گزیده خبر های 29 مرداد 91
ترور رئیس هیئت فتوای اهل تسنن در غرب بغداد.خبرگزاری فارس: پلیس عراق از ترور رئیس هیئت فتوای اهل تسنن به همراه 3 محافظش در غرب بغداد، خبر داد.
  
مگر  نزدیک 10 سال که از اشغال نظامی عراق می گذرد  و عراق باتلاق شده و تبدیل به جولانگاه سپاه قدس وحامیان نفوذی درون دولت عراق شده است . همچنین عراق تبدیل به حیاط خلوت حاکمان ایران شده است  و کشور و ملت عراق به گرووگان حاکمان ایران گرفته شده اند تا وجه المصاله سیاست چانه زنی هسته ای حاکم ایران  شوند . بعلاوه مگر با وجود گماشته مزدور نوری مالکی دست نشانده هنوز جای شک  باقی مانده است تاکه مشخص نشود سر نخ ترور وحذف مخالفان عراقی  کجاست که مخالف مداخله گری حاکمان ایران در امور داخلی عراق هستند ؟ به ویژه اینکه مگر نقش  سفیر پاسدار تروریست  حسن دانایی فرد برای مردم عراق مغفول مانده باشد؟به خصوص اینکه مخالفان ومنتقدان نوری مالکی مزدور ودست نشانده که تلاش برای برکناری وی از طریق پارلمان عراق می کنند .چگونه آشکارا تهدید به ترور وحذف فیزیکی شده اند . کما اینکه استاندار دیاله در صحنه تصادف کشته وفرزندانش مجروح شده اند
به گزارش فارس، پایگاه خبری «السومریة»، یک منبع در پلیس عراق از کشته شدن «مهدی الصمیدعی» رئیس هیئت فتوای اهل سنت و سه نفر از محافظانش در انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در غرب بغداد خبر داد.بر اساس این گزارش، خودروی بمب‌گذاری شده مذکور در کنار جاده پارک شده بود و صبح امروز زمانی که رئیس هیئت فتوای اهل تسنن پس از ادای نماز عید فطر در حال خروج از مسجد «عمر المختار» در محله «الیرموک» در غرب بغداد بود، منفجر شد که طی آن علاوه بر کشته شدن این 4 نفر، به برخی خودروهای نزدیک محل حادثه نیز خساراتی وارد شد.این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: خودروهای امدادرسان بلافاصله در محل انفجار حاضر شدند و پیکرهای قربانیان را به پزشکی قانونی منتقل کردند و نیروهای امنیتی نیز کمربندی امنیتی در منطقه ایجاد کردند و تمامی جاده‌های منتهی به محل حادثه را بستند.
به مناسبت عید سعید فطر صورت گرفت.دیدار جمعی از مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب. خبرگزاری فارس: جمعی از مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی پیش از ظهر امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.‌
چگونه سفرای کشور های اسلامی در این دیدار  رهبر مدعی ام القرای جهان اسلام وجنبش بیداری اسلامی منطقه حضور داشته اند که نه  تصاویر و نه  اینکه هیچ رد ونام ونشانی از اینان بازتاب داده نشده است؟
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با عید سعید فطر، جمعی از مسؤولان نظام اسلامی به همراه برخی از سفرای کشورهای اسلامی در ایران، پیش از ظهر امروز با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.لازم به یادآوری است، نماز عید سعید فطر صبح امروز به امامت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در دانشگاه تهران اقامه شد و  ایشان در سخنانی تحولات اخیر در دنیای اسلام را عجیب و بی‌نظیر دانستند و افزودند: این تحولات که مسیر آینده دنیای اسلام را تعیین می‌کند، به فضل الهی، با همین آهنگ ادامه خواهد یافت.مشروح بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران نظام و سفرای کشورهای اسلامی متعاقباً منتشر می‌شود.

