دو مقام سابق آمریکا تحت پیگرد قرار گرفتند30 هزار دلار برای هر سخنرانی مقامات آمریکایی به نفع منافقین خبرگزاری فارس: رئیس سابق اف‌بی‌آی و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا به اتهام دریافت پول از گروهک تروریستی منافقین تحت بازپرسی قرار گرفتند. 27 اسفند 90
خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران کودتاگر فارس نمی فهمد که اینگونه تیتر زدن وگزارش تهیه و بازتاب دادن  ضمن اینکه آشکارا بر جسته کرده است که  ترس و وحشت  اصلی از  کدام دشمن می باشد . همچنین از طرف دیگر بهترین تبلیغات برای  سازمانمخالف کرده است . چونکه فراموش کرده است که تا کنون به این سازمان اتهام زده می شد که از سازمان سیاو... آمریکا کمک های مالی دریافت می کند . اما اکنون از موضع تف وتاق وریش ادعای وارونه ی گذشته شده است . همچنین اگر قرار است دو مقام آمریکایی که دستمزد سخنرانی از مجاهدین  گرفته اند زیر پیگیر قرار گیرند . اوضاع لابی های تابلو و لو رفته ی آمریکا یی حامی رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی ایران  که خیلی ناجور می شود  .چونکه خیلی سال است که اینان با اهدای دلارهای نفتی  از رژیم ضد بشری وقرون وسطایی  کودتایی نا متعارفی حمایت کرده و در دفاع از پروژه ی هسته ای فریاد ضد تحریم وجنگ سر داده اند. در صورتی  که  رژیم ضدبشری مقام اول جهانی محکومیت نقض حقوق بشر دارد .هم اینکه  بانکدار تروریست جهانی می باشد .نمونه 3 اقدام تروریسی لو رفته هم زمان در گرجستان وهند وتایلند است که با بازداشت برخی از تروریست ها ومدازک مستند امکان تکذیب کردن وجود ندارد .مهمتر اینکه پرونده گشوده شده طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن دارد . از سوی دیگر  دست عوامل نفوذی اش در افغانستان وعراق در کشتن نظامیان آمریکایی آلوده می باشد . بنابراین گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز فارس تصور کرده  است که با فرافکنی می تواند صورت مسأله را  پاک کند و رشوه دادن های کلان به  دلال وجاسوسان وکار چاق کنانی همچون هوشنگ امبر احمدی ونایاک  به حاشیه برده می شود و می شود که وانمود کرد گویا  لابی هایی همچون گری سیک و امثالهم  مقیم آمریکا به جای دلار بوسه می گیرند تا  مقابل حمایت کردن شان از  رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی به سبک و شیوه   ایستگاه های صلواتی پشت جبهه ی جنگ اقدام نمایند که  آماده نوشیدن شربت شهادت صلواتی بعنوان یکبار مصرفان خنثی کنندگان میادین مین جنگی معروف شده بودند  اینان هم این چنین صلواتی  خدمت می کنند. بهرحال سئوال بی جواب این است که چرا در شرایطی که نام مجاهدین همچنان توی لیست سیاه وزارت امور خارجه آمریکا قرار دارد .ولی درب سیاست خائنانه ی مماشات گری مذاکره نه  همچنان باز است که چپ و راست برروی این موضع رئیس جمهور آمریکا تأکید و با مانوردادن تبلیغ می کند .برای اینکه جرم نا بخشودنی مجاهدین افشای پروژه ی هسته ای و اهداف نظامی اش بوده است که چون برای طرفین مشکل ساز شد. پس اینگونه باید هزینه ی سنگین این روشن گری را به پردازند؟
به گزارش فارس به نقل از ان‌بی‌سی، "لوئیس فری"، رئیس سابق اف‌بی‌آی و "ژنرال هاگ شلتون"، رئیس سابق ستاد مشترک متهم‌اند که با دریافت پول از سازمان مجاهدین خلق که در فهرست گروه‌های تروریستی وزارت امور خارجه ایالات متحده قرار دارد، به پرداخت رشوه به مقامات دولتی آمریکا پرداخته‌اند که طرفداران سرسخت خروج نام این سازمان از فهرست گروه‌های تروریستی هستند.بنابراین گزارش، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده این پروسه بازپرسی را پیاده کرده است. مراوده مالی با گروه‌های تروریستی بر اساس قوانین ایالات متحده ممنوع است. منابع خبری ان‌بی‌سی که نامی از هیچ‌یک از آنها برده نشده است مبلغ دریافتی از سازمان مجاهدین خلق را صدها هزار دلار عنوان کرده‌اند.برخی از مقامات آمریکایی که به نفع سازمان مجاهدین خلق سخنرانی کرده‌اند، برای هر سخنرانی ۳۰ هزار دلار دریافت کرده‌اند و در ضمن بلیط درجه اول هواپیما دریافت کرده‌اند تا خود را به پایتخت‌های اروپایی برای سخنرانی به نفع این سازمان برسانند.جالب این است که این دو مقام آمریکایی نیز دریافت پول را تکذیب نکرده‌اند و تنها گفته‌اند که فکر می‌کرده‌اند این پول نه از سوی سازمان مزبور بلکه از سوی طرفداران ثروتمند آمریکایی سازمان مجاهدین خلق پرداخت شده است.سازمان منافقین از سال 1997 در فهرست گروه‌های تروریستی وزارت خارجه آمریکا قرار دارد. این گروهک در دهه 1970 میلادی 6 آمریکایی را در ایران ترور کرده بود و علت اصلی گنجانده شدن نام آن در فهرست تروریستی، همین ۶ ترور است. اما بسیاری بر این باورند که مقامات آمریکایی مستقیما و غیرمستقیم از سازمان مزبور حمایت می‌کنند.