دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 11 اسفند ماه سال 1390
تك تيراندازان به صف ! (يادداشت روز(
"سئوال است چه کسی خائن وباز نده است .آنکه تحریم کرده وخواهان هیزم آتش نشدن این نمایش خیمه شب بازی فرمایشی می باشد. یا آن فرصت طلبان متملقان وچابلوس بی هویت گربه صفتانی که برای منافع خود حاضرند همه جا خم شوند ودست بر سینه زاویه 90 در جه بسازند ودست  به هر  عملی بزنند تا وارد بازار مکاره ی نهم شوند.برای همین نامزد شدند و دعوت به حضور ساندیس خوران دشمن شکن  کرده اند  تا شرایط حماسه تقلبات سازی دشمن شکن با وضعیت طاقت  فرسای تحمیل شده به مردم  ادامه یابد و اینان در کنار رهبرعلی خائنه ای بتوانند مشت بر دهان استکبار یا خود ومردم بزنندتا به حساب قلم بر دست یادداشت روز نویس جرو برندگان باشند ؟"
طلبه یادداشت روز نویس  وهم لهجه پاسدار حسین  شریعتمداری آنگونه پیرامون رأی دادن نمایش خیمه شب بازی فرمایشی فردا و بازنده وبرنده هایش از هم اکنون  قلم فرسایی ولفازی کرده است که انگاری  این اولین نمایش خیمه شب بازی است که بر گزار می شود ومردم هیچ تجربه ی مشابه اش را در 33 سال گذشته تجربه وآزمون نکرده اند؟ یاا ینکه باور دارد که  با جامعه کوران یا بکری سر وکار دارد که هیچگونه اطلاعی از کم وکیف برپایی اینگونه  نمایش های خیمه شب بازی ندارند . به خصوص  هیچگونه خاطره وتجربه وشناختی از کودتای 22 خرداد و وقایع پس از آن ندارند که هرچه دلش خواسته یا به ذهنش خطور کرده جاری وساری کرده  است که حضور و رأی دادن فردا  را بقول خودش همه داستان ماراتونی جنگ قدرت وثروت  واختلاف و رقابت 6 ماه گذشته نمی داند. چون همانگونه که رهبرو لی وقیح تأکید کرده این حضور پرشور د شمن شکن ساندیس خوران که بستر ساز حماسه تقلبات گسترده برای مشت محکم زدن بر توی دشمن استکبار است. برای اینکه برنده اش  شرکت کنندگان این شوی کمدی و بازندگانش تحریم کنندگان می باشند. مهمتر اینکه  مشروعیت کاذب دادن به رژیم لرزان ونا مشروع ضد بشری و قرون وشطایی و کودتایی و نا متعارف می باشد که طلبه پاسدار این چنین مرز دوستان شرکت کنندگان وتحریم کنندگان را با روایت حدیث ها تحلیل کرده است :
"اگر كسي مي خواهد يقين كند كه انقلاب ما راه را درست آمده يا نه، يكي از شاهدان بردرستي مسير آن، نظاره در صف دشمنان ملت ايران است. افتخار ملت و حاكميت ماست كه خبيث ترين و فرومايه ترين رژيم هاي عالم نظير آمريكا و انگليس و اسرائيل، در خط مقدم دشمني آنان قرار دارند. ما اگر مسير را درست نيامده بوديم و تن به رذالت و ذلت سپرده بوديم، مي شديم رژيم حسني مبارك و ملك عبدالله و محمدرضا پهلوي كه حتي يك روز هم به ملت هاي خود اجازه دخالت در سرنوشت ممالك خود را ندادند و تبديل به گاو شيرده غرب شدند اما بدون كمترين انتخابات و دموكراسي، مورد تمجيد سران جبهه استكبار قرار گرفتند.اردوگاه غرب اكنون پراست از نوكرصفتاني كه در سلاخي حقوق بشر به كسوت سروران خود درآمده اند. اما ملت ما با سابقه چند جنگ تحميلي در 200 ساله گذشته و چند كودتاي انگليسي- آمريكايي و بيش از يك قرن غارت منابع ملي خود از سوي استعمارگران، آموخت كه خود را از صف توسري خورهاي غرب خارج كند و روي پاي خود بايستد"
