پس ايراني ها كجا هستند؟! (خبر ويژه)
دوخبر زیر که در دروغ نامه کیهان سربازجو پاسدارشریعتمداری بازتاب داده شده است بهم ربط دارد. زیرا که به مجاهدین اشرف و لیبرتی و پاریس مرتبط است. البته یکی به نقل از یک  مأمور جاسوس برون مرزی به نام آلفرد است که برای رد گم کردن ضد انقلاب خارج نشین نا میده شده و در سایت بالاترین فعال است. دیگری  از سوی سفیر پاسدار تروریست محمد حسن دانایی فر در بغداد است . جالب است که سربازجو پاسدار شریعتمداری با حلوا حلوا کردن و هورا کشیدن برای همکار ضد انقلابی برون مرزی اش  فراموش کرده است که ایرانی های حامیان مجاهدین در 6 دی 88 یعنی روز عاشورا و اعتراض ضد حکومتی و فریاد شعار های مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت فقیه  نشان داده شد گرچه سپس بطور وحشیانه سرکوب شد ونمایش 9 دی ساندیس خوران با شعار مرگ بر منافق و محارب اعدام باید گردد طراحی واجرا شد. مهمتر اینکه برای رفع شبهه از سوی وی وهمکار قلم زن ضد انقلابی اش می توانند از ولی فقیه ودستگاه فاسد قضاییه و وزارت کشور رژیم فاشیستی مذهبی بخواهند تاکه برای یک روز مجوز تظاهرات آزاد داده شود تا مشخص شود هواداران ایرانی مجاهدین کجا می باشند ورسوا شود هر که در او غش باشد؟ همچنین دم مجاهدین واقعاً خیلی  گرم که اینقدر توانایی بسیج و سازماندهی کردن ملیت های دیگر در گردهمآیی بزرگ ضد حاکمان ایران خودشان در پاریس دارند . البته که در بین شان شخصیت ها وسخنرانان  برجسته  وجود دارد که علیه ی حاکمان ایران ومحکوم کردن  سیاست مماشات واهداف  هسته ای  وتوی لیست سیاه گذاشتن مجاهدین  سخنرانی های آتشین می کنند وتأکید بر اخراج نام مجاهدین از  توین  لیست سیاه وزارت امور خارجه آمریکا می کنند .همچنین حمایت همه جانبه از  حق وحقوق مجاهدین  اشرف و لیبرتی  ومبارزه مجاهدین  می کنند از سوی دیگر مگر حاکمان ایران در دفاع از پروژه ی هسته ای وتحریم ها وجنگ از طریق سفارت وکنسول های وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه ولابی ها ودلار و به حساب چپ های آمریکایی مدل آمریکایی ولندنی توده ا ی اکثریتی بر پا نمی کنند وپرچم خرچنگ نشان بلند نمی کنند؟ بعلاوه مگر در حوزه علمیه قم از همه کشور های منطقه وآفریقایی وحتی چینی در راستای اهداف مشخص  طلبه  استخدام نشده است؟ یا اینکه مگر در عراق از مزدوران محلی به خدمت  گرفته شده علیه مجاهدین اشرف و لیبرتی استفاده نکرده ونمی کند؟ یا اینکه مگر از حزب الله لبنان در سرکوب کردن معترضان ایرانی و برای اعمال تروریستی برون مرز  استفاده نمی کند؟  حتی مگر از  سوی سپاه قدس  از باند مافیای مواد مخدر مکزیکی در بستر طرح لو رفته ی ترور سفیر عربستان در واشنگتن استفاده نشده بود؟ حال جریان ساندیس خوران  ولباس شخصی های اراذل اوباش در داخل کشور علیه منتقدان در داخل کشور یا در پاریس علیه ی مجاهدین جای خودداد . بهرحال اینگونه قلم فرسایی ضد انقلاب برون مرز مشخص است که واکنش  غضب آلود ناشی از گرد همآیی عظیم وموفقیت آمیز سوم تیر ویلپنت پاریس می باشد .
