گزیده خبر های 1 مرداد 91 – قسمت-4
اکنون مشخص شده است که شورای نگهبان دست نشانده و وزارت کشور نهادهای  نمایشی وتشریفاتی ومترسکی بیش نیستند .چونکه این ارگان فاشیستی وکودتایی پاسداران است که کروبی وموسوی را در حصر خانگی نگه می دارد و خط وخطوط کلی درمورد حضور یا عدم حضور مدعیان رقیب اصلاح طلبان را تعیین وترسیم می نماید .
معاون فرهنگي سپاه پاسداران گفت: موقعيت اصلاح طلبان امروز شبيه وضعيت جريان نهضت آزادي و ملي-مذهبي ها دردوران اول انقلاب و دوران امام است. حميدرضا مقدم فر در گفت وگو با مهر در خصوص بازگشت اصلاح طلبان به عرصه سياسي كشور و حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده گفت: موقعيت اصلاح طلبان امروز شبيه وضعيت جريان نهضت آزادي و ملي- مذهبي ها در دهه اول انقلاب و دوران امام است. وي افزود: نهضت آزادي و ملي-مذهبي ها آن زمان به خاطر خيانت هايي كه در حوزه نظريه، بيانيه و فعل سياسي انجام داده بودند در نزد مردم منفور شدند و امام نيز آنها را طرد كردند. معاون فرهنگي سپاه خاطرنشان كرد: طيف افراطي اصلاح طلبان و دوم خردادي ها علاوه بر اقدامات مشابهي كه مانند نهضت آزادي و ملي- مذهبي ها انجام دادند عمليات اجرايي براندازانه نيز عليه نظام انجام دادند. مقدم فر اذعان داشت: نهضت آزادي با اقدامات خود از چشم مردم افتاد و به گورستان تاريخ پيوست و اين در حالي است كه خيانت اصلاح طلبان در سال 88 به مراتب بيشتر از اين جريان بوده است. وي با بيان اين كه اصلاح طلبان در فتنه 88 همگان و همدست با نظام سلطه و تمام جبهه مقابل انقلاب در برابر انقلاب ايستادند و آشوب هاي خياباني راه انداختند و تهمت تقلب به نظام زدند گفت: جاي تعجب دارد كه امروز طيف افراطي اين جريان با كمال پررويي براي حضور در انتخابات رياست جمهوري آينده اعلام حضور كرده و حتي برخي از آنها براي نظام نيز شرط و شروط مي گذارند. معاون فرهنگي سپاه تصريح كرد: اصلاح طلبان نبايد از لطف نظام در حق شان سوءاستفاده كنند. وي با اشاره به اين كه مردم هم اين جريان را شناخته اند و ديگر اين افراد اقبالي در ميان مردم ندارند، گفت: اصلاح طلبان تمام ظرفيت هاي خودشان را از دست داده اند و امكان حضور فعال و موثر نخواهند داشت. مقدم فر خاطرنشان كرد: لطف جمهوري اسلامي به اين جريان اين است كه بخشي از اصلاح طلبان كه در جريان فتنه حضور نداشتند و موثر نبودند بتوانند در انتخابات شركت كنند و فعال باشند.معاون فرهنگي سپاه اظهار داشت: متاسفانه اين دسته از اصلاح طلبان نيز به خاطر رفتار افراطي بخش ديگري از هم طيفي هاي خود كه ليدر آنها نيز آقاي خاتمي بوده است، آسيب فراواني ديدند. وي در ادامه افزود: اين طيف مي توانند فعاليت سياسي انجام دهند اما بدانند به خاطر خيانت دوستان و هم طيفي هايشان اقبالي از سوي مردم به آنها نخواهد شد. مقدم فر همچنين در پايان با اشاره به شرط نظام براي حضور اصلاح طلبان در عرصه سياسي گفت: اين طيف از اصلاح طلبان نيز براي حضور در انتخابات بايد مرزبندي ها را مراعات كرده، اعلام برائت كنند و اعلام نمايند كه رفتار دوستان و هم حزبي هايشان خيانت به نظام بوده است.