در ادامه مدعی قلم بر دست یادداشت روز نویس از موضع فرافکنی ونا دیده گرفتن نقش امداد رسانی شبکه ی بی بی سی که حتی دو شب قبل از برگزاری نمایش خیمه شب بازی 12 اسفند از آوردن عنصر خائن و خود فروخته ای به نام فرخ نگهدار برای  دعوت به حضور نمایش خیمه شب بازی دریغ نکرد. البته شب قبل از آن یک مزدور خائن اطلاعاتی را هم علیه ی مجاهدین اپوزیسیون اصلی عنایت فانی به صحنه آورد وشوی زنده باد ولی وقیح اجرا کردند .ولی اکنون برای رد گم کردن و سفید کردن پرونده همکاران  حق دستمز شان را  داده است  وبدون توجه به نقش آخوند کاشانی در کودتای ننگین 28 مرداد سال 32 وسکوت خمینی شیاد اینگونه این کودتا را به رخ شبکه ی بی بی سی کشانیده است که گویا توپخانه اش در 6 ماه گذاشته علیه ی این نمایش خیمه شب بازی در حال شلیک بوده است:
" توپخانه تبليغات دشمنان در 6 ماه گذشته كم نگذاشتند و از شليك آنچه در تركش داشتند، مضايقه نكردند. تا مگر آوردگاه و ميدان انتخابات از گردان ايران تهي شود. ظاهرشان رسانه بود و باطنشان از توپ و تانك و بمباران كم نداشت. و چطور مي شود مثلاً شبكه دولتي انگليس را رسانه نام نهاد در حالي كه در مرداد 1332- 58 سال پيش- به عنوان بي سيم سازمان جاسوسي MI6 عمل كرد و اسم رمز عمليات آژاكس را به كودتاچيان اعلام كرد تا كودتا را آغاز كنند؟! از دشمنان تاريخي ملت ايران توقعي جز عداوت و ريختن آتش تهيه پر حجم نبود اما از آنها كه به اعتبار نام و ژنتيك و محل تولد، نسبتي با ايران داشتند، چه؟ حكايت اينها كه به دشمن «گرا» دادند و سر سلاح او را به سوي ملت ايران دلالت كردند"
طلبه یادداشت روز نویس با سیاست یک تیر و دو نشان  زدن یا با شیوه ی بدر گفتن تا دیوار بشنود .چون گرچه با نقل این حدیث نام از مخاطبان خود نبرده است . اما به جز تحریم کنندگان مخاطبان  برون مرزی  و داخلی باید رفسنجانی وپاسدار گماشته احمدی نّژاد ومشاوران ویارانش درون دولت هم مورد نظرشان باشد که متهم به جریان انحرافی درون دولت شده اند . برای همین اینگونه نقل از شمشیر وکاربردش علیه ی نزدیکان کرده است :
"آن مردي كه شمشير دشمن را به سوي قوم و مردم خود دلالت كند و مرگ را به سوي آنان كشاند، سزاوار است كه خويشان و نزديكان با او دشمني ورزند و دورترها (ديگران) از او ايمن نباشند.» آنها كه عرصه سياست را رصد مي كنند، طي يك سال اخير در رسانه هاي غربي نظير واشنگتن پست به وفور مرور كردند چگونه برخي عقده داران رانده شده از قدرت- پالايش شده به واسطه جمهوريت و اسلاميت و راي ملت متدين- به دشمنان گرا دادند تا تحريم هاي اقتصادي به قول خودشان «گزنده» و «فلج كننده» را به نهايت برسانند. در همين ملاقات ها گفته شد و بعدها به اختصار و اجمال بر صفحات نشريات در رسانه هاي غرب نقش بست كه بايد ملت ايران را به ستوه آورد تا دست از پايداري بر سر آرمان هاي خود بكشد. علناً گفتند بايد انتقام اين مقاومت را از مردم گرفت و آنان را عاصي كرد تا پاي صندوق ها نروند. آيا اين تيرها و ترفندها جز براي كاستن از كينه انباشته در دل دشمنان بود؟ و مگر نه اينكه در سالهاي دفاع مظلومانه، كاسپار واينبرگر وزير دفاع وقت آمريكا گفت ريشه ملت ايران را بايد سوزاند؟ آيا رسانه هاي اروپايي از قول برخي مأموران سابق سيا ننوشتند كه رابرت گيتس به هنگام رياست سازمان جاسوسي آمريكا بارها گفت ايراني خوب و ميانه رو وجود ندارد و ايراني ميانه رو، ايراني مرده است؟! شما بگوييد دشمنان علي الاطلاق چنين ملتي، چگونه «اشعث»هاي جديد را استثنا كردند و به نشست هاي پرطمطراق دعوت كردند و جايزه دادند و تحسين نمودند؟ "
واقعاً که خیلی خبرگی در پالان ساییدگی و تبحر در وارونه گویی می خواهد که بسادگی  قادر است از 33 سال جور وستم وتبعیض ونا برابری وحق کشی وظالم پروری وجنگ افروزی وبحران آفرینی و دروغ و وارونه  گویی  وعوامفریبی ودین فروشی وگدا پروری عبور کند و  نهضت های شوم پدیده های نوظهور ر و به رشد کودکان کار خیابانی وکارتن خوابان خیابانی وآلونک وحاشیه نشینی و صف طویل زنان تن فروشان خیابانی و اعتیاد را نادیده بگیرد وبی توجه به رشد فقر وبیکاری و تورم وگرانی باشد  وچشمانش را برروی این واقعیات بر بنددکه چگونه موازی 80% جمعیت کشور به زیر خط فقر اقتصادی کشانیده  شده است که مترادف آن اختلاس 3 هزار میلیارد تومان اختلاس بانکی رخ داده شده است . مهمتر اینکه با پاک کردن صورت مسأله وبدون  بیان اینکه بگوید که چرا برخی از حامیان رقیب مجبور به رفتن آمریکا ومقیم آنجاشدند .اما برای رفع مسئولیت مسئولان ، تیغ کشی علیه اینان شده که مقیم آمریکا هستند و دراز شان کرده است تا که وانمود کند عامل همه مشکلات کنونی اینان هستند که نمایش خیمه شب بازی را تحریم نمودند برای همین  اینان وحامیان داخلی تحریم کننده را اینگونه جزو بازندگان نمایش خیمه شب بازی فرمایشی فردا  مقابل شرکت کنندگان ونا مزدان شده اند که چه وارد بازار مکاره بشوند یا نشوند  بهر حال پیروز می باشند . یعنی مسأله  مطالبات مردم در این بازی برد وباخت محلی از اعراب ندارد:
"برندگان و بازندگان مصاف فردا از همين امروز كه 24 ساعت تا زمان آغاز اخذ راي باقي است، روشن است. همه آنها كه حساسيت شرايط جهاني و خطورت پيچ بزرگ تاريخ را شناختند و به جشن مردم سالاري به هر طريق شايسته رونق دادند، پيروز اين مصاف بزرگند. هر انگشتي كه فردا جوهر هويت، پاي برگه راي مي زند و در كلكسيون افتخارات ملت ايران مي نهد، كاري تر از هر تك تيرانداز و آرپي چي زن، به پيشاني گردانندگان اتاق فكرهاي سياسي- اطلاعاتي غرب مي كوبد و برجك توپخانه تبليغاتي آنان را كه ماه