3 گزیده خبر 23 مرداد 91
سقوط یک هواپیمای ترکیه و مرگ 2 خلبان آن.خبرگزاری فارس: یک هواپیمای آموزشی ترکیه در شمال غرب این کشور سقوط کرد و دو خلبان آن کشته شدند.
رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی جرأت نمی کند مدعی شود که این هواپیمای آموزشی ترکیه از سوی ترکیه مورد اصابت موشک قرار گرفته وسقوط کرده است .ازسوی نفوذی هایش در ترکیه بوده است.
به گزارش فارس،‌ یک هواپیمای آموزشی ترکیه در آسمان دریای مرمره در ساحل تیکرداغ در شمال غرب ترکیه سقوط کرد و ارتباط با دو خلبان آن قطع شد.بنا بر گزارش رسانه‌های خبری، عرفان دمیروز حاکم محلی اعلام کرد که این هواپیما در 2.5 مایلی ساحل مرمره و 90 کیلومتری غرب استانبول سقوط کرد.دمیروز تصریح کرد که پلیس و گارد ساحلی به مکان حادثه اعزام شده‌اند تا عملیات جست‌وجو و نجات را سریعتر آغاز کنند.خبرگزاری شینهوا چین نیز پس از این اعلام کرد که دو خلبان پس از سقوط هواپیما در شمال غرب ترکیه جان خود را از دست داده‌اند.بنا بر این گزارش، هواپیما از نوع سیراس بود که دو خلبان داشت و در چهار کیلومتری ساحل مرمره در اریجلی و 90 کیلومتری غرب استانبول ارتباط خود را از دست داد.گفته می‌شود پس از عملیات جست‌وجو اجساد دو خلبان به نام‌های حکمت آرات و لیزا سینل پیدا شده است.بیش از یک ماه پیش نیز یک جنگنده اف 4 ترکیه با تجاوز به حریم هوایی سوریه هدف قرار گرفته و سرنگون شده و دو خلبان آن کشته شده بود.
پیام رهبر معظم انقلاب در پی حادثه زلزله در شمال غرب کشورخبرگزاری فارس: حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه تلخ زلزله در منطقه شمال غرب کشور با صدور پیامی برای خسارت دیدگان و بازماندگان این حادثه صبر و اجر مسالت کردند.
پس از سکوت معنی  دار رسانه های خبری و مطبو عاتی رژیم فاشیستی مذهبی پیرامون زلزله اخیردر آذربایجان  وعدم پوشش خبری ، اکنون رهبر مرده خور ولی فقیه به خودش زحمت  داده تا تسلیت مصلجتی تبلیغاتی دو خطی بگوید.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم.حادثه ی تلخ زلزله ی آذربایجان مایه ی اندوه عمیق گردید. رحمت خداوند بر درگذشتگان و شفای عاجل برای مصدومان و صبر و اجر برای بازماندگان و خسارت دیدگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.لازم است مسئولان محترم و عموم ملت عزیز مساعی خود را برای کاهش آلام این عزیزان به کار برند.والسلام علیکم و رحمه الله
 در حکمی از سوی احمدی‌نژاد صورت گرفت.انتصاب بقایی به عنوان نماینده رییس‌جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما.خبرگزاری فارس: رییس جمهور حمید بقایی را به عنوان نماینده خود در شورای نظارت بر صدا و سیما منصوب کرد.
با این اقدانمی که رئیس جمهور احمدی نژاد کرده است پاسخ دندان شکن به منتقدانش داده است که خیلی وقت است با اتهام جریان انحرافی درون د ولت وفعال کردن دستگاه فاسد قضاییه آلوده به فساد و تبعیض آمیز وظالم پرور ومظلوم کش  تا یاران ومشاوران نزدیک رییس جمهور از جمله حمید بقایی کنار گذاشته شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در حکمی حمید بقایی را به عنوان نماینده خود در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.