دروغ نامه ی کیهان  یکشنبه 24 اردیبهشت ماه سال 1391
نقد وبررسی : (يادداشت روز)دروغ نامه ی کیهان " هويت و هدف بيداري اسلامي "
"فرصت طلبانه دست به موج سواری زده و ادعا می شود که قیام های ضد دیکتاتوری منقطه جزو جنبش بیداری  اسلامی است که رهبر آن در بیت جماران می باشد .در صورتی که به شیوه های گوناگون هرروز صدای اعتراضی مردم ایران  بلند تر می شود .زیرا که دیگر خواهان حکومت فاشیستی مذهبی کودتایی نیستند که در آزمون 33 سال گذشته نه نمره قبولی دریافت نکرده که رفوزه شده است .برای همین است که حاکمان ایران هر گز جز جرأت نمی کنند تن به بر گزاری یک آنتخابات یا نظر سنجی آزاد تن دهند"
توجیه قرینه سازی جنبش بیداری اسلامی منطقه از سوی قلم بر دست غیر ایرانی یادداشت روز نویس هم دنبال شده است . زیراکه هدف  از بکار بردن این اصطلاح  معادل  بهار عرب است  تا هم محتوای قیام ضد دیکتاتوری منطقه  به محاق برده شود. برای این که بدترین نوع آن یعنی دیکتاتوری فاشیستی مذهبی کودتایی در ایران حاکم است .هم اینکه این قیام بابر چسب جنبش بیداری اسلامی از سوی حاکمان ایران مصادره شود . برای همین یادداشت روز نویس غیر ایرانی بدون اشاره به این واقعیت که جرقه ی اولیه قیام تونس در ایران  زده شد  که  پس ا ز کودتای 22 بهمن 88 اتفاق افتاد .ولی با بدترین شیوه ی تهاجم و ضرب وشتم ضد انسانی از سوی ارگان های سر کوبگر کودتایی در ایران سرکوب شد . یاا ینکه گفته شود که ماهیت وعملکرد کودتا گران ساقط شده  چیست و یا مرتکب چه جنایات ضد انسانی  شده بودند که اگر چنانچه کارنامه ی ننگین  حاکمان ایران بس وحشت ناک تر از  کودتاگران ساقط شده در منطقه نباشد.  هر گزکمتر از آنهم حاکمان ایران مرتکب نشدند. بنابراین یادداشت روز نویس غیر ایرانی با آویزان شدن به گفته های خمینی شیاد  نتیجه گیری  کرده است که همه جنبش وقیام های اعتراضی منطقه و آسیانه میانه اسلامی است .یعنی همان هدف وسیاستی که خمینی شیاد منادی آن بود. اکنون این چنین در منطقه  بوسیله ی صدای جنبش بیداری ا سلامی ونه ضد دیکتاتوری طنین انداز شده است :
"امروز در تهران، همايش «نظريه بيداري اسلامي» از منظر حضرت امام خميني(ره) و حضرت امام خامنه اي -مدظله العالي - برگزار مي شود و يك رخداد مهم منطقه اي به حساب مي آيد. اين همايش نگاهي هستي شناسانه به خيزش ها و قيام هاي اخير كشورهاي اسلامي دارد و از اين رو در نوع خود جديد به حساب مي آيدنظريه بيداري اسلامي» به مرور در ميان نظريه هاي رايج در محيط بين الملل جاي خود را باز كرد و امروز فراوانند كساني كه در كشورهاي مختلف از جمله در ميان غربيان هم از اين واژه (Islamic Awaking) استفاده مي نمايند كما اينكه در كشورهاي عربي عنوان معادل «الصحوه الاسلاميه» جا افتاده است و از آن طرف كم نيستند كساني كه واژه هايي نظير «بهار عربي» و معادل هاي آن را نارسا و انقلاب هاي عربي را بسيار بزرگتر از آن دانسته اند كه با واژه مبهم بهار عربي و... شناسانده شوند. در عين حال ترديدي هم وجود ندارد كه تبيين تئوريك اين انقلاب ها از سوي جمهوري اسلامي به جا افتادن عنوان «بيداري اسلامي» و معادل هاي آن در سطح بين الملل كمك زيادي كرده استحضرت امام خميني در عين حال بيداري اسلامي را طليعه پيدايي جبهه قدرتمند اسلام در برابر جبهه متحد شرق و غرب مي دانستند.هويت و هدف اين بيداري «تشكيل حكومت ديني» و «اجراي شريعت» مي باشد اين دو هدفي است كه در طول 200 سال اخير بارها و توسط شخصيت هاي مهم مذهبي منطقه مطرح شده اند با دوستان خدا برادر و با دشمنان خدا، دشمنم» بنابراين در يك جمله كوتاه مي توانيم بگوئيم اين «بيداري اسلامي» از يك سو روي شانه هاي مردمي قرار دارد كه جز به حاكميت ديني دل نبسته و درمان همه دردهاي خود را در دين جستجو مي كنند و از سوي ديگر عميقاً به تجربه گرانسنگي در جهان اسلام تكيه دارد و شخصيت هاي بسيار بزرگي آن را از زلال معرفت خود سيراب كرده اند و درست به همين دليل است كه جدال 81ماهه غرب و نظاميان وابسته و احزاب لائيك با اسلام گراها در مصر نتوانسته، كمترين انحرافي در مسير حركت مردم ايجاد كند. امروز هم «التحرير» شاهد حضور ميليوني مردمي است كه براي حفظ آرمانهاي انقلابي خود به ميدان آمده اند و همين حكايت در يمن، بحرين، تونس، ليبي، عربستان و... در جريان است.
در خاتمه اینکه در شرایطی که  زمان زیادی که از کودتای 22 خرداد 88 سپری نشده است که مردم معترض توی خیابان سرازی شدند و فریاد مرگ برد یکتاتور و خامنه ای واصل ولایت فقیه سر دادند که آشکار فریاد زدند که بیش از این خواهان حکومت  دینی نمی باشند . گرچه این صدای اعتراضی با تهاجم وحشیانه ی ضد انسانی ارگان های سر کوبگر کودتایی خاموش شد. ولی به این مفهوم نیست که صورت مسأله بطور کامل پاک شده ودیگر وجود ندارد و  تبدیل به آتش زیر خاکستر نشده که مترصد نسیمی برای پس زدن خاکستر و شعله ور شدن شعله ها ی سرکش وسوزان می باشد. ولی فرصت طلبانه دست به موج سواری زده و ادعا می شود که قیام های ضد دیکتاتوری منقطه جزو جنبش بیداری  اسلامی است که رهبر آن در بیت جماران می باشد .در صورتی که به شیوه های گوناگون هرروز صدای اعتراضی مردم ایران  بلند تر می شود .زیرا که دیگر خواهان حکومت فاشیستی مذهبی کودتایی نیستند که در آزمون 33 سال گذشته نه نمره قبولی دریافت نکرده که رفوزه شده است .برای همین است که حاکمان ایران هر گز جز جرأت نمی کنند تن به بر گزاری یک آنتخابات یا نظر سنجی آزاد تن دهند.
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان  یکشنبه 24 اردیبهشت ماه سال 1391
هويت و هدف بيداري اسلامي (يادداشت روز)