گزیده خبر های  15 اردیبهشت 91
در حاشیه یک خبر : امام جمعه بندر عباس چگونه توانسته هزینه 57 میلیاردی مجوز ساخت مجتمع تجاری نور و مصلای بندرعباس را پرداخت کند؟
این دیگر خیلی مسخره است که خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که جزو غارتگران اصلی بشمار می رود مدعی مدافع از حق وحقوق  مساوی افراد شود .مشرط بر اینکه امام جمعه بند ر عباس نماینده ی ولی وقیح علی خامنه ای می باشد. بنابرای مشخص است که از مصونیت کامل بر خوردار می باشد و خطری تهدیدش نمی کند تا که همچون متهمان اختلاس بانکی 3 هزار میلیارد تومانی به اتهام وابستگی به جریان انحرافی درون دولت بازداشت ومحاکمه گردد.
  خلاصه خبر :  پروژه‌ آزادسازی ساحل بندرعباس طی سال‌های گذشته با فراز و نشیب‌های بسیاری روبرو بوده است که طی روزهای اخیر با رسیدن به یک سازه مربوط به نیروی انتظامی وارد مرحله‌ای تازه‌تر شده است.به گزارش خبرنگار فارس از بندرعباس، "صبح روز پنج‌شنبه تعدادی از مدیران و پرسنل شهرداری به اتفاق نماینده دادستان جهت اجرای عملیات تخریب یک ساختمان انتظامی با مسئولان این مرکز هماهنگی می‌کنند اما یکی از درجه داران در مقابل این تصمیم مقاومت کرده و اقدام به پرخاشگری، ضرب و شتم و بازداشت تعدادی از حاضران می‌کند.در این گیر و دار، لودر و بیل مکانیکی شهرداری اقدام به تخریب بخشی از دیوار محوطه شمالی ساختمان می‌کند که در پی آن، ماموران نیروی انتظامی وارد عمل شده و چند تن از حاضران را بازداشت می‌کنند"، این قصه چند خطی خلاصه‌ای از یک فیلم سینمایی در حال اکران نیست بلکه روایت رئیس شورای شهر بندرعباس است از مناقشه‌ای به نام "تخریب ساختمان کالای قاچاق و آزادسازی ساحل"، ماجرایی پرتنش که ریشه در پنج سال پیش دارد.در حاشیه این خبر.خبرگزاری فارس در بخشی از گزارش خود آوده است :.... رئیس شورای شهر بندرعباس با تاکید بر اینکه قانون برای همه یکسان است و مکانی که باید در اختیار مردم قرار گیرد، نباید در تصرف غیرقانونی نیروهای نظامی قرار گیرد، خاطر نشان می‌کند: نیروهای نظامی در مناطق مختلفی از شهر اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده‌اند اما برخوردی هم با آنها صورت نگرفته است، در صورتی که از امام جمعه محترم بندرعباس بسیار متشکر هستیم که هزینه 57 میلیاردی مجوز ساخت مجتمع تجاری نور و مصلای بندرعباس را پرداخت کرده‌اند و سایر نهادها باید از آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده ولی فقیه الگو بگیرند.رئیسی تاکید می‌کند: ما به عنوان نمایندگان مردم تا زمان تخریب کامل این ساختمان غیرقانونی ایستاده‌ایم و برای احقاق خواسته‌ها و منافع مردم شهر تا پای جان مقاومت خواهیم کرد.وی همچنین می‌گوید که شهردار اعلام کرده در صورت به سرانجام نرسیدن عملیات آزادسازی ساحل و تخریب ساختمان کالای قاچاق از سمت خود استعفا می‌دهم.
درگیری ماموران نیروی انتظامی با جمعی از مسوولین شهرداری بندرعباس.بازداشت 8 نفر از پرسنل شهرداری
این خبر هم مکمل خبر قبلی است که باید گفت .کدخدای خدای ده که مرغابی بود بر سر آن ده چه  رسوایی بود . یا جایی که عقاب پر بریزد . از پشه لاغری چه خیزد؟ وقتی در رأس نظام شکاف واختلاف ورقابت وجنگ قدرت وثرروت می باشد . مشخص است که در رده های پایین تر نهادهای حکومتی چه اوضاع خرت وخرت وسگ دعواهایی وجود دارد؟
به گزارش هرمزگان نیوز، در نخستین ساعات کاری صبح امروز( پنج شنبه) جمعی از مسوولان معاونت خدمات شهری و کارکنان واحد تخلفات شهری شهرداری بندرعباس به همراه نماینده دادستان جهت اجرای حکم تخریب ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی بندرعباس(یکی از پروژه های طرح آزادسازی ساحل) که در میان مردم شهر به "انبارکالای قاچاق" مشهور است، مراجعه می کنند اما در لحظات نخستین شروع عملیات تخریب بخشی از دیوار ضلع شمالی این ساختمان و مقاومت مأموران انتظامی مستقر در این مجموعه، ماجرا به درگیری ماموران با پرسنل شهرداری می انجامد. به گفته یکی از اعضای شورای شهر، در این گیرودار 8 نفر از کارکنان شهرداری بندرعباس شامل "دبیده" معاون خدمات شهری شهردار ، "محمودآبادی"مدیر امور حقوقی شهرداری و 6 نفر از رانندگان ماشین آلات مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند و در حال حاضر نیز در بازداشت به سر می برند.شنیده های خبرنگار ما حاکی از این است که حتی ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی نیز کرده اند. از سوی دیگر اخبار موثق بیانگر این است که مسوولان شهرداری و شورای شهر با مراجعه به دادگستری استان از نیروی انتظامی شکایت کرده و خواستار آزادی هر چه سریعتر این 8 نفر شده اند. حتی ماجرا تا بدانجا پیش رفته که تعدادی از نمایندگان بندرعباس در مجلس، معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان و فرماندار بندرعباس برای حل و فصل این غائله وارد عمل شده اند.یادآور می شود، ساختمان کالای قاچاق نیروی انتظامی بندرعباس پشت هتل هرمز واقع شده و در محدوده فضای سبز بین دو خط عبوری بلوار ساحلی قرار دارد که قرار است پس از تخریب این بنا، پارک و فضای سبز ساحلی جهت استفاده عمومی مردم احداث شود.
