تصاویر گوناگون از عروس و داماد زیر باران و خنده‌ها و شوخی‌ها در مجلس تا پایان زندگی زناشویی ستارگان هالیوود به روایت تصویر .  14 تیر- 91

تصاویر گوناگون  بازتاب داده شده در رسانه های خبری رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی که هریک از دیگری کمدی وتراژدیک تر می باشد . در یک مورد ضرورت دارد که گفته شود  در شرایطی که شبکه ی خبر پراکنی  بی بی سی دولت فخیمه ی انگلیس گزارش تصویری 10- 15 نفره ضدتحریم وجنگ از آمریکا پخش می نماید و گفتگو با  دو چهره ی لابی سر شناس وناشناس  مقیم آمریکا  را بازتاب می دهد که چگونه در دفاع غیر مستقیم از پروژه ی هسته ای که موجب تحریم ها به ویژه تحریم نفت شده است اشک تمساح برای ملت ایران می ریزند . در صورتی که در بازار مکاره اعضای آن در حال  قلقلک دادن هم دیگر وخوش وبش وخنده می باشند وبه ریش همچون لابی یا مترسک های برون مرزی می خندند که برای ملت ایران  تبدیل به دایه ی نزدیک تر از مادر شده اند .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
رشت؛ صحنه‌ هم آوایی باران، گل و سبزه در ماه آفتاب. (ایسنا)تشییع پیکر منصوره حسینی؛ هنرمند نقاش. (مهر)خنده ‌ها و شوخی‌ها در روز شلوغ مجلس. (مهر/ ایسنا)افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی کشور. (فارس)تیم ملی بانوان جودوکار در آخرین تمرین. (مهر)اجراي نمايش آوای همدلی به کارگردانی سعید ذبیحی. (باشگاه خبرنگاران)کنسرت گروه موسیقی گیلان و آمارد در رشت. (ایسنا)کشاورزان توتون در اعتراض به لایحه کنترل دخانیات؛ اندونزی. (آسوشیتدپرس)طلاق تام کروز و کتی هولمز باعث شد رسانه‌ها  آلبوم زندگی مشترک این هنرپیشگان را مرور کنند. (رویترز)