گزیده خبر های 28 اسفند 90. قسمت -2
 
این یک اقدام تبلیغاتی پیرامون مرحله ی دوم نمایش فرمایشی خیمه شب بازی بازار مکاره ی دوره ی نهم است که قرار است در 15 اردیبهشت بر گزار شود . اگرنه بازار مکاره ی هشتم که پس از ریشخند گرفتنش از سوی رییس جمهور پاسدار احمدی نژاد نه اعتباری برایش باقیمانده است .نه اینکه مهره های رد صلاحیت و بازنده شدگان که یک سوم  اعضای بازار مکاره ی هشتم هستند حال ودماغ حضور و رأی دادنبه استیضاح وزیر تعاون ندارند که چرا به سعید مرتضوی قاتل ومجرم بازداشتگاه کهریزک ارتقای مقام داده شده است .به خصوص اینکه بازار مکاره پس ازا تعطیلات  نوروز فعال می شود که زمان زیادی از عمرش تا خرداد  سال جدید باقی نمانده است . بهر حال واکنشی نسبت به خبر بعدی می باشد.
خبرگزاری فارس: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت غیر رسمی تحویل هیئت رئیسه مجلس شد.
تایید خبر دو هفته پیش فارس.سعید مرتضوی رسما" مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی شد.خبرگزاری فارس: سعید مرتضوی، رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان مدیر عامل جدید صندوق تأمین اجتماعی معرفی شد.
 
این تغییر وتحول هم  مرتبط به جنگ قدرت وثروت و اختلاف و تضاد میان باند های مافیایی  اصول گرا می باشد که پس از حضور رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد در بازار مکاره وتمسخر کردن  منتقدان اختلافات وتضاد هاحاد تر شده است به خصوص اینکه منتقدان تهدید کردند اگر چنانچه سعید مرتضوی  قاتل ویکی از مجرمان بازداشتگاه کهریزک  مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی شود وزیر تعاون را استیضاح می کنند .برای همین پاسدار احمدی نژاد رئیس جمهور برای اینکه  به منتقدان دهان کجی آشکار کرده باشد سعید مرتضوی را مدیر عامل صندوق تأمین اجتماعی کرده است. ب
ه گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در مراسمی با حضور وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، جمعی از مسئولان این وزارتخانه و نمایندگان جامعه کارگری، برگزار شد، سعید مرتضوی به عنوان مدیرعامل جدید صندوق تأمین اجتماعی کشور معرفی شد.صندوق تأمین اجتماعی کشور در دو ماه گذشته با سرپرستی موسویان اداره می شد و پیش از وی نیز  رحمت الله حافظی مدیرعامل این صندوق بود.گفتنی است خبرگزاری فارس دو هفته پیش از قطعی شدن ریاست مرتضوی بر صندوق تامین اجتماعی خبر داده بود
سفیر آذربایجان به وزارت خارجه احضار شد / اعتراض تهران به باکو.خبرگزاری فارس: در پی اطلاعیه منتشره از سوی وزارت امنیت جمهوری آذربایجان که در آن اتهاماتی به یکی از ارگان های جمهوری اسلامی ایران وارد شده ، سفیر این جمهوری در ایران به وزارت امور خارجه احضار شد.
تکرار سیاست تو بره وآخور خوردن همیشگی چون هم نیروهای تروریستی برای خرابکاری وناامن وبی ثباتی به باکو اعزام می شود .هم اینکه سفیر جمهور آذربایجان احضار می شود که چرا دولت متبوع وی تروریست های اعزامی را بازداشت واسامی با تصویرشان را اعلام وپخش کرده است؟
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از وزارت امور خارجه،'جوانشیر آخوند اوف ' امروز شنبه به وزارت امور خارجه فراخوانده شد و مراتب اعتراض دولت جمهوری اسلامی ایران به دولت جمهوری آذربایجان به وی اعلام گردید.در این ملاقات ضمن رد اتهامات وارده گفته شد که اقدام دولت آذربایجان خلاف توافقات 10 روز قبل وزرای خارجه دو کشور در حاشیه اجلاس نخجوان و نیز طی سفر هفته گذشته وزیر دفاع آن کشور به تهران است.همچنین دراین ملاقات ضمن یادآوری تلاش عوامل رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف جهت واردکردن اتهامات مشابه به جمهوری اسلامی ایران به سفیر آذربایجان گفته شد که نوعی هماهنگی در این اقدامات مشاهده شده و مقامات جمهوری اسلامی ایران از اینکه دولت دوست و برادر جمهوری آذربایجان وارد این بازی شده شدیدا متاسف و ناخرسند است. سفیر جمهوری آذربایجان در پاسخ،ضمن اعلام وجود اراده سیاسی در دولت جمهوری آذربایجان در زمینه توسعه روابط با ایران ، اظهار داشت که واکنش دولت جمهوری اسلامی ایران را به دولت خود منعکس خواهد کرد.
احمدی نژاد : کاش می گذاشتند مرحله دوم یارانه ها را اجرا کنیم  و بتوانیم پول تو جیب مردم بگذاریم بروند مسافرت
اینگونه موضع  گیری کردن  و پاسخ دادن رئیس جمهور پاسدار احمدی نژاد به منتقدانش درون بازار مکاره ادامه جنگ قدرت وثروت وجنگ گرگ های هار دو نهاد حکومتی با هم می باشد که حضور رئیس جمهور در بازار مکاره وریشخند کردن منتقدانس موجب گسترده تر شدن دامنه ی اختلاف  وتضاد ها شده است.
به گزارش خبرآنلاین، احمدی نژاد در برنامه 'سفر بخیر' در شبکه 3 تلویزیون  درباره یارانه سفر گفت: 'ملت ایران از چند هزار سال قبل یک ملت فرهنگی است. بعد از اسلام هم قوی تر شده. همین که خانوادگی سفر می کند، نشان از فرهنگ بالای مردم ایران دارد. ایرانی ها سفر می کنند تا صله رحم بجا بیاورند. اگر دولت می توانست یک یارانه بزرگی می داد تا همه بروند مسافرت.'او همچنین گفت: 'اگر اجازه می دادند مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را اجرا می کردیم، 70-80 هزار تومان تو جیب مردم می گذاشتیم تا سفر بروند، اما نشد، سخت شد اجرای مرحله دوم.' 
میل سرورهای داخلی در مركز پدافند سایبری تولید شد
در  پایان سال جهاد اقتصادی به جای اقدامات اقتصادی و پاسخگویی به مطالبات مردم ایران یا ترمیم و رسیدگی به جاده های مرگ آفرین کشور که مسافران در جاده ها بر اثر تصادف جان شان را از دست ندهند یا  در محاصره کولاک برف در ایام عید توی جاده  قرار نگیرند وسر گردان نشوند . در عوض جهاد سرکوب وسانسور وکنترل وفیلتر اینترنت شده است .چون وحشت شدید  از رشد آگاهی وکسب خبر مردم می باشد.
ایرنا :  رییس مركز پدافند سایبری گفت: میل سرورهای داخلی در مركز پدافند سایبری تولید شده است تا سازمان ها و دستگاه های كشور از نشانی های الكترونیكی داخلی (ایمیل های بومی ) استفاده كنند (بره را به گرگ درنده بسپارند).'سعید رحیمی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار علمی ایرنا اظهار داشت: یكی از مهمترین مشكلات حوزه سایبری در كشور این است كه بسیاری از افراد حتی استادان دانشگاه از پست های الكترونیكی (ایمیل هایی) مانند 'جی.میل' و یا 'یاهو .میل ' استفاده می كنند و نشانی ایمیل بومی ندارند.وی افزود: از این رو زیرساخت های فنی در داخل كشور ایجاد شده است و میل سرورهایی برای مدیریت ایمیل های ایرانی در مركز پدافند سایبری تهیه شده است.
 .جهاد اسلامی: موشک‌های دوربرد در اختیار داریم/پاسخ به تجاوزات کوبنده خواهد بود.خبرگزاری فارس: یک مسئول ارشد نظامی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که این جنبش هزاران موشک در اختیار دارد که برد آنها به شهرهای دوردست رژیم صهیونیستی می‌رسد.
 
