جلالي: ميزباني عراق براي مذاكرات ايران و 1+5 نشانه ثبات و امنيت سياسي اين كشور است
همانقدر ادعای کذب ثبات امنیت سیاسی در عراق واقعیت دارد که ادعای صلح آمیزی پروژه ی هسته ای رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی می تواند صحت داشته باشد.
سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي، ميزباني بغداد براي برگزاري مذاكرات ايران و گروه 1+5 را مهم ارزيابي كرد و گفت: اين ميزباني نشان مي دهد كه عراق از ثبات، امنيت سياسي و شايستگي لازم براي ميزباني نشست هاي مهم بين المللي و منطقه اي برخوردار است. «كاظم جلالي» در گفت وگو با ايرنا افزود: برگزاري نشست مهمي چون مذاكرات ايران و گروه 1+5 در بغداد حاكي از آن است كه دولت آقاي نوري المالكي توانسته است شرايط عراق را به گونه اي مديريت كند كه اين كشور امروز به شايستگي هاي لازم براي ميزباني اجلاس ها و مذاكرات مهم منطقه اي و بين المللي دست يابد. وي برگزاري اجلاس اخير اتحاديه عرب در بغداد را كه طي آن رياست دوره اي اين اتحاديه مهم منطقه اي به دولت «نوري المالكي» منتقل شد، يكي از نشانه هاي مهم ارتقاي ثبات و امنيت سياسي بغداد و نيز شايستگي اين كشور براي ميزباني مذاكرات ايران و گروه 1+5 بيان كرد. سخنگوي كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: در شرايطي كه برخي حكومت هاي منطقه اي و غربي تمايل چنداني به تقويت ثبات در عراق ندارند و دست هايي براي ناامن كردن عراق و انجام حملات تروريستي در اين كشور در كار است، موافقت اعضاي 1+5 براي انجام مذاكرات در بغداد، نشان دهنده ناكامي تلاش ها براي ضعيف جلوه دادن جايگاه و نقش مهم عراق در تحولات منطقه اي و بين المللي است
 بازهم از  ترفند لو رفته ی سفید سازی  و  رد گم کردن همکار اعزامی مقیم آمریکا   سربازجو پاسدار  حسین شریعتمداری از پسوند همکار سابق روز نامه ی زنجیره ای رقیب استفاده کرده است  تا که یک تیر وچند نشان زده باشد.
«
بنده و جنابعالي در خارج كشور برخلاف توهم، هيچ نيستيم».اين مطلب را داريوش سجادي (همكار نشريات زنجيره اي و مقيم خارج) خطاب به تقي رحماني عضو گروهك ملي-مذهبي نوشت كه چند وقتي است به بهانه سازماندهي اپوزيسيون به پاريس گريخته است. سجادي در وبلاگ خود نوشت: اينكه آقاي رحماني مقيم اروپا شده، چيز غريب و عجيبي نيست و سالهاست كه كسري از اپوزيسيون و شبه اپوزيسيون به سنتي مسبوق به سابقه و بنا به هر دليل منطقي يا من درآوردي كشور را ترك و ضمن اقامت در خارج فعاليت سياسي خود را دنبال مي كنند. هر چند شخصا ماهيت اپوزيسيون خارج از كشور را از حيث اصالت و محتوا قابل مناقشه مي دانم اما فعلا وارد اين بحث نشده و روي سخن را تنها معطوف به چيستي مهاجرت نامفهوم جناب آقاي تقي رحماني مي دارم. آقاي رحماني بنده شما را نمي فهمم و اقدام شما را جو زدگي و هيجان زدگي مي دانم.اين عضو تيم مديريت شبكه ماهواره اي هما اضافه كرد: شما در مرقومه خود درباره چرايي تن دادن به هجرت بنقل از يك جوان هم سلول با خود در اوين فرموده ايد كه ايشان به شما گوشزد كرده «نبايد به زندان مي آمدي. بايد به خارج مي رفتي. زندان براي تو تكرار است. تو براي ما حرف ها و عمل نو داشتي. نسل من از تو چيزهاي نو و جديد ديده است و در خارج مفيدتر هستي». اما صادقانه اجازه فرمائيد برخلاف آن جوان اينجانب نيز به سهم خود و برادرانه و به تلخي نكته اي را خدمت تان گوشزد كنم. بنده و جنابعالي و ايضا ديگر افراد مقيم خارج از كشور كه هر يك به سهم و توان و بضاعت و استعداد خود گوشه اي از سياست را گرفته اند و گرفته ايم برخلاف توهم آن جوان كنج اوين، «هيچ» نيستيم. تنها ضريب هيچ بودن مان است كه ما را از يكديگر متفاوت مي كند و قطعا بيش ترين سهم از آن هيچ ها متعلق به اينجانب است.سجادي نوشت: ان شاءالله خداوند به جنابعالي طول عمر با عزت و سلامت عطا بفرمايند اما باور بفرمائيد اگر مشيت خداوند بر اين قرار بگيرد كه همين لحظه جنابعالي و بنده جان را به جان آفرين تسليم كنيم! به قطع و يقين مطمئن باشيد هيچ خسراني در نظام خلقت واقع نخواهد شد و چرخ هستي از حركت نايستاده و جهان خود را مواجه با هيچ خلائي نخواهد ديد! قصد طعنه و تحقير نيست اما چاره اي جز تن دادن به واقعيت نيست و جنابعالي و قطعا بنده و ديگر خارج نشينان محلي از اعراب و جدي گرفته شدن را نداريم لااقل گوشزد هوشمندانه و مقرون به صحت همرزمتان جناب آقاي دكتر ملكي را پيش خود بازخواني فرمائيد كه به صراحت فرمودند؛ «اپوزيسيون خارج از كشور قصه است... اگر كسي مي خواهد واقعا مبارزه كند بايد در ايران مبارزه كند و هزينه اش را هم بپردازد».