«اكثر شركت كنندگان در ميتينگ هاي مجاهدين خلق [منافقين] نه ايراني كه آفريقايي و افغاني و اروپائيان بيكار و فقير هستند و به هواي يك وعده غذاي مجاني در اين ميتينگ ها شركت مي كنند».يكي از عناصر ضدانقلاب خارج نشين ضمن انتشار اين مطلب و با اشاره به گربه رقصاني چندي پيش منافقين در پاريس نوشت: واقعيت پشت پرده همايش مجاهدين خلق در پاريس چه بود؟ اصلا دوست نداشتم بار ديگر نام منحوس اين گروه را بياورم، اما دروغ گويي ها و شارلاتان بازي اينها به حدي است كه مجبور شدم براي اطلاع رساني اين مطلب را بنويسم. سران سازمان كه در پاريس مستقر مي باشد، چند سالي است كه در ماه ژوئن همايشي را با نام پرطمطراق و دهن پركن «گردهمايي ايرانيان آزاده» در اين شهر برگزار مي كنند كه هدف از آن چيزي جز بهره برداري رسانه اي و تبليغاتي نيست. چند روز پيش مجددا اين برنامه برگزار شد. ويدئوي به دست آمده از اين نمايش به خوبي نشان مي دهد اكثر شركت كنندگان در اين برنامه نه ايراني كه در واقع آفريقايي، لهستاني، افغاني ها و اروپائيان بيكار و فقير ساكن فرانسه و برخي از كشورهاي شرق اروپا بوده اند! اين افراد با اتوبوس و به شوق خوردن غذا و نوشيدني مجاني و نيز بازديد و اسكان رايگان در پاريس به اين مراسم آورده مي شوند. اگر ويدئو را نگاه كنيد به وضوح مي بينيد كه به سختي مي توان افراد ايراني را در ميان سياه پوستان و موبورهاي مستقر در محل همايش، مشاهده كرد!نويسنده وبلاگ «گاه نوشت هاي آلفرد» مي افزايد: واقعا زهي شرم! در اين تجمعات كه با صرف هزينه بسيار هنگفت و چند ميليون دلاري برگزار مي شود، از سياستمداران سابق آمريكايي كه اكثرا طرفداران دو آتشه حمله به ايران مي باشند براي سخنراني استفاده مي شود. آن طور كه در سايت فايننشال تايمز و برخي ديگر از سايتهاي معتبر ذكر شده، هر كدام از اين افراد براي يك سخنراني 10 دقيقه اي تا 40هزار دلار پول دريافت مي كنند. هدف سازمان از اين مراسم پرهزينه اين است كه مدعي شوند نزد ايرانيان داراي پايگاه و اپوزيسيون رژيم هستند.اين ضد انقلاب خارج نشين در ادامه مي نويسد؛ اين دروغ گويي هاي مجاهدين خلق، خود سند محكمي است بر اين واقعيت كه هيچ پايگاه اجتماعي حتي در ميان ايرانيان مقيم خارج از كشور ندارد و براي پر كردن ميتينگ هاي خود دست به نيرنگ مي زند و با نوشابه و ساندويچ از خارجي ها به عنوان سياهي لشكر استفاده مي كند! 
این خبر هم همانگونه که اشاره شده  به خبر قبلی ارتباط دارد . که باید گفت  درست است  که پس ازاشغال نظامی عراق و یکه تازی پاسداران به ویژه سپاه قدس  در این کشور  آنچنان است که عراق تبدیل به حیات خلوت حاکمان ایران شده است . اما سئوال است مگر سفیر پاسدار تروریست حسن دانایی  فردر بغداد وزیر نفت یا سخنگوی ملت و کابینه و دولت عراق است که در مورد نفت وسهمیه ی نفت در اوپک عراق  اطلاع و خبر رسانی کرده است؟. ضمن اینکه چرا در مورد تحریم نفت ایران  سخنی نگفته است که از امروز اجرا می شود؟ یا اینکه چرا در مورد افزایش تولید نفت عربستان  که موجب نه افزایش که کاهش قیمت نفت شده  سکوت نموده و نظر نداده است؟ مهمتر اینکه  تولید سهمیه ی نفت  عراق در اوپک  چه ارتباط  به د مجاهدین اشرف و لیبرتی دارد که با سوز وگدار فرافکنی کرده است تا لو داده باشد که پیگیری توطئه وتهدید مجاهدین مقیم عراق از سوی حاکمان ایران  طراحی به نوری مالکی مزدور ودست نشانده دیکته  می شود  با شدت  پیگیری کند؟ همچنین اینگونه اعتراف کردن گذشته از تأیید سیاست صدور تروریسم وبحران وارتجاع به برون مرز ومداخله گری در امور داخلی عراق است. از طرف دیگر بروز  وحشت از مجاهدین   به ویژه مجاهدین اشرف و لیبرت است که  به نمایش گذاشته شده که  این ترس چقدر می باشد.
