نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " عقب نشست كه شما جلو بياييد !  "
"اکنون که نامزدان جبهه ی پایداری تأکید برروی همین موضوع می کنند ومی گویند که رئیس بازار مکاره ی دوره ی نهم نباید کسی باشد که مقابل فتنه موضع گیری قاطع نداشته باشد و مخالف رئیس شدن دوباره پاسدار علی لاریجانی هستند. ولی پاسدار سر بازجو شریعتمداری توصیه کرده است که باید اختلافات کنار گذاشته شود  وعلیه ی دشمن آمریکا متحد شد .  البته  مثل همیشه دلیل  تناقض وو ارونه گویی کردنش را نمی گوید . برای همین تلاش می کند در پوشش شعار ضد آمریکایی ماستمالی کند"
 
گفته می شود که مورچه چیست که افه آمدن وسرعت وسبقت گرفتن وخط ترمزش چه باشد؟ آخر با خوش بینی و در نظر گرفتن محاسبه تبلیغات گسترده میلیاردی وتقلباتی که  زیر 5% آرای تهران 15 میلیونی در نمایش خیمه شب بازی فرمایشی 15 اردیبهشت حضور یافت  چنه محلی از اعراب دارد که به رخ رقیب کشیده شود که چرا از موضع برتری جویی ادعای آمار بالا کسب نموده نسبت به رقیب می شود و به رخش کشیده  می شود تا سربازجو پاسدار شکنجه گرو ارد دعوا شده است و با معرکه گیری وسط دعوا نرخ تعیین کرده و این چنین  گران فروشی کرده است :.
" اين روزها، برخي از دست اندركاران و نامزدهاي دو جبهه متحد و پايداري - تاكيد مي شود كه فقط برخي- در مصاحبه ها و نشريات وابسته به خود با شمارش تعداد نمايندگان راه يافته به مجلس نهم و معرفي گرايش سياسي آنها، اصرار دارند كه رويكرد مردم به جبهه متبوع خويش را از رويكرد آنان به جبهه مقابل، بيشتر قلمداد كنند. اين جبهه نامزدهاي مشترك را هم به حساب جبهه خود مي نويسد. آن جبهه اعتراض مي كند كه فلان نامزد اگر چه در دور دوم در هر دو ليست مشترك بوده است ولي در دور اول يكي از نامزدهاي ليست جبهه ما بوده است! يا گرايش سياسي فلان نامزد مشترك به اين جبهه نزديكتر است و.... الهاكم التكاثر... و خدا نكند كه به «حتي زرتم المقابر» برسد"
در دنباله سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری که مهره ی اصلی جبهه ی پایداری آخوند آقا تهرانی است که نه گرین کارت آمریکا دارد ، بلکه به داشتن آنهم افتخار می کند .ولی وی مثل همیشه  با آویزان شدن به گفته ای از خامنه ای برای پشتوانه حاشیه ی آهنین امنیتی  یک  روضه ی تاکتیکی  و تبلیغاتی ضد آمریکایی مبسوط  خوانده که بلی آمریکا دشمن می باشد و در ادامه تأکید کرده است که نباید گول ظاهر سازی و فریبکاری آمریکا را خورد ، بلکه باید مقابل این دشمن آمریکا اینگونه  متحد شد :
«تظاهر رياكارانه آمريكا به دوستي» در بيانات حضرت آقا، آن هم در اندازه «يك اشاره گذرا» چه پيامي در خود دارد؟ و چرا در گرماگرم رقابت هاي انتخاباتي و شور و حال روز معلم در سخنان حضرتش جاي گرفته است؟ نگارنده در اين باره فقط، «نظر خود» را مي گويد و در كلام رهبر و مقتداي خويش كه واجب الاتباع است، حكمت آن را مي جويد. چرا كه، آمريكا و متحدانش تاكنون در برخورد و مواجهه با ايران اسلامي فقط دشمني كرده و كينه ورزيده اند و اين كينه توزي و دشمني را نه فقط هيچگاه پنهان نكرده اند بلكه با هزار زبان و به صراحت فرياد نيز زده اند. بنابراين چرا حضرت آقا از «فريب» آمريكا با عنوان «تظاهر رياكارانه به دوستي»! ياد مي فرمايند؟