3 گزیده خبر مرتبط به انتصابات- تقلبات دوره ی نهم .  12 اسفند-90
مشخص نیست که چرا جنگ سیلی زدن بر چهره استکبار  که در حضور نماینده ی وزارت فرهنگ تفتیش وعقاید وسانسور ارشاد جایزه اسکار  به اصفر هرهادی برای فیلم جدایی نادر از سیمین داد جایگزین نمایش خیمه شب بازی انتصاباتی – تقلباتی شده است . ضمن اینکه سیاست سنگ بستن و سگ رها کردن 33 ساله ی تحمیل شده مشخص است ولی که بشدت سانسور در سیستم خبررسانی اعمال می شود وهیچ ناظر و خبر نگار مستقلی وجود ندارد تا صت وسقم ادعای مطرح شده را تأیید یا تکذیب کند . بنابراین ادعای تبلیغات دروغین که مصرف داخلی  دارد کار زیاد پیچیده ای نیست . چونکه هنوز سلعت ها به زمان رأی گیری باقی مانده است . ولی با پیش زمینه ی قبلی که فرماندار تهران کرد وگفت پیش بینی می شود که بدلیل علاقه ی  حضور پر  شور زیاد است .می بایست که زمان رأی گیری تمدید شود . اکنون پس از تبلیغات برون مرزی از سوی خبر گزاری آلمان که هنوز واقعی وغیر واقی ودنش اثبات نشده است که زمان رأی گیری 4 ساعت تمدید می شود . بنابراین در ادامه ی سناریوی فرماندار تهران نوب استاندار حامی پاسدار احمدی نژاد رسیده است تا وارد صحنه ی تبلیغاتی شود تا ادعای حضور فوق العاده  مردم کند وخبر از تمدید اجتناب ناپذیر زمان رأی گیری کند . البته وی نگفته است که دلیل حضور فئوق العاده مردم چیست؟ چه چیزی نسبت به گذذشته تغی کرده که به نفع مردم وکشور شده است که موجب تشویق وترغیب مردم برای حضور شده است .البته صحنه ی ضمیمه خبر شده نشان از پرشوری مردم نیست .چون به نظر می رسد  که اینان جزو پرسنل رأی گیرندگان به جای رأی دهندگان هستند؟ همچنین خبر  به صندوق انداختن رأی  حسن خمینی  گزارش شده است تا که صحه بر ادعاهای دروغین ووارونه ی حضور پر شور ساندیس خوران و سیلی سخت زدن شان بر چهره ی استکبار شود .عجیب است که این اصطلاح  تبلیغاتی سیلی  بر چهره استکبار زدن که بر گردان همان شعار فریاد مرگ بر آمریکا می باشد که جای برنامه ی وحق وحقوق  و مطالبات مردم از سوی نامزدان بازار مکاره شده است .
