اسناد تناقض آمیز آماری یا سند ساختی آرای تقلبی در استان ایلام و تجمع  اعتراضی خريد و فروش آراء. در خرم آباد. . 13 اسفند 90 
دوتصویر تناقض آمیز ضمیمه شده که نه نشان از ادامه ی 33 ساله ی آمارهای دروغین و وارونه است که در همه سطوح رواج یافته است . طوریکه جز دروغ هرگز آمار واقعی ارائه نمی شود . حتی در ارائه ی بیلان اول ریاست جمهوری خاتمی که خبر از هر 9 روز یک بحران داد .چون بحران سازی ها روزانه بود .برای اینکه این رژیم ضد بشری و قرون وسطایی با بحران روی کار آمده وبا بحران ادامه داده وبا بحران هم خواهد رفت. بنابراین پس از گزارش آماری که در دوران خاتمی در یکی از شهر های استان لرستان رخ داد . طوریکه که گزارش شد  آمار رأی دهندگان اعلام شده بیشتر از آمار برگ درختان وگنجشکان  این شهراست. اکنون نوبت استان ایلام رسیده است که آمار اعجاز وتعجب انگیز  ارائه  شود . چونکه یک نامزد مدعی اصلاح طلب کنونی بازار مکاره  داریوش قنبری در ایلام است که باید حذ ف شود یا به مرحله دوم رود .سپس حذف شود . بهرحال  اختلاف آماری واجدین شرایط رأی  در استان 373 هزار نفر اعلام شده ولی 380 هزار رأی از توی جعبه های  مار گیری بیرون  آمده است  که  اثبات مستند  تقلب آشکار ر أی سازی در استان ایلام  است . آنگونه که حکایت از دستپاچگی  آرای تقلبی سازان دارد  وبه نظر می رسد که دروغ پردازان متقلب  از ذوق حلیم توی دیگ افتاده اند. بهر حال دو سند ضمیمه شده جای هیچگونه شک وشبهه ای باقی نمی گذارد که ابعاد گسترده آرای تقلباتی نه در استان ایلام که سراسر استان های کشور چگونه است وآرای اعلام شده ناشی از رشد ضریب مشارکت عمومی چه اندازه غیر واقعی می باشد؟
کلمه : لازم به توضیح است که خبرگزاری مهر پس از انتشار این عکس خبر خود را تغییر داده اما اکنون با تناقض در میزان مشارکت مواجه است.

 تجمع خرم آباد در اعتراض به خريد و فروش آراء.

این گزارش خبری هم مکمل خبر قبلی است . زیرا که نه ناشی از تقلبات نا مزدان  ولایت مداران است که اثبات گر  ادامه ی سیاست توزیع سیب زمینی مجانی دولتی برای رأی خریدن  است و تلاش حضور ساندیس خوران نیازمند معروف به  دشمن شکن برای پای جعبه های مارگیری می باشد.

جمهوری اسلامی :  بعد از ظهر ديروز عده‌اي از طرفداران دو كانديداي نمايندگي مجلس در مسجد علوي خرم آباد به همراه خود كانديداها تجمع كرده و نسبت به عملكرد رئيس ستاد انتخابات استان و معاون سياسي استانداري لرستان اعتراض كردند. تجمع كنندگان از استاندار لرستان و هيأت نظارت استان خواستار اجراي درست قانون انتخابات بخصوص ماده خريد و فروش آراء و تخلفات انجام شده در حوزه‌هاي خرم آباد شدند. اين كانديداها كه جزء افراد شاخص اصولگرا و قبلاً از نيروهاي شاخص امنيتي استان بوده‌اند، از طرفداران خود خواستند بهانه به دست دشمن ندهند و اعلام نمودند يقين داريم دكتر دهمرده استاندار لرستان و اعضاي هيأت نظارت استان بخصوص رئيس دفتر نظارتي لرستان نسبت به موضوع شبهه خريد و فروش آراء كه در قانون انتخابات هم منع شده است و ديگر تخلفات رسيدگي خواهند كرد.