در زلزله آبدانان 45 واحد مسکونی تخریب و 15 نفر زخمی شدند
مگر در 33 سال گذشته هدیه ی حاکمان به محرومان به جای وعده ی حکومت کردن جز جنگ و مرگ ومیر و ویران کردن خانه وآوارگی همراه با فقر وتورم و گرانی وبیکاری و خاموشی وعدم آب آشامیدنی وصدمات وتلفلت مالی وجانی در اثر بلیه های طبیعی همچون زلزله وسیل وخشک سالی بوده است که اکنون ر نباید توقع نداشت که یک زلزله نه چندات قوی موجب چنین خسارات مالی وانسانی نشود؟
خبر آنلاین :  45 واحد مسکونی بر اثر وقوع زلزله در شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام تخریب شده این درحالی است که نیروهای واکنش سریع هلال احمر استان ایلام به منطقه زلزله زده اعزام شدند.40 واحد از این تعداد در روستای 'هونگه' و پنج واحد نیز در روستای 'هلیره' بطور کامل تخریب شده اند. همچنین بر اثر ریزش کوه 'بهاراو' ضمن از بین رفتن تعدادی از احشام منطقه مسیر ارتباطی روستاهای 'گل گل' به 'آب انار' در 75 کیلومتری آبدانان مسدود شده است.تا لحظه مخابره خبر 15 نفر بر اثر زمین لرزه در روستای 'چم کبود' زخمی شده اند.
تلویزیون اینترنتی گروه پایداری فیلتر شد
آنقدرر قابت واختلافات وجنگ قدرت وثروت میان باندهای مافیایی  جدی وتیز ومهار ناپذیر شده است که اکنون تلویزیون اینترنتی  جبهه پایداری اصول گرا یاحامیان آخوند مصباح یزدی که  مرشد وفتوا دهنده سانسور وبریدن زبان وگرفتن جان دگرا ندیشان است  خودشان به تیغ غیب  سانسور رقیب گرفتار شده اند.
تلویزیون اینترنتی پایداری که راه اندازی آن انتقادات بسیاری را موجب شده بود فیلتر شد.به گزارش «فردا»، این شبکه تلویزیونی اینترنتی به تبلیغ برای جبهه پایداری می پرداخت و روند تخریب و تهمت زنی به نیروهای انقلاب در این سایت مانند دیگر رسانه های گروه پایداری پیگیری می شد.هنوز درباره اینکه فیلتر شدن این سایت به تخلفات آن مرتبط است یا خیر توضیحی از جانب نهادهای مسئول ارائه نشده است.شایان ذکر است ایده راه اندازی تلویزیون خصوصی پیشتر از جانب جریان های ساختارشکن مطرح شده بود.
سایت دولت: صدور کیفرخواست مداح مشهور.
نام مد اح مشخص است که مدح وثناگویی است به خصول مدل در بار جمارانی اش .به خصوص اینکه به جای موسیقی صنعت مداحی گری ونوحه وتعزیه عجیب رشد داشته است .بنابراین هرجا که زور و قدرت و پول بیشتری  باشد . مشخص است که مداحان لمپن ولات هم آنجا حضور می یابند ومداحی گری وثناگویی وستایش گری برای خودی و فحاشی وتهدید گری برای غیر خودی می کنند.
سایت روزنامه ایران : بر اساس شنیده های موثق خبرنگار این شبکه ، برای یکی از مداحین مشهور تهران با توجه به شکایت دولت کیفر خواست صادر شده است.گفتنی است این مداح گوی توهین و فحاشی به دولت را از دیگران ربوده و در جلسات مناجات! خود در ماه رمضان شدیدترین اهانت‌ها را نثار اطرافیان رئیس‌جمهور کرده بود.