هاست به حالت رگبار شليك كرده اند، مي پراندطيف ها و گروه هايي كه دست رد به دعوت دشمن زدند و نامزد آوردند، پيروزند چه آنها كه به مجلس راه پيدا مي كنند و چه آنان كه بار امانت به دوششان نمي افتد. اما آنها كه رسم وفا به جا نياوردند و به مردم خود جفا كردند، بازنده و زيانكار اصلي هستند. نام و اثر انگشت آنها نيز پاي صفحات تاريخ خواهد ماند. آنها لعنت شدگان ابدي هستند،  مستكبران و طاغوت ها به شيوه فرعون، قاعده استيلاي خود را بر ايجاد تفرقه و پراكنده ساختن ملت هاي مستضعف گذاشته اند"
در خاتمه اینکه بر خلاف کشور های دمکراتیک که دارای انتخابات و رقابت  آزاد می باشند  ونامزدان انتخاباتی بطور حزبی و با بر نامه و یا مستقل همراه با مسئولیت وارد فعالیت تبلیغاتی می شوند وبرای جوابگوی موکلین خود پیرامون قول های داده شده در بر نامه های شان تضمین می دهند .ولی در ایران نه خبر از اینگونه رقابت وارائه برنامه و  تضمین مسئولیت برای قول های داده شده وجود ندارد ، بلکه یک نوع کورس وعده دادن  های دروغ و وارونه  بدون مسئولیت وبدون پا سخگویی  وجود دارد . زیرا که بنا بر اعتراف خبر نگار دروغ پرداز پاسداران فارس از حوزه ی انتخابیه ی رشت  بحث چانه زنی چه مبلغ رأی خریدن جریان داشته است . یا بقول وزیر ترور وجاسوسی امورخارجه ی اخراجی  دولت دهم منوچهر متکی که فاش ساخت باتعداد 100 نامزد تماس داشته است که از  سوی مراکز ثروت وسرمایه با اینان تماس گرفته شده که هزینه ی تبلیغات شان پرداخت می شود تا که اینان در بازار مکاره اهداف وخواسته های شان را دنبال نمایند . به خصوص وقتی که بیش از 30 عضو کنونی بازار مکاره را شورای نگهبان آلت دست از ترس فاش شدن  فساد شان رد صلاحیت کرد . همانگونه که تعداد 5 عضو اصول گرای کنونی  بازار مکاره  هم جزو متهمان اختلاس بانکی 3 هزار میلیارد تومان می باشند . حال گذشته از اینکه اوضاع اقتصادی کشور درچه حالی است وامورمعیشتی  مردم ایران چگونه می باشد ؟ یا اینکه 8 دوره ی گذشته بازار مکاره چه کرده که این دوره ی نهم قرار است مستثی از دور های قبلی باشد؟ حال سئوال است چه کسی خائن وباز نده است .آنکه تحریم کرده وخواهان هیزم آتش نشدن این نمایش خیمه شب بازی فرمایشی می باشد. یا آن فرصت طلبان متملقان وچابلوس بی هویت گربه صفتانی که برای منافع خود حاضرند همه جا خم شوند ودست بر سینه زاویه 90 در جه بسازند ودست  به هر  عملی بزنند تا وارد بازار مکاره ی نهم شوند.برای همین نامزد شدند و دعوت به حضور ساندیس خوران دشمن شکن  کرده اند  تا شرایط حماسه تقلبات سازی دشمن شکن با وضعیت طاقت  فرسای تحمیل شده به مردم  ادامه یابد و اینان در کنار رهبرعلی خائنه ای بتوانند مشت بر دهان استکبار یا خود ومردم بزنندتا به حساب قلم بر دست یادداشت روز نویس جرو برندگان ؟
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 5 شنبه 11 اسفند ماه سال 1390
تك تيراندازان به صف ! (يادداشت روز