خبرگزاری فارس: «شهاب عباسی» کارگردان مجموعه تلویزیونی «خنده بازار» به همراه اکثر بازیگران این مجموعه با حضور در میان زلزله‌زدگان شهرستان اهر و ورزقان به دلجویی از آن‌ها پرداختند. 25 مرداد 91
ادامه داستان کمیک پخش  شوی خنده بازار  از صدا وسیما ی پاسدار ضرغامی ( مدتی پیش تصویر یادگاری وی زیر مجسمه ی آزادی در آمریکا برروی شبکه ی اینترنتی بازتاب داده شد تا مشخص شود مبارزه کردن  با آمریکا یعنی چه وچگونه می باشد ) که به جای پخش خبر زلزله ی آذربایجان که مورد انتقاد شدید همه جانبه واقع شد .اکنون  با حضور بازیگران شوی خنده بازار تلویزیونی در منطقه زلزله زده  بعنوان همدردی تبدیل به اجرای شوی تبلیغاتی تراژدیک برای جبران شده است . یعنی تداعی کننده از این طرف و آن طرف بام افتادن شده است . خلاصه نه  به  آن بی نمکی ونه به این شوری شور .
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، کارگردان و بازیگران مجموعه تلویزیونی خنده بازار در این بازدید ضمن اظهار همدردی با زلزله‌زدگان و تسلیت بابت این ضایعه اعلام کردند: زمین‌لرزه‌ای که در آذربایجان عزیز رخ داد و جمعی از هموطنان ما جان خود را از دست دادند یا مجروح شدند و خانه‌های زیادی را تخریب کرد، موجب تاسف شدید شد.شهاب عباسی کارگردان سریال «خنده بازار» در سخنانی کوتاه ضمن ابراز تاثر از وقوع این حادثه و کشته شدن جمعی از هم‌وطنانمان گفت: من خود یک آذری هستم و وظیفه خود می‌دانم که در چنین شرایطی در کنار هم‌وطنان و هم‌‌زبانان خود باشم.وی ادامه داد: حضور من در این منطقه و کمک به زلزله‌زدگان کوچک‌ترین کاری است که از دستم بر می‌‌آید و حتی اگر این واقعه در جای دیگری جز آذربایجان هم روی می‌داد من وظیفه داشتم که برای کمک به آنجا بروم؛ همانطور که طی ماجرای زلزله بم من و گروهی از هنرمندان کشورمان به آن منطقه رفتیم.