ظهر جمعه برگزار مي شود؛ اقامه نمازجمعه روز قدس به امامت خاتمي .ولايتي و احمدي نژاد سخنران پيش از خطبه ها
کورس گذاشتن مهره های ترمز بریدگان ودنده عقب کنده شان  ضد اسراییل  مدعیان اصول گرا در نمایش کمدی نمازه جمعه تهران چونکه  روز تظاهرات جهانی روز قدس  است و قرار است در چنین روز ی  با اشک تمساح برای فلسطین ریختن دست به تبلیغات نمایش ضد اسراییلی زده شود تا از رژیم منزوی در منطقه وجهان وهم پیمان شان سوریه دفاع  شده باشند.
مراسم نماز جمعه روز قدس امسال در تهران با سخنراني علي اكبر ولايتي و محمود احمدي نژاد برگزار مي شود و نماز جمعه روز قدس در پايتخت به امامت آيت الله خاتمي اقامه خواهد شد.به گزارش مهر، مراسم نماز جمعه روز قدس امسال در تهران از ساعت 30:11 با قرائت قرآن در دانشگاه تهران آغاز مي شود .پيش از خطبه هاي نماز جمعه، علي اكبر ولايتي دبير كل مجمع جهاني بيداري اسلامي و مشاور مقام معظم رهبري در امور بين الملل در خصوص نقش روز قدس در بيداري اسلامي سخنراني مي كند.همچنين محمود احمدي نژاد رئيس جمهور، ديگر سخنران پيش از خطبه هاي نماز جمعه روز قدس در تهران است.خطبه ها و نماز ظهر جمعه نيز در اين روز به امامت آيت الله سيد احمد خاتمي از ساعت 10:13 دقيقه آغاز خواهد شد.بنابراين گزارش، مسيرهاي هشتگانه راهپيمايي روز جهاني قدس در تهران به دانشگاه تهران ختم خواهد شد و شركت كنندگان پس از راهپيمايي امسال در نماز جمعه شركت خواهند كرد.
قبضه کردن پنج فروند بالگردِ "هلال احمر" به وسیلۀ علی لاریجانی و تیمش
بازدید از زلزله زدگان وخدمات وامداد رسانی به مجروحان زلزله آذربایجان از سوی پاسدار علی لاریجانی وسفر تبلیغاتی اش چونکه 5  فروند  هلیکوپترهای امداد رسات هلا ل احمر بع قبضه کرد وی وتیم  همراهش در آمد تا واخلال گری در انتقال مجروحان زلزله ایجاد شود.
رادیو فرانسه : علی لاریجانی به همراه عده‌ای از نمایندگان مجلس، روز گذشته برای بازدید از مناطق زلزله‌زده ۵ فروند بالگرد متعلق به "جمعیت هلال احمر" را به صورت کامل در اختیار گرفتند که این اقدام، جمعیت هلال احمر را برای جابجایی مصدومان و انتقال کمک‌های فوری با مشکل مواجه کرد.یکی از منابع خبری بخش فارسی رادیو بین‌المللی فرانسه در مناطق زلزله زدۀ آذربایجان شرقی خبر داد، "اگر چه علی لاریجانی برای همدردی و بازدید از این مناطق به آذربایجان شرقی سفر کرده بود اما سفر او خود به دردسر بزرگی برای جمعیت هلال احمر و کمک به زلزله زدگان تبدیل شد."پنج فروند بالگرد اختصاصی جمعیت هلال احمر که به جابجایی مصدومان و انتقال کمک‌های فوری اختصاص داشت از زمان ورود علی لاریجانی در اختیار او و تیم همراهش قرار گرفت.علی لاریجانی و تیمش برای پرواز با این ۵ فروند بالگرد، خلبان‌های اختصاصی خود را به همراه داشتند و به همین دلیل حتی خلبانان هلال احمر را نیز مرخص کردند.نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر نیز ناگزیر شدند برای انجام مأموریت‌های فوری خود در جا بجایی مصدومان و یا انتقال کمک‌ها و اقلام فوری از آمبولانس‌ها استفاده کنند که این موضوع علاوه بر کند شدن عملیات امدادی هلال احمر، آن‌ها را با مشکلاتی دیگر نیز روبه رو کردبه گزارش خبرگزاری ایلنا روز گذشته، سه شنبه ۲۴ مرداد، علی لاریجانی- رییس مجلس شورای اسلامی، با برخی از نمایندگان مجلس به این منطقه سفر کرد. او در گزارشی که از بازدید خود در مجلس ارائه کرد، خبر داد در صورتی که لازم باشد مجلس بودجه‌ای برای کمک به مردم زلزله زده تصویب خواهد کرد.زلزلۀ آذربایجان شرقی همچنان با روایت‌های متناقض موضوع داغ رسانه‌هاست. سایت خبری کلمه از ایجاد جو امنیتی به وسیلۀ سپاه در این مناطق و نارضایتی زلزله‌زدگان از توزیع کمک‌ها خبر می‌دهد و رسانه‌های رسمی ایران نیز از انجام موفقیت آمیز عملیات امداد و نجات می‌گویند
.انتقاد شدید 8 انجمن بسیجی دانشگاه ها از ناطق نوری :رزمندان جنگ امام زمان را دیده بودند
گروه فشار یا اراذل و اوباشان سازمان دهی شده اکنون بسوی آخوند علی اکبر ناطق نوری کیش داده شده است . چون در گفتگوی تازه خود  دست به کمی روشن گری زده است که چنین زیر چتر انتقاد تهدید شده است.