اعتراف جدید حضور سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری همراه با نوچه های وابسته به وزارت بد نام اطلاعات در بالاترین که به شیوه ی جاسوسی کسب خبر و گرد آوری اطلاعات و فعالیت مشابه علیه ی مخالفین رژیم قرون وسطایی و ضد بشری دارند .
يك شبكه وابسته به ضد انقلاب معتقد است اپوزيسيون جمهوري اسلامي عملا به توپ جمع كن حاكميت تبديل شده است.شبكه صهيونيستي بالاترين نوشت: چرا اپوزيسيون همواره دنبال توپ جمع كني و جمع كردن توپ بازيكنان جمهوري اسلامي است و تاكنون نتوانسته براي خودش يك تيم كارا و قدرتمند كه بتواند در مقابل حاكميت قد علم كند، بسازد؟بالاترين اضافه كرد: ما فقط توپ جمع كن حاكميت شده ايم و مرتبا مشغول فرياد زدن و برجسته كردن ايرادات و خطاهاي سياسي و اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي حاكميت و گرفتن «فول» هستيم. آيا بايد همچنان دنبال مچ گيري از مسئولان نظام باشيم؟ آيا ما توان تقابل با حاكميت را نداريم؟ آيا فكر مي كنيد با برجسته كردن ايرادات و نواقص مي توان به هدف رسيد؟ ما ضمن اينكه خودمان را باور نداريم، اكثر اوقات اغفال مي شويم و به خودمان در اپوزيسيون گل مي زنيم.
نمودی دیگر از چگونگی آزادی در کشوری که مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد.
رئيس پليس امنيت اخلاقي نيروي انتظامي از برخورد با برگزاركنندگان كنسرت هاي زيرزميني در كشور خبر داد. سردار روزبهاني در مورد برگزاري كنسرت هاي زيرزميني از سوي برخي خوانندگان غيرمجاز در كشور گفت: از نظر پليس هر خواننده اي كه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز فعاليت نداشته باشد، غيرقانوني است و با آن برخورد مي شود. وي با بيان اين كه پليس با خوانندگان غيرمجاز چه در زير زمين يا روي زمين برخورد مي كند به ايسنا گفت: پليس با خوانندگان، آهنگسازان، نوازندگان و كساني كه محل را در اختيار برگزاركنندگان كنسرت هاي زيرزميني قرار مي دهند، برخورد مي كند. رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا با بيان اين كه پليس برحسب وظيفه قانوني با اين افراد برخورد مي كند افزود: پس از دستگيري، آنان را با پرونده تشكيل شده به دادسرا معرفي مي كند تا مقام قضايي براي آنان حكمي تعيين كند.
9 قاچاقچي مواد مخدر و متجاوز به عنف در كنگاور اصفهان اعدام شدند
چرا گفته نمی شود که اینان قربانیان چه نظام ضد بشری هستند وکدامیک از حاکمان و آقازاده های شان بیش از اتهامات مقتولان  مرتکب  نشده اند ولی چون دستگاه فاسد قضاییه حاکمان قاتلان وظالمان وغارتگران و علیه ی محرومان ومظلومان هستند .هزینه ی  اعمال جنایات آمیز حاکمان را باید  محکومان زیر دست به پردازند؟

كرمانشاه و اصفهان- خبرنگاران كيهان:از سوي مراجع قضايي شهرهاي كنگاور واقع در كرمانشاه و اصفهان 9 نفر محكومان مواد مخدر و متجاوز به عنف به دار مجازات آويخته شدند. به گزارش خبرنگار كيهان از كرمانشاه به موجب احكام جداگانه صادره از سوي دادگاه انقلاب اسلامي شهرستان كنگاور هفت تن از محكومين مواد مخدر به نام هاي ر-ع به اتهام شركت در حمل و نگهداري 100 كيلوگرم مرفين و 254 كيلوگرم ترياك، خ-ش به اتهام شركت در حمل ونگهداري 57 كيلوگرم ترياك براي بار دوم، م-ب به اتهام شركت در حمل و نگهداري 69 كيلوگرم ترياك براي بار دوم، ع-س به اتهام شركت در حمل و نگهداري 4 كيلو و 548 گرم مرفين، م-ص به اتهام شركت در حمل و نگهداري مواد مخدر، م-خ به اتهام شركت در حمل يك كيلو و 529 گرم كراك و خانم ع-آ به جرم حمل و نگهداري 27 كيلوگرم هروئين، در زندان مركزي كرمانشاه به دار مجازات آويخته شدند.گزارش خبرنگار كيهان از اصفهان نيز حاكي است صبح شنبه دو متجاوز به عنف در محوطه زندان مركزي اصفهان به دار مجازات آويخته شدند.اين دو به نام هاي فرشيد-ك و محمدباقر- الف در تاريخ 3 مهرماه سال 88 با طرح نقشه قبلي و به قصد سرقت شبانه وارد منزلي شده و ضمن تهديد با سلاح سرد و آزار و اذيت و ايراد ضرب و جرح و تجاوز به عنف به دو نفر، اموال و اسناد آنها را سرقت كرده و متواري شدند. هريك از متهمان در خصوص سرقت مقرون به آزار و تهديد به 20 سال حبس و 74 ضربه شلاق و رد اموال و اسناد مسروقه و در مورد جنبه عمومي جرم ايراد ضرب و جرح عمدي به يكسال حبس و در خصوص زناي به عنف به اعدام از طريق چوبه دار محكوم شدند كه حكم صادره در محوطه زندان مركزي اصفهان روز گذشته به اجرا درآمد.