سیلی سخت ملت ایران به چهره استکبار- سید حسن خمینی رأی خود را به صندوق انداخت.خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سید حسن خمینی دقایقی قبل با حضور در حسینیه جماران، در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرد.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی با حضور در حسینیه جماران، در انتخابات مجلس نهم شرکت کرده و رأی خود را به صندوق انداخت
سیلی سخت ملت ایران به چهره استکبار- تمدن:به دلیل حضور فوق‌العاده مردم تمدید زمان انتخابات اجتناب‌ناپذیر است.خبرگزاری فارس: استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه حضور مردم در شعب اخذ رای فوق العاده، تمدید زمان رای‌گیری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس مستقر در استانداری تهران، مرتضی تمدن استاندار تهران با حضور در جمع خبرنگاران به حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حضور پرشور مردم در 5 هزار و 455 شعبه استان تهران تصور می‌شود که باید زمان رای گیری را تمدید کنیم.استاندار تهران با بیان اینکه باید در ساعت پایانی وقت قانونی اگر روند به همین شکل باشد به ستاد انتخابات کشور پیشنهاد تمدید زمان انتخابات صورت گیرد افزود: در صورت تایید وزارت کشور ما انتخابات را تمدید می‌کنیم.وی در خصوص روند حضور مردم در پای صندوق‌های رای یادآور شد: نمی‌توانم بگویم حضور خوب است بلکه باید گفت که فوق العاده است چرا که بنده با تمام فرمانداران در تماس بودم و از برخی از شعب اخذ رای نیز بازدیده کرده‌ام. از این رو باید گفت حضور بسیار فوق العاده است.تمدن به بازدید خود همراه با مصطفی محمد نجار وزیر کشور از شعبه اخذ رای مسجد امیر در کارگر شمالی اشاره و تصریح کرد: تصورمان این بود که از اول وقت حضور مردم پررنگ باشد و حد فاصله ساعت 12 به بعد ساعت متعادل و همراه با آرامشی را داشته باشیم. سپس دوباره و در بعد از ظهر شاهد حضور گسترده مردم باشیم. اما هم اکنون نیز ازدحام جمعیت بسیار بالا است.استاندار تهران در خصوص تعرفه‌های لازم برای شعب اخذ رای نیز یادآور شد: پیش بینی شده اگر یک شعبه اخذ رای با کمبود تعرفه مواجه شود سریعا تعرفه لازم در اختیار آن قرار دهیم.وی بر همین اساس به آرامش و امنیت در تمام شعبه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: از صبح امروز تاکنون هیچ مشکلی در روند رای گیری وجود نداشته و شعب و مسئولان اخذ رای در کمال آرامش و مشغول اخذ آرای مردم هستند.تمدن بر همین اساس به روند اخذ رای در حوزه پاکدشت که به صورت رایانه‌ای انجام می‌شود اشاره کرد و گفت: تاکنون هیچ مشکل خاصی در شهرستان پاکدشت وجود نداشته است.استاندار تهران در خاتمه یادآور شد: در صورت ازدحام جمعیت ستاد انتخابات استان تهران به ستاد انتخابات وزارت کشور پیشنهاد تمدید زمان رای گیری را می‌دهد و از این رو تمدید زمان رای گیری اجتناب ناپذیر است و در صورت تایید این کار انجام می‌شود.
.بازداشت موقت نماینده مهاباد در استانداری
برگزاری آزادانه ی نمایش خیمه شب بازی دوره  نهم 12 اسفند در کشور مدعی آزادو امن ترین کشور جهان آنگونه است که عضو کنونی بازار مکاره از مهاباد در ارومیه شب قبل از برگزاری نمایش بازداشت می شود.تا ثابت شود 10 ئفر بازداشت شدگان  در تهران به اتهام خرابکارانی که در حال  تماس با خارج از کشور بوده اند چگونه اتهامی است؟ حال با اینگونه اقدامات باید پذیرفت ادعا وگزارشاتی که پیرامون نمایش خیمه شب بازی می شود که چون حضور فوق العاده است پس تمدید 4 ساعت زمان رأی گیری اجتناب ناپذیر است؟!
 نماینده فعلی مهاباد در مجلس شورای اسلامی به طور موقت در استانداری آذربایجان غربی نگهداری می شود.مهندس جلال محمود زاده نماینده فعلی مهاباد در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو  با آژانس خبری موکریان ضمن تأیید این خبر اظهار داشت: شب گذشته توسط یکی از مقامات استان آذزبایجان غربی جهت گرفتن تأیید صلاحیت به استانداری احضار شدم و صبح امروز مورخه 11 بهمن 90 به اینجانب اعلام شد که براساس مصوبه شورای تأمین استان، بایستی تا پس از انتخابات در میهمانسرای استانداری اقامت نموده از حضور در شهر مهاباد خودداری نمایمین در حالی است که روز گذشته طرفداران وی پس از اعلام تأیید صلاحیت مهندس محمود زاده از جانب خودش، تا پاسی از شب در خیابانهای شهر کارناوال شادی برپا نموده و به پایکوبی و خوشحالی پرداختند.