هشت انجمن اسلامی دانشجویان (بسیجی) در واکنش به اظهارات اخیر ناطق نوری بیانیه ای صادر کردند. به گزارش خبرگزری مهر، 8 انجمن اسلامی دانشجویان با صدور بیانیه‌ای نسبت به اظهارات اخیر ناطق نوری انتقاد کردند.در بخشی از این بیانیه آورده اند: دانشجویان تاکید کردند: نمی‌خواهیم بی‌پرده سخن بگوییم اما چه‌کنیم که آرمانمان را زیر سوال برده‌اید و به مقدسات ما توهین می‌کنید. آقای سیاست مدار که برای مطرح شدن از هیچ حربه‌ای فروگذار نمی‌کنی؛ یادت نرود که حیاتت در این لحظه به واسطه همان جوانانی است که خونشان را عاشقانه و عارفانه تقدیم سیدالشهدا کردند و در غیبتشان شما رئیس و وکیل و وزیر بودی!لازم به توضیح است ، ناطق نوری اخیرا در یک سخنرانی در مشهد گفته بود: در طول جنگ بعضی از بچه‌ها که ظرفیت کمتری داشتند بر اثر دوری از خانواده، فشار جنگ و غربتی که در جبهه دچارش شده بودند به افسردگی دچار شدند و گرفتار نوعی بیماری روانی شدند. عده‌ای از اینها ادعا می‌کردند امام زمان را می‌بینند. اوایل خیلی به این مسئله توجه نمی‌شد. بعد دیدند تعداد مدعیانی که آقا را زیارت کرده‌اند خیلی زیاد شده. اینها دچار تخیل و توهم شده بودند. وقتی وزیر کشور بودم برای بازدید از منطقه به جبهه رفتم. یک‌بار در محوری اطراف ایلام، جوانی که طفلک قیافه نورانی هم داشت با محاسنی بلند و سری تراشیده و دست‌هایی حنا بسته و خیلی ملکوتی سمت من آمد و همین‌طور که با من راه می‌آمد یک‌دفعه گفت آقا ببین، ببین این پرنده چه می‌گوید، در همان حین که می‌خواست به من بگوید آن پرنده چه می‌گوید، شروع کرد به سینه زدن و گفت پرنده دارد می‌گوید وای حسین کشته شد
در گرماي 45 درجه صورت گرفت .توزيع غيربهداشتي مرغ در روستاهاي قشم
اختلافات آنگونه ریشه ای شده یا آش آنقدر شور شده است که  صدای اعتراضی یکی از سر آشپزان را در آورده است که چرا در هوای گرمای 45 درجه بالای صفر در روستاهای قشم مرغ غیر بهداشتی توزیع شده است
قشم- خبرنگاركيهان:يكصد تن مرغ منجمد كه از كشورهاي حاشيه خليج فارس وارد جزيره شده بود بصورت كاملا غيربهداشتي و با خودروهاي حمل بار در روستاهاي قشم توزيع شد.بخش خصوصي با حمايت سازمان منطقه آزاد قشم مبادرت به ورود يكصد تن مرغ منجمد از كشورهاي حاشيه خليج فارس كرد كه براي توزيع آن در شهرستان قشم هيچ مجوز قانوني از دامپزشكي اين شهرستان اخذ نكرده بود و فقط به استناد استاندارد سازمان منطقه آزاد قشم مبادرت به توزيع آن كرد.اين گزارش مي افزايد؛ توزيع مرغ در قشم در حالي صورت مي پذيرد كه دامپزشكي اين شهرستان و بازرگاني مستقيم بر بهداشت و قيمت آن نظارت مي كند ولي سازمان منطقه آزاد قشم به استناد قانون 112مناطق آزاد، خود را مرجع قانوني مي داند و هرگونه دخالت توسط ادارات ديگر را غيرقانوني تلقي و با آن اداره برخورد مي كند.گفتني است از مقدار يكصد تن، 24 تن مرغ منجمد به روش غيربهداشتي در بخش مركزي و 8 تن در بخش شهاب با خودروهاي حمل بار و روباز در گرماي 45 درجه جزيره قشم توزيع شده است
پس از 23 سا که از زمان آتش بس می گذرد ولی همچنان  از جنگ خانمان بر اندازانه ی 8 ساله ی ایران وعراق  موهبت های  الهی مرگ تولید و گزارش می شود .
