گزیده خبرهای 20 اردیبهشت 91 – قسمت -2
اکنون پس از  پایان نمایش  خیمه شب بازی دو مرحله ای بازار مکاره ی دوم دوره ی یازدهم  صفر کیلومترهای جدید جدایگزین مهره های  پاک سازی واخراجی ها در بازار نهم شده سر وکله های شان در خبر گزاری دروغ پرداز خبر گزاری پاسداران فارس پیدا شده است که به وضوح نشان می دهد که  سر اینان در کدامین توبره وآخور می باشد و برای چه از غلام علی  حداد عادل هم منقلی و فامیل علی خامنه ای  مقال پاسدار علی لاریجانی دفاع کرده اند؟
منتخب مردم بندرعباس در گفتگو با فارس.حدادعادل بیش از لاریجانی به منویات رهبری جامه عمل پوشانده است. خبرگزاری فارس: منتخب مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس نهم، گفت:‌ حدادعادل در بسیاری از مسائل تأثیرگذاری بیشتری نسبت به لاریجانی داشت؛ همچنین در جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری حدادعادل بهتر عمل کرده است.
 
ابوالقاسم جراره منتخب مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس نهم  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به اولویت‌های مجلس نهم اشاره کرد و اظهار داشت: از اولویت‌های مهم مجلس نهم موضوعات اقتصادی له ویژه اشتغال است.منتخب مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس به ویژگی‌های رئیس مجلس نهم اشاره و تصریح کرد: لاریجانی و حدادعادل در دو دوره رئیس مجلس بوده‌اند؛ حدادعادل رئیس مجلس هفتم و لاریجانی رئیس مجلس هشتم بودند از این رو باید نوع عملکرد هر دو را سنجید و اینکه کدامیک موفق‌تر عمل کرده‌اند.وی با تأکید بر اینکه عملکرد رئیس مجلس باید به گونه‌ای باشد که بتواند جایگاه جمهوری اسلامی ایران را حفظ کند، یادآور شد: آقای حدادعادل در بسیاری از مسائل که انتظار می‌رفت تأثیرگذاری بیشتری نسبت به آقای لاریجانی داشت؛ همچنین در جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری، آقای حدادعادل بهتر عمل کرده است.
منتخب رفسنجان و انار در گفت‌وگو با فارس:رییس مجلس نهم باید تنش های میان قوا را کنترل کند.خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم از حوزه رفسنجان و انار گفت: رییس مجلس باید فردی باسابقه و مدیر باشد و گمان می‌کنم آقای حداد با سابقه مدیریتی خود در مجلس هفتم، برای ریاست مجلس نهم گزینه مناسبی است.
حسین آذین منتخب مردم از حوزه رفسنجان و انار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس بحث پیگیری هدفمندی  یارانه ها را از اولویت‌های مهم مجلس نهم دانست.وی گفت: تعامل بین دولت و مجلس باید یکی از اولویت  های مجلس نهم باشد.آذین با اشاره به اقدامات مجلس هشتم اظهار داشت: فضای خوبی بین دولت و مجلس حاکم نیست و اختلافات به بدنه اجتماع تزریق شده است.وی عملکرد رییس و هیات رییسه مجلس هشتم  را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: نمره قابل قبولی به آقای لاریجانی می دهم اما انتخاب من دوره نهم آقای حداد عادل است.
ادامه سیاستهای طالبانی : در پی تفكيك جنسيتي در دانشگاه علامه سهم دختران 263 و پسران 87 كلاس درس
این سیاست که ادامه سیاست پادگانی وگورستانی وحوزوی کردن دانشگاه ها می باشد موازی سیاست طرح تفکیک جنسیتی یا جدا سازی دختران وپسرن در دانشگاه ها می باشد گذشته از اینکه ناشی از ماهیت بغایت زن ستیزانه ی رژیم اشیستی مذهبی کودتایی می باشد .زیرا که زن را عنصر دجه دو می داند .از طرف دیگر مترادف سیاست زن ستیزانه و موضوع فتوای حجاب در خبر فوق می باشد.