سفير ايران در عراق درباره جايگزيني نفت كشورمان توسط برخي كشورها گفت: عراق در چارچوب سهميه خود در اوپك توليد نفتي انجام مي دهد.حسن دانايي فر در پاسخ به سوالي با اشاره به اجراي تحريم هاي يك جانبه نفتي و بانكي از سوي آمريكا و اتحاديه اروپا و برخي اخبار مبني بر همراهي بغداد با اين تحريم ها به ويژه در بحث جايگزيني نفت ايران، خاطر نشان كرد: عراق در چارچوب سهميه اي كه در اوپك دارد نفت توليد مي كند و حتي كم تر از اين ميزان است. در حال حاضر اين عربستان است كه به دنبال تامين نفت جايگزين ايران است و به دنبال فضاسازي عليه ايران است.وي با بيان اين كه متاسفانه برخي رسانه ها و افراد در داخل ايران و بيرون از ايران سعي دارند به روابط عراق و ايران دامن زنند، گفت: روابط ايران و عراق در وضعيت بسيار مطلوبي قرار دارد و عراق كشور دوست و همسايه ايران است و در رابطه با بحث تحريم ها عراق تاكنون تصميمي مبني بر افزايش توليداتش بيش از سهميه اي اوپك نداشته است.سفير ايران در بغداد در پاسخ به اين كه اخبار متفاوتي درباره گروهك تروريستي منافقين از سوي منابع عراقي منتشر شده است مبني بر اين كه عراق و سازمان ملل در توافقي پذيرفته اند كه تعدادي از اين افراد به عنوان پناهنده در عراق بمانند و از سويي گفته مي شود در روزهاي آتي پادگان اشرف به طور كامل تعطيل خواهد شد، گفت: طبق اطلاع ما دولت عراق بر روي برنامه انتقال و اخراج منافقان از عراق و پادگان اشرف مصمم است و برنامه هايي دارد.وي گفت: تاكنون دو سوم گروهك تروريستي منافقين از پادگان اشرف به پايگاه ليبرتي كه محل انتقال آن ها به كشورهاي ديگر است منتقل شده اند و مابقي قرار است در روزهاي آتي به اين پايگاه منتقل شوند و بعد از انتقال كامل منافقان به پايگاه ليبرتي، بحث خروج شان از عراق آغاز مي شود.سفير ايران در بغداد با اظهار بي اطلاعي از پذيرش پناهندگي برخي از منافقين توسط عراق، افزود: تا جايي كه مي دانم از نظر دولت عراق اين افراد حضورشان در عراق غيرقانوني است؛ چرا كه دست شان به خون بي گناهان زيادي در عراق و بيرون از اين كشور آغشته است.او در پاسخ به اين پرسش كه پيش از اين ايران نسبت به انتقال منافقين به كشورهاي اطراف ايران ابراز نگراني كرده بود، آيا اين نگراني هم چنان وجود دارد؟ گفت: طبيعتا چون منافقين به عنوان يك مجموعه تروريستي كارهاي خرابكارانه انجام مي دهند، هر چه به ايران نزديك باشند نگران كننده است و احتمال اقدامات خرابكارانه شان بيش تر خواهد بود.به گزارش ايسنا، سفير ايران در عراق در پاسخ به سوالي ديگر درباره سفر نوشيروان مصطفي، رهبر حزب گوران اقليم كردستان عراق به ايران تصريح كرد: وي رهبر مجموعه گوران بوده كه از احزاب «تغيير» و فعال در صحنه كردستان عراق است و از آن جا كه ايران با تمام احزاب كرد و غيركرد عراق ارتباط نزديك دارد، وي به ايران سفر كرده است و قرار است درباره توسعه همكاري ها ميان اقليم كردستان و ايران با مقامات كشورمان گفت وگو كند..