دهلران- خبرنگار كيهان:مردم دهلران پيكر يك شهيد تخريب چي ميادين مين را تشييع كردند. غلامحسين جعفري پور صبح دوشنبه هنگام خنثي سازي ميادين مين در منطقه عملياتي اروميه به درجه رفيع شهادت نائل آمد. مردم متدين دهلران پيكر اين شهيد را از ميدان انقلاب تا ميدان بسيج اين شهر تشييع كردند و در گلزار شهداي دهلران به خاك سپردند.امام جمعه دهلران در مراسم تشييع پيكر شهيد جعفري پور گفت: شهداي پاكسازي ميادين مين با انگيزه خدمت به مردم و انقلاب وارد عرصه شدند. وي تصريح كرد: عزت و اقتدار امروز كشور مديون خون پاك شهداست.
 طوطی مترسک  وزارت ترور وجاسوسی امور خارجه  می بایست  هم واقعیات را کتمانو وارونه گونه وتکذیب کند . همچون رهبرش ولی فقیه روضه ضد آمریکایی بخواند و نا راضیان سوریه که هرروز زنان وکودک شان کشته می شود همچون مخالفان مرگ بر دیکتاتور گوی پس از کودتای 22 خرداد  را متهم به آمریکایی بودن نماید .
سخنگوي وزارت امور خارجه با تاكيد بر اينكه ايران، الجزاير و سوريه سه كشوري هستند كه غرب آنها را خط مقدم مقاومت در منطقه مي داند، گفت: غرب در حال حاضر فتنه 88 در ايران را در سوريه دنبال مي كند. مهمان پرست سخنگوي وزارت امور خارجه روز سه شنبه در نشست شوراي اداري استان تهران با بيان اينكه شرايط منطقه و بين الملل در مقطع زماني حساسي قرار دارد، اظهار داشت: تحولات بين المللي وارد نقطه عطف خود مي شود و شايد به عنوان نقطه تعيين كننده در منطقه و در روابط بين الملل به شمار مي رود. سخنگوي وزارت خارجه با تاكيد بر اينكه فتنه هاي بزرگي در منطقه در حال شكل گيري است، تصريح كرد: پس از بيداري اسلامي و حركت ملت ها به سمت استقلال خود و كاهش وابستگي به آمريكا و به خطر افتادن رژيم صهيونيستي توطئه هاي دشمنان افزايش يافته است. وي يكي از دلايل فشار بر روي جمهوري اسلامي را اين دانست كه غرب و آمريكا احساس مي كنند تاثيرگذاري انقلاب اسلامي ايران توانسته مردم را به چنين شكلي درآورد و در واقع مقاومت ملت ما در برابر فتنه ها و تهديدها اين انگيزه را در كشورهاي مختلف ايجاد كرده است. سخنگوي وزارت امور خارجه بر همين اساس به اقداماتي كه در سه كشور ايران، الجزاير و سوريه انجام مي شود اشاره و اضافه كرد: غرب تلاش مي كند تا اقداماتي كه در اين سه كشور انجام مي دهد را ادامه بهار عربي يا بيداري اسلامي جلوه دهد و آن را تحت مطالبات مردم نشان دهد. وي اولين اقدام دشمنان را در 25 بهمن سال 89 و سه روز بعد از راهپيمايي سراسري 22 بهمن ماه عنوان كرد و گفت: آنها اميدوار بودند بعد از فتنه 88 بتوانند درگيري را درون كشور ايجاد كرده و عده اي را در مخالفت و اعتراض به نظام به صحنه بياورند و 7 گروه 50 تا 100 نفره را براي اين امر قرار دادند. اما بايد گفت كه حماقت بسياري از خود نشان دادند چرا كه درست سه روز بعد از 22 بهمن ماه و حضور 40 ميليوني مردم اين اقدام را انجام دادند. وي با تاكيد بر اينكه آمريكا همين روش را در الجزاير نيز دنبال كرد، افزود: با اصلاحاتي كه دولت الجزاير انجام داد مسئله حل شد و شكل نگرفت. از اين رو تمام امكانات خود را در سوريه قرار دادند و احساس مي كردند كه خط مقدم مقاومت در برابر صهيونيست ها اين سه كشور هستند. مهمان پرست با تاكيد بر اينكه موضوع تحريم هاي شديد عليه سوريه اقداماتي است كه معلوم بود خارج از روال معمول صورت مي گيرد ، گفت: آنها گروه هاي تروريستي را فعال كردند و دوباره بحث القاعده را پيش كشيدند. همچنين اخباري مبني بر اينكه منافقين در سوريه فعال شود، به گوش مي رسد. از اين رو تمام ابزار خود را در منطقه براي ضربه زدن به سوريه مهيا كرده اند.  سخنگوي  وزارت امور خارجه ادامه داد: غرب و آمريكا ريشه همه اين تحولات را انقلاب اسلامي مي داند از اين رو دشمني خود را به اوج رسانده اند؛ هدف اصلي جريان آمريكايي صهيونيستي در آمريكا تضعيف كشورهاي اسلامي و ايجاد اختلاف و درگيري است. تا دوباره فضا را براي احياي رژيم صهيونيستي مهيا كند.