ممنوعيت ورود ايراني‌ها و عراقي‌ها به مصر مورد اعتراض شديد ملكه انگليس قرار گرفت
این موضع گیری  ملکه ی انگلیس  بسیار جالب وگویا ست .زیرا که  گذشته از سفر شاهزاده چارلز  از بصره به تهران  و به اتفاق خاتمی به کاخ سعدآباد  رفت که همزمان با تبلیغات نمایش خیمه شب بازی  بازتاب بازار مکاره ی هفتم بود که با سکوت رضایت بخش ولی فقیه همراه بود .چونکه سپس مطبوعات رژیم گفتند که این سفر به نفع خامنه ای وحامیانش وعلیه ی خاتمی ومدعیان اصلاح طلب تمام شد. بنابراین اکنون نیز آشکارا فاش شده است که ارباب  فخیمه ی انگلیس چگونه به دفاع از گماشتگانش بر خاسته است
.ممنوعيت ورود ايراني‌ها و عراقي‌ها به مصر مورد اعتراض شديد ملكه انگليس قرار گرفت.خبرگزاري براثا اعلام كرد اليزابت دوم ملكه انگلستان با ارسال نامه‌اي شديداللحن به مرسي اقدام وي در ممانعت از ورود ايراني‌ها و عراقي‌ها به خاك مصر را مورد نكوهش قرار داد. اين نامه را جيمز وات سفير انگليس در قاهره تسليم محمد عمرو وزيرخارجه مصر كرد. در اين نامه كه وزارت خارجه انگليس آن را شديداللحن توصيف كرده مراتب عدم رضايت مندي ديوان پادشاهي نسبت به برخي تصميمات مرسي از جمله ممنوعيت ورود اتباع عراق و ايران به خاك مصر اعلام شده است. اليزابت از مرسي خواسته است ملت‌ها را وارد بازي‌هاي سياسي نكند. مرسي، ورود اتباع ايران و عراق به مصر را ممنوع كرده. اين درحالي است كه اتباع رژيم صهيونيستي بدون مشكل به مصر سفر مي‌كنند
.واكنش سپاه به ادعاي رسانه‌هاي صهيونيستي درباره شهادت سردار سليماني در دمشق.
چرا اکنون که چنین  شتابزده واکنش نشان داده شده است که این پاسدار تروریست قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس درانفجار ساختمان امنیت ملی سوریه کشته نشده است . چنین حساسیتی پیرامون بازداشت سهراب سلیمانی اخوی وی به اتهام فساد اقتصادی پاسدار رمضان شریف نشان نداده است؟ ضمن اینکه اگر این پاسدارتروریست  از مرگ قسر در فته است .باید گفت شب بلند است وقلندر هشیار بالاخره نوبت به هلاکت رسیدنش همراه با سایر مسئولان می رسد .چون سرنوشت مشابه بشار اسد در انتظار خامنه ای و حامیانش است .