تذکر جدی به تعدادی از مدیران رسانه ها
این اخطار مقام امنیتی به مسئولان رسانه  ها که با ید دچار خود سانسوری شوند وبیش گذشته نه عبور از خطوط قرمز ترسیم شده نکنند که حتی به آن نزدیک نشوند که باید بطور دقیق  رعایت کنند. در غیر اینصورت با توقیف وباز داشت مواجه خواهند شد . البته این تهدید و باز هم بیش از گذشته محدود کردن آزادی بیان وقلم ومطبوعات واطلاع رسانی ناشی از دفاع از اهداف نظامی هسته ای و تحریم هاست که ادعا می شود ربطی به گرانی ها ورشد نارضایتی ها ووحشت از قیام های اعتراضی ناراضیان ندارد.

شنیده‌ها حکایت از این دارد که احضار این افراد در طول دو هفته گذشته انجام شده است.شرایط حساس کشور و لزوم عبور مدبرانه از این فضا، موجب شده است که نهادهای ذی‌صلاح تدابیر ویژه‌ای را برای اصلاح رویه رسانه‌هایی که اقتضائات شرایط موجود را در نظر نمی‌گیرند، در نظر بگیرند و در گام اول، به احضار و بیان تذکر جدی به مسئولان این رسانه‌ها اکتفا شده استمطابق شنیده های موثق خبرنگار «فردا»،تعدادی از مدیران مسئول برخی از رسانه‌ها در روزهای گذشته به یک نهاد امنیتی احضار شده و تذکرهایی در مورد رویکرد رسانه‌ای خود دریافت کرده‌اند.در میان این رسانه‌ها، مسئولان برخی از نشریات، روزنامه‌ها و سایت‌ها بوده‌اند که به‌دلیل انتشار برخی مطالب ساختارشکنانه و یا مغایر با امنیت کشور از سوی این نهاد با آن‌ها برخورد و در خصوص ضرورت اصلاح رویه نادرست موجود تذکرات جدی نیز داده شده است.شنیده‌ها حکایت از این دارد که احضار این افراد در طول دو هفته گذشته انجام شده است.شرایط حساس کشور و لزوم عبور مدبرانه از این فضا، موجب شده است که نهادهای ذی‌صلاح تدابیر ویژه‌ای را برای اصلاح رویه رسانه‌هایی که اقتضائات شرایط موجود را در نظر نمی‌گیرند، در نظر بگیرند و در گام اول، به احضار و بیان تذکر جدی به مسئولان این رسانه‌ها اکتفا شده است.
تهدید در مقابل تهدید / فرمانده نیروی هوا فضای سپاه : تهدید اسرائیل علیه ایران عملی شود از صفحه روزگار محو می‌شوند
 آخر رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی پس از یک ماه توانسته لاشه یی ک هواپیمای آموزشی با 44 سرنشین که مفقود شده را در اطراف رود سر پیدا کند . پاسدارن فاشیستی کودتایی با کدام امکانات  و تسلیحات نظامی می خواهده اسراییل از روی زمین محو  نماید؟  خالی بندی وبزرگ  نمایی گنجشک ومنار برای چیست  و قرار است چه کسانی گول زده شوند؟ا
مهر : فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران اظهار داشت: اگر عربده‌کشی‌های سران رژیم صهیونیستی علیه کشورمان عملی شود، بهترین فرصت برای محو این رژیم جعلی از صفحه روزگار و پرتاب آن به زباله‌دان تاریخ فراهم می‌شود.به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده تاکید کرد: جبهه مقاومت اسلامی و ضد صهیونیستی مدت‌ها است که در پی انتقام گسترده و سرنوشت‌ساز خون شهدای مظلوم فلسطین، صبرا، شتیلا و قانای لبنان و شهیدان هسته‌ای ایران اسلامی و هزاران شهید دیگر هستند.سردار حاجی زاده تاکید کرد: ما از این اقدام صهیونیست‌ها (عملی کردن تهدیدات و رجزخوانی‌ها) استقبال می‌کنیم چرا که فرصت و بهانه بسیار خوبی به دست می‌آید تا برای همیشه طومار حیات ننگین این رژیم جعلی، اشغالگر و غاصب را در هم پیچیده و جهان بشریت را از شر این غده سرطانی نجات دهیم.