گزیده خبر های 23 اسفند 90
جاسبی می‌خواهد رئیس‌جمهور شود؟!
گفته می شود یارو از در بیرون می شود ولی از پنجره وارد می شود.حال داستان جاسبی است که پس از 30 سال که از ریاست دانشگاه آزاد کنار گذاشته شده است . اماا کنون هوس کرده رئیس جمهور شود.
منابع آگاه از جلسات متعدد رئیس سابق دانشگاه آزاد با اعضای حزب چکاد آزاداندیشان خبر می دهند.به گزارش فارس، حزب چکاد آزاداندیشان که منتسب به جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد است، پس از تغییر ریاست این دانشگاه، هر روز در میدان هروی منطقه شمس آباد جلسه برگزار می‌کند.گفته می شود که جاسبی رئیس سابق دانشگاه آزاد نیز در چندین جلسه این حزب حضور داشته است.به گفته منابع آگاه به نظر می رسد عبدالله جاسبی در صدد برنامه ریزی و آماده کردن خود برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ باشد و نوع مواضع وی در برخی از جلسات چکاد آزاداندیشان نیز موید همین مساله است اما هنوز وی احتمال کاندیداتوری خود را به صورت رسمی، تایید یا رد نکرده است.
احمدی‌نژاد هدایای خودش و همسرش را فروخت
اگر مشخص می شد که پول ناشی ازفروش نفت کجا می رودوهزینه ی چه کارها یا به حساب چه کسان یا ارگان واریز می شود . دیگر نییاز به فروش این هدایای ر یس جمهور وهمسرش نبود
پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری نوشت: همزمان با هفته نيکوکاري و سفر دکتر محمود احمدي نژاد و اعضاي هيات دولت به استان البرز که در راستاي چهارمين دور از سفرهاي استاني هيات دولت انجام شده است، مراسم فروش خيريه 20 قلم از هداياي شخصي دکتر محمود احمدي نژاد و همسر وي (اعطايي از سوي مقامات خارجي) به نفع مددجويان سازمان بهزيستي که در سه بخش ساعت، جواهرات و خودنويس است با حضور خيرين و نيکوکاران برگزار شد. رييس جمهور پيش از اين، بالغ بر 52 قلم از هداياي شخصي خود را که از سوي مقامات ساير کشور ها به وي و همسرش اعطا شده را براي کمک به نيازمندان و مددجويان سازمان بهزيستي اعطا کرده بود که در اين مرحله 20 قلم از آنها در مزايده به فروش خواهد رسيد که پيش بيني مي شود مبلغي در حدود 115 ميليون تومان عوايد اين مزايده باشد. اين هدايا که توسط کارشناسان دادگستري قيمت‌گذاري شده است، به هيچ وجه جنبه تاريخي و ملي ندارند و اين اقدام رييس جمهور به منظور فرهنگ سازي در ميان مسئولان و خيرين جهت توجه عملي به نيازمندان و حركت به سوي ساده زيستي و پرهيز از تجمل گرايي بوده که باعث الگوسازي در کشور براي انجام عمل خير است که در حدود بيش از يک ميليارد تومان از محل مزايده آنها عايد بهزيستي جهت کمک به مددجويان خواهد شد. دکتر احمدي نژاد در چند مرحله اقدام به اهداي هدايا و وسايل شخصي خود به نفع نيازمندان کرده که فروش خودروي رييس جمهور نيز از اين قبيل اقدامات بوده است.
گروهی از فعالان رسانه‌ای محافظه‌کار خبر دادند: دخالت سازمان‌یافته سپاه در انتخابات ۱۲ اسفند
وقتی دین ابزار قدرت وثروت شده باشد . بطور شیادانه وعوامفریبانه مستضعفان و پابرهنگان صاحب حکومت می شوند . جنگ موهبت الهی می شود . اقتصاد مال خر می گردد .پاسداران در امور سیاسی نباید  دخالت  کنند.ولی می توانندد ست به کودتا بزنند و رئیس جمهور تعیین کنند یااینکه سپس زیرآبش را بزنند و  نمایش خیمه شبب ازی تقلباتی برای بازار مکاره موسوم به مجلس بر پا دارند .چونکه حامی ولی وقیح علی خائنه ای هستند.