سردار رمضان شريف در پاسخ به ادعاي رسانه‌هاي صهيونيستي درباره شهادت سردار سليماني در دمشق گفت كه نقل اين خبر آمال و آرزوهاي اين رسانه‌هاي معاند است كه در قالب اطلاع رساني به افكار عمومي ارائه مي‌شود. به گزارش جهان به نقل از آنا، به دنبال انتشار خبري توسط العربيه و برخي رسانه‌هاي صهيوينيستي از جمله سايت صهيونيستي "آروتز شوا"، مبني بر شهادت سردار قاسم سليماني فرمانده سپاه قدس در انفجار تروريستي روز چهارشنبه دفتر سازمان امنيت ملي سوريه، سردار رمضان شريف مسئول روابط عمومي سپاه پاسداران طي گفت‌وگويي اختصاصي با خبرگزاري آنا به اين ادعاي رسانه‌هاي صهيونيستي پاسخ داد. سردار رمضان شريف درباره اين خبر به آنا گفت كه "اين جمله، جمله مناسبي است براي پاسخ به اين رسانه‌ها كه اخيرا شاهديم برخي از رسانه‌هاي معاند با نظام مقدس جمهوري اسلامي و صاحبان آنها آمال و آرزوهاي خود را در قالب خبر به نقل از منابع متفاوت نقل مي‌كنند." وي در ادامه تصريح كرد: نقل اين خبر هم از جمله اين آمال و آرزوهاي اين رسانه‌هاي معاند است كه در قالب اطلاع رساني به افكار عمومي ارائه مي‌شود. مسئول روابط عمومي سپاه پاسداران تاكيد كرد: بعضي از رسانه‌هاي امروزي متاسفانه بجاي انجام كار رسانه‌اي و حرفه‌اي، آمال و آرزوهاي خود را در قالب اخبار تهيه و منتشر مي‌كنند. سردار سليماني در ماه‌هاي اخير از سوي كنگره امريكا تهديد به ترور شد، تهديدي كه وي در پاسخ به آن گفت كه "عاشق شهادت هستم
". انتقال يك زنداني ايراني از چين به ايران.
اکنون مشخص شده است که هدف از بازداشت دو تبعه ی چینی در ایران که مدتی پیش خبرش بازتاب داده شد چه بوده است .برای اینکه گروگان گیری دو چینی برای مسترد کردن این زندانی در چین بوده است؟
سيد علي ساداتي در گفتگو با مهر معاون وزير دادگستري از انتقال يك زنداني ايراني از چين به ايران خبرداد.و افزود: اين زنداني بر اساس تفاهم نامه‌ها و همكاري مقامات ايراني و چيني و با مساعدت اداره كل ارتباط با قوه قضائيه وزارت دادگستري، وزارت امور خارجه و اداره كل ايرانيان خارج از كشور در مرز هوايي فرودگاه امام خميني(ره) تحويل مقامات ايراني شد. وي افزود: علت انتقال اين زنداني به دليل سكته مغزي و شرايط وخيم جسمي بوده كه با درخواست انتقالش موافقت شد. معاون وزيردادگستري گفت: اين متهم به جرم مشاركت در سرقت در چين محبوس بود
3 قاچاقچي موادمخدر در اصفهان اعدام شدند
بازهم ماشین کشتار وتبعیض آمیز قانون گریز دستگاه فاسد قضاییه مرتکب جنایت ضد انسانی دیگری شد و3  قربانی نگون بخت را به اتهام  قاچاقچی مواد مخدر  به مسلخ برده است . در صورتی که سرنخ اصلی ورود وتوزیع مواد مخدر وحتی انتقال  آن به برون مرز در اختیار باند مافیایی سپاه پاسداران می باشد.
اصفهان - خبرنگار كيهان:سه قاچاقچي موادمخدر در محوطه زندان مركزي اصفهان به دار آويخته شدند.به گزارش روابط عمومي دادگستري استان اصفهان، «عيدي-ش» فرزند محمد متولد 1336 به موجب راي شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامي اصفهان به جرم مشاركت در حمل 148 كيلو و 850 گرم ترياك براي دومين بار به اعدام محكوم شد. همچنين «ملنگ - ص- الف» فرزند شيراحمد متولد 1337 به جرم حمل و نگهداري 10 كيلو و 435 گرم كراك به موجب راي دادگاه شعبه پنجم انقلاب اسلامي اصفهان به اعدام محكوم شد.«تيمور -م-ق» فرزند مراد فرزند 1342 نيز به جرم مشاركت در نگهداري 147 كيلو و 850 گرم ترياك به موجب راي دادگاه شعبه چهارم دادگاه انقلاب اسلامي اصفهان به اعدام محكوم شد.بنابراين گزارش، راي هر سه محكوم به تاييد دادستان كل كشور رسيد و محكومان مذكور پس از آنكه درخواست عفوشان در دو نوبت در كميسيون عفو مورد مخالفت قرار گرفت پس از انجام تشريفات و مراسم قانوني به دار آويخته شدند.