این تاکتیک تحریکی وتشویقی وتبلیغاتی جهاد اسلامی فلسطین وحماس به پرتاب موشک بسوی اسراییل است تا با واکنش جنگنده های نظامی اسراییل بستر ساز جنگ شود تا شرایط برای برون رفت بحران هسته ای وایزولگی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی نا متعارف فراهم شود .اما چون حماس متوجه این ترفند شده است .از این سیاست تا توطئه در دام افتادن فاصله گرفته است وبسوی آتشی ملی با محمود عباس به پیش می رود . به خصوص اینکه چون هم گند اعزام نیرو وارسال اسلحه به سوریه در آمده است هم عراق اخطار کرده که اجازه پرواز هواپیمای حامل سلاح به سوریه نمی دهد ووضعیت بشار اسد جنایتکار خونریز خطری شده وبه سمت سقوط می رود .بعید است پاسداران کودتا گر باا ینگونه تبلیغات تحریک کننده جنگ افروزانه بتوانند با جهاد اسلامی تلاش برای راه اندازی جنگی دیگر با اسراییل موفق شوند.
به گزارش فارس، "ابوابراهیم" یکی از رهبران برجسته گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی گفت که این جنبش هزاران موشک در اختیار دارد که برد آنها به پس از اشدود می‌رسد و در صورتی که اسرائیل رهبران فلسطینی و یا هر غیرنظامی فلسطینی را هدف قرار دهد، شهرهای این رژیم را موشکباران خواهیم کرد.وی افزود: اگر رژیم اشغالگر عضو یک گروه و یا هر غیرنظامی فلسطینی را هدف قرار دهد، گردان‌های القدس با قدرت به آن پاسخ داده و دامنه پاسخ خود را تا مسافت دورتر از اشدود توسعه خواهد داد.ابوابراهیم تصریح کرد: دشمن می‌داند که برد موشک‌های گردان‌های القدس به کجا می‌رسد.وی همچنین تاکید کرد که توانایی نظامی جنبش جهاد اسلامی از لحاظ کمی و کیفی افزایش یافته و این جنبش هزاران موشک در اختیار دارد.برخی منابع نزدیک به گروه‌های فلسطینی در غزه نیز گفتند که این گروه‌ها از جمله گردان‌های القدس تعدادی موشک‌های فجر3 و فجر 5 در اختیار دارند که برد آنها به 60 و حتی 110 کیلومتر می‌رسد