2 گزیده خبر  مرتبط به سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز . 26 اردیبهشت 91
امروز برگزار می‌شود.تظاهرات خشم مردم بحرین علیه طرح الحاق این کشور به عربستان.خبرگزاری فارس: ائتلاف 14 فوریه بحرین از اقشار مختلف مردم بحرین دعوت کرد برای اعلام مخالفت خود با انضمام کشورشان به عربستان سعودی به صورت گسترده در تظاهرات عصر امروز شرکت کنند.
 
سرنخ اینگونه  تظاهرات نمایشی فرمایشی  در بیت جماران می باشد . زیرا که مدتی پیش گزارش از حضور چند بحرینی در قم ودیدار با آخوندهای حکومتی گزارش شد  . بنابراین اکنون طرح موازی  اقدام تجمع اعتراضی  فردا در میدان آزادی علیه ی اسراییل است که  حضور  اراذل واوباشان وابسته به ارگان های سرکوبگر  زیر نام دانشجو دانش آموزان است که از سوی بیت جماران وسپاه پاسداران سازماندهی وهدایت می شوند و مأموریت شان در شرایط حاد وخاص پیگیری اهداف تهدید آمیز و ارعاب و وحشت در جامعه و دفاع از اهداف جنگ  افروزانه وبحران آفرینی برون مرز است . زیرا که مکمل دیپلماسی صدور تروریسم و بحران وارتجاع به برون مرز است . صد البته اقدامی طراحی و  حساب شده  ی تبلیغاتی در ایجاد دفاع  پوششی برون مرزی از تلاش  اهداف  دست یابی به سلاح هسته ای می باشد . برای همین است که  شبکه ی جاسوسی وتبلیغاتی عربی برون  العالم وابسته به صدا وسیما یا تی وی ریش  این خبر را پیشاپیش تبلیغ کرده وبازتاب داده است .
به گزارش فارس به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، ائتلاف 14 فوریه در بیانیه‌ای بر ضرورت مشارکت گسترده مردم در تظاهرات اعلام خشم به طرح الحاق بحرین به عربستان برای تأکید بر پایبندی به استقلال ملی و حاکمیت بحرین تاکید کرد.در این بیانیه آمده است: رژیم های آل سعود و آل خلیفه برای ایجاد یک اتحادیه دوجانبه نقشه کشیده‌اند، تا علیه ملت بحرین توطئه کنند.ائتلاف 14 فوریه همچنین اعلام کرد هر تصمیمی که از سوی این اتحادیه صادر شود باطل و بی ارزش است چرا که این اقدام نادیده گرفتن خواست ملت‌ها است که از نظر قوانین بین المللی حق دارند سرنوشتشان را خودشان تعیین کنند.گروهها و جناح های مخالف در بحرین در راستای خنثی سازی توطئه جدید رژیم های آل خلیفه و آل سعود تاکید کردند که با هرگونه ادغام بحرین و عربستان مخالفند.شیخ "علی سلمان" دبیرکل جمعیت "وفاق ملی" بحرین با طرح کنفدارالی یا فدرالی با عربستان سعودی که به معنای ادغام بحرین با عربستان است، مخالفت و بر ضرورت توجه به خواست ملت بحرین تاکید کرد.وی افزود که نه پارلمان و رژیم حاکم نماینده ملت و خواست آن نیستند و هر تصمیمی که در راستای اجرای این طرح گرفته شود، باطل و غیرقانونی است.از سوی دیگر، گرو‌ه‌ها و جناح‌های مخالف در بحرین به رژیم آل خلیفه درباره هرگونه تشدید اقداماتش علیه جنبش مردمی مسالمت آمیز این کشور هشدار دادند.آنها همچنین بر خطرناک بودن هرگونه ادغام شدن بحرین با عربستان تحت هر عنوانی تاکید کردند و ضرورت برآورده شدن خواسته های مردم و اهداف انقلاب را خواستار شدند.بحرین از بیش از یکسال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است و نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صدها نفر شهید یا زخمی شده اند.رژیم های آل سعود و آل خلیفه در توطئه جدیدی از اتحاد بین بحرین و عربستان سخن گفته اند که اقدامی برای بردن بحرین زیر قیمومیت کامل سعودی‌ها به منظور مقابله با انقلاب مردم این کشور است.
192 فرد مسلح خود را تسلیم نیروهای امنیتی سوریه کردند.خبرگزاری فارس: 192 فرد مسلح سوری در شهرهای حماة و طرطوس خود را تسلیم نیروهای امنیتی سوریه کردند.
 ادامه ی شیوه ی  تبلیغ دروغ وو ارونه گویی های تجربه شده در ایران که هدف  سفید سازی چنگال خونین آدم کشان بشار اسد خونریز وجنایتکار که با همکاری سپاه قدس وحزب الله لبنان است که روزانه تعداد بیشماری زن وکودک وپیر وجوان سوری را به خاک وخون می کشانند .همچنین واکنش نسبت به بریدن از ارتش سوریه وپیوستن به مخالفان می باشد.
به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه، 192 فرد مسلح سوری که در رویدادهای اخیر سوریه حضور داشتند اما دستان شان به خون آغشته نشده، سلاح‌های خود را به مقامات سوریه در حماة و طرطوس تحویل دادند.بر اساس این گزارش، در شهر حماة 172 نفر سلاح‌های خود را تحویل دادند و 20 نفر دیگر نیز در شهر طرطوس اقدام به تحویل سلاح‌های خود به مقامات سوریه کردند.این افراد تعهد دادند که دیگر اقدام به حمل سلاح و یا اقدامات تخریبی روی نخواهند آورد. نیروهای سوری نیز برای این افراد ابعاد توطئه‌ای که علیه سوریه در حال اجراست را توضیح دادند.بر اساس گزارش‌ها،‌ روند تسلیم عناصر مسلح به نیروهای دولتی در روزهای اخیر با توجه به برقراری آتش بس بیشتر شده است.