسافرین در داخل هواپیما بودند
دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره توسط پلیس کرج.خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارقانی که با تشکیل یک باند از ساختمان‌های نیمه‌کاره در کرج سرقت می‌کردند، توسط پلیس کرج دستگیر و به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.
چرا باند های مافیایی  بساز وبفروشان ودلالان حکومتی و  سارقان اصلی بلند مرتبه سازی ها که با زد وبند کردن با شهرداری ها صاحب ثروت های نجومی یکشبه می شوند اینان  دستگیر نمی شوند ودستگاه فاسد قضاییه ضعیف ومظلوم کش  و آفتابه دزد دار زن و ظالم وکلان دزد ومفسدان اقتصادی پرور با نیروی انتظای اینگونه سارقان مفلوک ونگون بخت را دستگیر می کنندکه هم دست پروده ی همین رژیم فاشیسنتی مذهبی کودتایی وغارتگر می باشند .هم از روی بیکاری و  فقر ونیاز یا اعتیاد دست به اینگونه اقدامات می زنند؟
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح شهرستان و مراجعه مالباختگان به کلانتری، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.وی افزود: با تحقیقات محسوس و نامحسوس مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودرو پیکان نیمه‌های شب و اوایل صبح اقدام به سرقت می‌کنند.این مسئول ادامه داد: ماموران کلانتری 29 مشکین دشت به یک دستگاه خودرو پیکان در بلوار امام خمینی (ره) مشکین دشت مظنون و طی هماهنگی با مرکز به طور نامحسوس خودرو مذکور را تحت تعقیب قرار دادند و سارقان در حالی که قصد سرقت از ساختمان نیمه‌کاره را داشتند، در عملیاتی ضربتی دستگیر و به کلانتری منتقل شدند. خیرخواهان در پایان اضافه کرد: در ادامه بازجویی‌ها متهمان به بیش از 15 فقره سرقت از ساختمان‌ های نیمه کاره اعتراف و اذعان داشتند اموال سرقتی بیشتر شامل آهن‌آلات و مصالح ساختمانی بوده است.متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
پسر شیاد وکلاهبر دار اینترنتی که در نقش دختر اجرای نقش می کرده و پسران را سرکیسه یا نقره داغ شان می کرده است .چون پایش راا ز گلیم ومحدوده ی خود فراتر کرده وپا توی کفش آخوندهای حکومتی و شرکا وارتش سایبری سیج و سپاه کرده وموی دماغ و رقیب شان شده دستگیر شده است تا مجبور به همکاری با بازجوها شود .
مردی که در فضای اینترنت خود را دختر معرفی و پس از ارتباط اینترنتی با پسران جوان، از آنها کلاهبرداری می‌کرد، تحت تعقیب پلیس فتای تهران قرار گرفت.جام جم: مردی که در فضای اینترنت خود را دختر معرفی و پس از ارتباط اینترنتی با پسران جوان، از آنها کلاهبرداری می‌کرد، تحت تعقیب پلیس فتای تهران قرار گرفت.چند روز پیش فردی با حضور در دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران از دختری جوان به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد. با تشکیل پرونده، تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز شد. شاکی به پلیس گفت: چندی پیش در اینترنت با دختر جوانی آشنا شدم. پس از مدتی با او ـ که ادعا می‌کرد خانواده سرشناس و پولداری دارد ـ دوست شدم و ارتباطمان از طریق اینترنت ادامه یافت. چند بار از او خواستم همدیگر را ملاقات کنیم، اما خواسته‌ام را نمی‌پذیرفت. دختر مورد علاقه‌ام با ادعای این که خانواده‌اش به دوستی اینترنتی اهمیت نمی‌دهند، از من خواست مدتی صبر کنم تا مقدمات ملاقات مرا با خانواده‌اش فراهم کند. در این مدت او به عناوین مختلف از من پول می‌خواست و من هم پول‌ها را به یک شماره حساب واریز می‌کردم. به خاطر علاقه‌ای که به دختر جوان پیدا کرده بودم، به خواسته‌هایش عمل می‌کردم تا این‌که از هفته گذشته ارتباط اینترنتی او یکباره با من قطع شد. پس از چند روز یک پیام اینترنتی از او دریافت کردم مبنی بر این که خوب فریبم را خوردی و پول‌هایت را از دست دادی. همان جا متوجه شدم دختر جوان شیاد بوده است.شکایت‌ها یکی پس از دیگری.با اطلاعات به دست آمده از شاکی، تحقیقات در این ارتباط ادامه یافت تا این‌که چند مرد جوان دیگر نیز با مراجعه به پلیس فتای آگاهی تهران، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. با تحقیق از شاکیان معلوم شد، همگی آنها پس از آشنایی اینترنتی با یک دختر جوان، از سوی او فریب خورده و مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند .زن کلاهبردار، مرد از آب در آمد!در ادامه بررسی‌های پلیسی معلوم شد فردی که با شاکیان مرد در فضای اینترنت ارتباط دوستی برقرار و از آنها کلاهبرداری کرده، یک مرد بوده که با معرفی خود به عنوان یک دختر جوان، آنها را به دام انداخته است. ماموران در مرحله بعدی تحقیقات متوجه شدند متهم فراری با مدارک جعلی در یکی از بانک‌های جنوبی تهران حساب پس‌انداز افتتاح کرده و از شاکیان می‌خواسته پول‌ها را به آن حساب واریز کنند. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جستجو برای دستگیری کلاهبردار زن‌نما ادامه دارد.