دیگربان : نفر اول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی و عده‌ای از روزنامه‌نگاران محافظه‌کار از دخالت سازمان یافته سپاه پاسداران در نهمین دوره انتخابات مجلس خبر دادند.محمدحسن روزی‌طلب از روزنامه‌نگاران حامی «جبهه پایداری» با انتشار یادداشتی بدون آنکه نامی از سپاه ببرد٬ نوشته که این نیرو در انتخابات اخیر «کثیف‌کاری» کرده است.آقای روزی‌طلب نوشته «نیروهایی که نباید در سیاست دخالت کنند» با استفاده از «بیت‌المال» در شب آخر تبلیغات انتخاباتی٬ فهرست جعلی «اصولگرایان اصلح» را در تیراژهای میلیونی منتشر کردند.احمد سعیدی٬ دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز نیز در وبلاگ خود به صراحت از دخالت «غیرقانونی» سپاه در انتخابات اخیر مجلس خبر داده است.آقای سعیدی نوشته که سپاه پاسداران در انتخابات نهم مجلس عملکردی «خلاف شرع و قانون» داشته است.وی افزوده که سپاه با این اقدام و شورای نگهبان با «رد صلاحیت‌های ذوقی» باعث شدند تا «تابوی» انتقاد از آن‌ها در جمهوری اسلامی شکسته شود.سعیدی شکسته شدن «تابوی انتقاد» از سپاه پاسداران را «یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انتخابات نهم اسفند» اعلام کرده است.مهدی تهرانی٬ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس نیز آن‌طور که خود در وبلاگش نوشته و حسن روزی‌طلب هم به آن اشاره کرده٬ به خاطر حمایت از فهرست «جبهه پایداری» از سمت خود برکنار شده است.نفر اول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی در واکنش به برکناری خود نوشته است: «اگر می‌‏توانستم حرف بزنم می‌‏‌گفتم چه کسانی و چگونه از بیت‌‏المال به نفع یک جبهه انتخاباتی استفاده کردند و بعد به ما به خاطر موضع شخصی‏مان خرده گرفتندحسن روزی‌طلب نیز با انتقاد از این برکناری٬ نوشته است کسانی حکم عزل مهدی تهرانی را صادر کرده‌اند که اقدام به انتشار فهرست جعلی «اصولگرایان اصلح» کردند.سپاه و بسیج سال‌هاست در جریان انتخابات به نفع نامزد‌های نزدیک به علی خامنه‌ای دخالت می‌کند که آخرین مورد آن نهمین دوره انتخابات مجلس است.در این دوره برخلاف انتخابات‌ گذشته٬ این محافظه‌کاران و حامیان نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و محمدتقی مصباح یزدی هستند که به صف منتقدان سپاه و بسیج پیوسته‌اند
.روانبخش: رای مطهری متعلق به شمال شهر تهران بود
چگونه است که آرأی تقلباتی  این آخون شاگرد آخوند تمساح یزدی نامزد جبهه ی پایداری مدافع مستضعفان ومحرومان در تهران کمتز از آرای علی مطهری شده است؟!
خبرگزاری پانا: عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اعلام اینکه در کشور ما احزاب نقش زیادی نمی‌توانند ایفا کنند، اعلام کرد: مردم ما کمتر تسلیم تبلیغات پرزرق و برق می‌شوند. حجت الاسلام قاسم روانبخش  (از شاگردان مصباح یزدی) در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، درباره رای علی مطهری در تهران با وجود اینکه نام وی در لیست های اصولگرایان نبود، گفت: آرای آقای مطهری در اسلامشهر و شهر ری بسیار پایین بود، اما در شمال شهر رای بیشتری کسب کرد. همچنین ایشان فرد مشهوری است که همه او را به عنوان فرزند شهید مطهری می‌شناسند، در میان همین اصولگرایان نیز می بینیم کسانی که مشهورتر بودند رای بیشتری آوردند. ضمن اینکه مردم ممکن است از مواضع ایشان اطلاع چندانی نداشته باشند. برخی از حوزه های شمال شهر نیز به خاطر حضور علی مطهری در لیست های اصلاح طلبان به او رای دادند ضمن اینکه ایشان فرد منتقدی است و عده ای از انتقاد خوششان می آید
ابراز تأسف کانون کارگردانان ایران از لغو مراسم تقدیر اصغر فرهادی.
به اندازه ی کافی  تبلیغات داخلی وخارجی از وی وفیلمش و جایزه اسکارش شد . بیش از این دامن به تبلیغات زدن تبدیب به تف وتاق وریش خواهد شد.در پی لغو اجازه برگزاری مراسم تقدیر از اصغر فرهادی، کارگردان فیلم "جدایی نادر از سیمین" اعضای کانون کارگردانان سینما و شورای عالی تهیه‌کنندگان سینمای ایران با انتشار بیانیه‌ای در این باره ابراز تأسف کرده‌اندطبق گزارش منتشر شده در روز دوشنبه (۲۲ اسفند) در خبرآنلاین، در این بیانیه کوتاه آمده است:«اصغر فرهادی عزیز می‌خواستیم از تو به خاطر کسب این دستاورد بزرگ، که برای ایران و سینمای آن در  آستانه سال نو به ارمغان آوردی، مجلسی ساده و صمیمی با همکاران سینماگر داشته باشیم. بنا بود فقط بگوییم خسته نباشید، دست مریزاد. متولیان فرهنگی نگذاشتند، نشد، متأسفیم، افسوس.» اصغر فرهادی، برنده اسکار بهترین فیلم خارجی پس از دریافت این جایزه ساعت یک بامداد شنبه (۲۰ اسفند) وارد ایران شد
.تجمع آژانسداران مقابل سازمان هواپیمایی.
در رژیم آشفته ودزد بازار  وخرت وخر وبی در و دروازه در کدام بخش حکومتی واجتماعی وکارگری ودانشجویی وجود دارد که  اعتراض وتجمع اعتراض بر پا نشو.برای اینکه موازی فضای سانسور وسرکوب رشد تورم و گرانی وفقر و بیکاری وفاصله عیق طبقاتی بیداد می کند.
مهر : مدیران 50 آژانس گردشگری هوایی در اعتراض به تعلیق دفتر خدمات مسافرت هوایی توسط سازمان هواپیمایی کشوری در مقابل این سازمان تجمع کرده‌اند.ناصر گلدوست، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران به گفت: از چند روز گذشته سازمان هواپیمایی کشور از حدود 50 آژانس مسافرتی به دلیل حضور نداشتن مدیر آژانس در محل کار، شکایت کرد که این شکایت منجر به تعلیق مجوز آنها شده است به همین دلیل اکنون حدود 50 مدیر آژانس در مقابل این سازمان تجمع کرده اند تا اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کنند. اما تا کنون که نزدیک به ظهر است هیچ یک از مسئولان این سازمان حاضر به پاسخ نشده است.وی گفت: طبق آیین نامه آژانس های مسافرتی، بعد از سه بار دریافت اخطار می توان نسبت به تعلیق پروانه آن آژانس اقدام کرد اما این مدیران تا کنون حتی یک اخطار نیز دریافت نکرده بودند.