شرق : دانشگاه علامه طباطبايي تهران در سال تحصيلي گذشته بيش از 263 كلاس درس را در راستاي اجراي سياست‌هاي تفكيك جنسيتي به دختران اختصاص داده است. در مقابل 87 كلاس هم به پسران اختصاص داده شده است.تنها دانشگاه علوم انساني كشور طي سال‌هاي اخير همواره مجري طرح‌هاي بحث‌برانگيز وزارت علوم در دولت نهم و دهم بوده است و با در اختيار داشتن بيش از 1700 دانشجو در مقاطع تحصيلي، اولين دانشگاهي در كشور است كه به شكل رسمي تفكيك جنسيتي كلاس‌هاي درسي را اجرا كرده است. براساس اطلاعات رسمي از اين دانشگاه، مسوولان در سال تحصيلي 1390-1389 بحث تفكيك جنسيتي براي كلاس‌هاي عمومي را كه داراي تراكم جمعيتي بالايي هستند، عملياتي كرده‌انددر حال حاضر بيش از 350 كلاس تفكيك شده در دانشگاه علامه طباطبايي تهران وجود دارد و سهم دختران 263 و سهم پسران تنها 87 كلاس درس است، به عبارت ديگر سهم دختران در كلاس‌هاي تفكيك شده سه برابر پسران است.از سوي ديگر آمار تعداد استادان و اعضاي هيات علمي اين دانشگاه نشان مي‌دهد تنها دانشگاه علوم انساني كشور 429 استاد و عضو هيات علمي دارد كه در مقام مقايسه به نظر مي‌آيد 90‌درصد از ظرفيت آموزشي استادان دانشگاه علامه طباطبايي تنها بايد صرف حضور در كلاس‌هاي درس تفكيك شده شود.اقدام دانشگاه علامه طباطبايي در شرايطي است كه «محمود احمدي‌نژاد» تيرماه سال گذشته دستور توقف تفكيك جنسيتي و بازنشستگي استادان در دانشگاه‌ها را صادر كرد. پس از آن برخي نمايندگان محافظه‌كار مجلس شوراي اسلامي اين اقدام را شعاري توصيف كردند و به نظر مي‌رسد گسترش تعداد كلاس‌هاي تفكيك شده در دانشگاه علامه گواهي بر انتقادات برخي نمايندگان مجلس باشد. 
نکند پفک یا مواد اولیه ی آنهم از خارج می شود که موجب گرانی یا افزایش قیمت شده است؟!
گرانی که پیش از این سراغ بازار محصولات لبنی و برخی دیگر از مواد غذایی رفته بود، این بار در بازار تنقلات و به ویژه پفک مشاهده شده است.پفک از جمله تنقلاتی است که مصرف بسیار بالایی داشته و بخش اعظمی از نیاز بازار کشور نیز از طریق تولیدات داخلی تامین می‌شود. در همین حال اخیرا مشاهده شده که یکی از برندهای معروف تولید پفک قیمت دست کم یکی از محصولات خود را از 500 به 750 تومان افزایش داده است. چنین افزایش قیمتی یعنی رشد حدود 50 درصدي و آن هم به یک باره در مورد هیچ یک از مواد غذایی دیگر مشاهده نشده است.تنقلاتی مانند چیپس و پفک اگرچه در مقایسه با مواد غذایی مانند گوشت، برنج و لبنیات کمتر مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرند، اما این دسته از محصولات به ویژه در بین سبد غذایی گروههای سنی پایین جایگاه ویژه‌ای دارند. پیشتر نیز یکی از برندهای معروف قیمت چیپس خلالی خود از 800 به 1000 تومان افزایش داده بود.
مبارزه برهنه با جمهوری اسلامی!
پخش خبری 3 قبضه خوردن یا مرده وسیاست توبره وآخور خوری کردن .چونکه  با یک تیر چند نشان زده شده است .برای اینکه  در این نقل قول کردن  هم زنان تبدیل به ابزار تبلیغات وسکس شده است .هم  تلاش شده تا حامیان رژیم گذشته به جان  هم حزب کمونیست کارگری انداخته شود چونکه  از مجری یک شبکه ی اینان  نقل شده است که کمونیست ها  از لخت شدن زنان یا سکس در راستای ا هداف شان استفاده می کنند.
کمونیست ها می گویند نباید از انسان ها به عنوان ابزار استفاده کرد، اما خودشان از بدن های برهنه و سکسی زنان به عنوان ابزاری برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می کنند."هنگامه افشار" از مجریان شبکه سلطنت طلب پارس (parstv) شنبه 16اردیبهشت (May.05) در برنامه هفتگی خود از زنان عضو حزب "کمونیست کارگری" که با تقلید از زنان فمینیست اوکراینی، به نشانه اعتراض به سیاست های جمهوری اسلامی، اندام های برهنه خود را در مقابل دیدگان مردم به نمایش می گذارند به شدت انتقاد کرد و کار آن ها را "زشت و چندش آور" توصیف نمود.وی گفت: «چندی پیش عده ای از زنان اوکراینی در اعتراض به نقض حقوق زنان با اندام های نیمه برهنه جلوی دوربین ها ظاهر شدند و بدن های ورزیده[!] خود را نمایان کردند. این کار در فرهنگ آن ها خیلی زشت نیست اما بعد از این جریان، عده ای از زنان کمونیست ایرانی بدن های زشت و نافرم خودشان را کاملا برهنه کردند و "مشک" های خودشان را کاملا بیرون انداختند. اینها آمدند مثلا راه رفتن کبک را یاد بگیرند اما راه رفتن خودشان را هم فراموش کردندهنگامه افشار اضافه کرد: «این کمونیست ها می گویند نباید از انسان ها به عنوان ابزار استفاده کرد، اما خودشان از بدن های برهنه و سکسی زنان به عنوان ابزاری برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می کنند و متأسفانه یکی از شرایط ظاهر شدن در فیلم هایشان، "لخت شدن کامل" است.