رای دادن رئیس جمهور سابق ایران ضدانقلاب را شوکه کرد..مگر قرار بود خاتمی رای ندهد؟
گرد آوری گزینه پیرامون رأی دادن خاتمی در سایت فردا که وابسته به شهردار تهران قالیباف می باشد .البته بر اساس اتهام کلیشه ای وزارت بد نام اطلاعات ومقامات رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف مخالفان ومنتقدان متهم به ضد انقلاب شده اند .چون آنانکه حاکم می باشند آنگونه   انقلابی هستند که عملکردشان  رکورد شکنی جهانی در مورد نقض حقوق بشر واعدام و اعتیاد وفرار مغزها و مرگ ومیر جاده ها و.... در خورجین شان دارند.
پس از تأئید خبر شرکت خاتمی در رأی‌گیری، نوبت فحاشی فتنه‌گران به وی بود تا خاتمی نیز همچون هاشمی پس از شرکت در رأی‌گیری، از سوی ضدانقلاب و فتنه‌گران با فحش و ناسزا مورد استقبال قرار گیرد.کاربران سایت بالاترین، خاتمی را «خائن» توصیف کرده و حملات خود را به صورت دامنه‌دار به...شفاف- علی یزدیاز عصر دیروز که خبر رای دادن سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران در خبرگزاری ها منتشر شد موجی از هتاکی به وی در رسانه های ضدانقلاب به راه افتادتا دو ساعت اول بعد از رای دادن خاتمی، رسانه های ضد انقلاب و خبرنگاران بی بی سی و رادیو فردا، رای دادن خاتمی را نوعی خبر سازی رسانه ای و دروغ عنوان کردند.بی بی سی فارسی اولین رسانه ای بود که در تماس با یکی از نزدیکان خاتمی رای دادن وی را تائید و بر روی خروجی سایت خود قرار داد. از همان لحظه موجی از توهین و هتاکی به رئیس جمهور سابق ایران در رسانه های اجتماعی چون فیس بوک به راه افتادپس از تأئید خبر شرکت خاتمی در رأی‌گیری، نوبت فحاشی فتنه‌گران به وی بود تا خاتمی نیز همچون هاشمی پس از شرکت در رأی‌گیری، از سوی ضدانقلاب و فتنه‌گران با فحش و ناسزا مورد استقبال قرار گیرد.کاربران سایت بالاترین، خاتمی را «خائن» توصیف کرده و حملات خود را به صورت دامنه‌دار به سمت وی روانه کردند.وضعیت مشابهی در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک حاکم است و تقریباً اکثر افرادی که بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبیدند، هم‌اینک حملات خود را متوجه خاتمی کرده‌اند.سایت‌های مذکور، طی روزهای گذشته، خاتمی و هاشمی را از حامیان تحریم انتخابات ذکر کرده و به شدت از این دو شخصیت حمایت می‌کردند!
 درگیریهای گسترده در روز "انتخابات" در ممسنی در استان فارس (2 فیلم)
اینهم یک نمونه از ممسنی در روز أی گیری نمیش خیمه شب بازی فرمایشی 12 اسفند در کشوری مدعی آزاد وامن ترین کشور جهان است که در عمل این ادعا وشوق وعلاققه ی وافر به مشارکت بالا رر أی دادن است .