به نظر مي رسد- فقط به نظر مي رسد- برخي از نشانه هاي به ظاهر نرمش آمريكا كه مخصوصا در اجلاس اسلامبول2 بروز داشت براي دور كردن ذهن و دغدغه اصولگرايان- به مفهوم عام آن يعني مردم ايران- از تهديدهاي خارجي بوده است. اما، چرا؟! و اين نرمش به قول حضرت آقا «رياكارانه» با چه هدفي صورت پذيرفته و آمريكا چه ترفند جديدي در آستين فريب خود نهفته است؟! شواهد موجود حكايت از آن دارند كه آمريكا با تظاهر رياكارانه به دوستي با ايران در پي كمرنگ كردن دغدغه ها نسبت به تهديدهاي خارجي بوده است تا برخي از جريانات اصولگرا فرصت و فراغت كافي براي اختلاف با يكديگر را داشته باشند! و اگر چنين بوده است- كه مي توان گفت بوده است- بايد اذعان كرد كه شيطان بزرگ به بخشي از هدف تعريف شده خود در پروژه ياد شده دست يافته و موفق شده است تعدادي از خودي ها را به جاي پرداختن به آمريكاي غيرخودي، به درگيري با خود مشغول كند و اين، يعني بازي در ميدان دشمن.رابرت گيتس وزير دفاع- جنگ- پيشين آمريكا و رئيس سابق سازمان «سيا» مي گويد «تهديد پي درپي ايران تنها نتيجه اي كه در پي دارد، متحد شدن هرچه بيشتر مردم و مسئولان ايران و افزايش نفرت آنان از آمريكاست» و توصيه مي كند؛ «اگر خواهان پيدايش و دوام اختلاف در ميان جريانات سياسي و مسئولان ايران هستيم بايد تهديدها را فراموش كنيم تا اختلافات در ايران فراموش نشود»! آمريكا در اجلاس اسلامبول2 با چهره اي متفاوت ظاهر مي شود. همان چهره كه حضرت آقا نسبت به آن هشدار داده و مي فرمايند «مردم فريب تظاهر رياكارانه آمريكا به دوستي» را نمي خورند... به بيان ديگر، آمريكا به ظاهر عقب مي نشيند تا ميدان را براي درگيري خودي ها تنگ نكرده باشد!"
در خاتمه اینکه پس از پایان پذیری مرحله ی دوم  نمایش خیمه شب بازی فرمایشی بازار مکاره ی دوره ی دوم که  در 15 اردیبهشت به پایان رسید . اکنون ادامه ی لشکر کشی میان باندهای مافیایی مدعی کودتایی اصول گرایی پیرامون رئیس آینده ی دوره ی نهم  شکل گرفته است .البته این کشمکش ادامه ی اختلاف وتضاد و رقابت میان دو جبهه ی پایداری ومتحد اصول گرایی می باشد که طرفین دست به افشاگری وتهدید علیه ی همدیگر ولیست اسامی زدند . اما اکنون سر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری چون احساس خطر کرده که ادامه ی تضاد واختلاف میان دو جبهه ی اصول گرایی مضرر است و دارای پیآمدهای غیر قابل پیش بینی پس تلاش کرده با چاپلوسی وتملق گویی کردن از مرشدان دوجبهه یعنی آخوند مصباح یزدی ومهدوی کنی  تا در بدنه ی حامیان شان در بازار مکاره ی نهم پیوند تاکتیکی ایجاد کند . برای همین  مجبور است تا فراموش کند که چگونه در یادداشت های روز خود قبل از 12 اسفند و15 اردیبهشت خط ونشان  تهدید آمیز می کشید  و می گفت که باید یک لیست مشترک  داده شود و تأکید می کرد که در این لیست نباید از اسامی نامزدانی استفاده شود که بصیرت موضع گیری علیه ی جریان فتنه وجریان انحرافی درون دولت نداشته اند .اما اکنون که نامزدان جبهه ی پایداری تأکید برروی همین موضوع می کنند ومی گویند که رئیس بازار مکاره ی دوره ی نهم نباید کسی باشد که مقابل فتنه موضع گیری قاطع نداشته باشد و مخالف رئیس شدن دوباره پاسدار علی لاریجانی هستند. ولی پاسدار سر بازجو شریعتمداری توصیه کرده است که باید اختلافات کنار گذاشته شود  وعلیه ی دشمن آمریکا متحد شد .  البته  مثل همیشه دلیل  تناقض وو ارونه گویی کردنش را نمی گوید . برای همین تلاش می کند در پوشش شعار ضد آمریکایی ماستمالی کند..
هوشنگ بهداد
دروغ نامه ی کیهان 3 شنبه 19 اردیبهشت ماه سال 1391
عقب نشست كه شما جلو بياييد ! (يادداشت روز)