گزیده خبر های 15 شهریور – 91 – قسمت -3
سعيد مرتضوي هم دكتر شد"
چرا همه از جمله معاون اول رئیس جمهور محمد رضا رحیمی تواند دارای عوان قلابی  دکترا شود و ایت قاضی آدمکش جنایتکار نمی تواند دکتر بشود تا از مصو نیت بیشتری بر خو ردار شود تا که پرونده گشوده شده اش دنبال نشود.
سعيد مرتضوي هم دكتر شد" اين جمله البته چندان باعث شگفتي خوانندگان نخواهد شد، چون افراد و مديراني چون سعيد مرتضوي مسبوق به سابقه‌اند و موفق به دريافت اين عنوان مهم و كليدي شده‌اند به گزارش "انتخاب"، گرچه پيشتر رسانه‌ها از فارغ‌التحصيلي او در رشته دكتراي حقوق از دانشگاه آزاد خبر مي‌دادند، اما هيچگاه رسانه‌ها او را "دكتر" نمي‌خواندند، اما ظاهراً سازمان تامين اجتماعي ضوابط "رئيس و مرئوسي" را رعايت كرده و او را "دكتر" مي‌خواند! نكته جالب آن است كه سعيد مرتضوي در دوره‌اي موفق به نوشتن پايان نامه و گرفتن مدرك دكترا شد كه به شدت درگير صدور كيفرخواست عليه متهمان حوادث پس از انتخابات بود. ظاهراً بايد به اين جمله كليدي بيشتر انديشيد كه "در ايران همه دكتر هستند، مگر آنكه خلافش ثابت شود". 
بزرگترين كنگره كشاورزي كشور و غيبت معنادار دولتي ها
مگر با شتاب روز افزون واردات به خصوص محصولات وتولیدات کشاورزی چیزی دیگر  کشاورزی در داخل کشور تولید دارد که بزرگ ترین کنگره کشاورزی هم تشکیل می شود . مهمتر اینکه  وزیر کشاورزی وسایر مسئولان کشاورزی در این کنگره حضور نداشتند؟
در بزرگترين و معتبرترين كنگره كشاورزي ايران كه به منظور بررسي كشاورزي ايران و اصلاح آن براي افزايش توليد ملي در حال برگزاري است، خليليان وزير جهاد كشاورزي و ساير مسئولان با وجود دعوت رسمي حضور پيدا نكردند. به گزارش ايسنا، در حالي كه قرار بود دوازدهمين كنگره علوم زراعت و اصلاح نباتات ايران با حضور وزير جهاد كشاورزي، رئيس و نمايندگان كميسيون كشاورزي مجلس، استاندار البرز و پژوهشگران زراعت برگزار شود، بدون حضور هيچ كدام از اين مسوولان در دانشگاه آزاد كرج آغاز به كار كرد.
حضور نماينده احمدي نژاد در مراسم تدفين نخست وزير اتيوپي
مناطق زلزله زده آذربایجان نزدیک تر است یا اتیوپی .چرا رئیس جمهور  این چنین عجله   برای حضور در مراسم تدفین قربانیان فاجعه ی زلزله ی آذر بایجان به خرج نداد؟ کدامیک ضرورت حضور رئیس جمهور بیشتر بوده است؟
قائم مقام وزير خارجه ايران به نمايندگي از رئيس جمهور كشورمان در مراسم تدفين نخست وزير فقيد اتيوپي شركت كرد.سيد اميرمنصور برقعي قائم مقام وزارت امور خارجه جمهوري اسلامي ايران به عنوان نماينده ويژه محمود احمدي نژاد براي شركت در مراسم تدفين «ملس زناوي» نخست وزير فقيد اتيوپي در آديس آبابا حضور يافت.اين مراسم در ميدان اصلي شهر آديس آبابا و با حضور ده ها رئيس جمهور، وزراي امور خارجه و نمايندگان كشورهاي آفريقايي و نيز تعدادي از كشورهاي دوست اتيوپي برگزار شد.برقعي نماينده ويژه رئيس جمهور ايران در اين مراسم، در گفت وگو با مقامات و مسئولان كشور اتيوپي و همچنين خانواده ملس زناوي، مراتب تسليت دولت و ملت ايران را به دولت، مردم و خانواده نخست وزير اين كشور اعلام كرد
آلت دست شدن بسیجیان ساندیس خور با چتر اساتید دانشگاه از یک قاتل متحجر زن ستیز در سوئد وبدون توجه به اخراج وباز خرید وباز نشسته کردن اجباری اساتید دانشگاه ها در ایران .
جمعي از دوستان و همكاران دانشمند بازداشت شده ايراني در سوئد طي اعتراضي به وضعيت او، نامه اي به بان كي مون دبيركل سازمان ملل نوشتند.جمعي از دوستان و همكاران حجت الله رباني دانشمند بازداشت شده ايراني در سوئد در اعتراض به وضعيت اين دانشمند، نامه اي به بان كي مون دبيركل سازمان ملل نوشتند و اين نامه را در سفر وي به تهران براي شركت در اجلاس عدم تعهد به دبيركل سازمان ملل تحويل دادند و خواستار رسيدگي اين نهاد بين المللي به وضعيت اين دانشمند ايراني شدند.به گزارش فارس، دوستان و همكاران رباني در هنگام تحويل نامه اين دانشمند ايراني بازداشت شده در سوئد، ضمن گفت وگو با بان كي مون از وي خواستند كه پي گير وضعيت رباني باشد كه دبيركل سازمان ملل هم قول هاي مساعدي در اين زمينه داد.
مگر پس از 33 سال و8 سال جنگ ویرانگرنعمت الهی نیروی هوایی هنوز دارای جنگنده اسقاط نشده واز رده خارج نشده دارد که فرمانده کل ارتش بازدید از پایگاه یکم شکاری کرده است؟
فرمانده كل ارتش در راستاي بازديدهاي ميداني و ارزيابي آمادگي رزم از پايگاه يكم شكاري نيروي هوايي ارتش بازديد كرد.فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران به منظور ديدار با فرماندهان و كاركنان و بررسي آخرين وضعيت تجهيزات تاكتيكي و عملياتي، صبح ديروز از پايگاه يكم شكاري شهيد سرلشگر خلبان حسين لشكري نيروي هوايي ارتش بازديد كرد.بنابراين گزارش امير سرلشگر عطاءالله صالحي در اين بازديد، ضمن حضور در بخش اورهال جنگنده هاي F5، F4، ميگ 29، C130، بوئينگ 707 و 747 از بخش هاي تخصصي الكترونيك و شبيه ساز هواپيماها وابسته به معاونت جهاد خودكفايي نيروي هوايي ارتش نيز بازديد به عمل آورد.گفتني است، سرلشگر صالحي در اين بازديد ضمن تقدير از تلاش هاي انجام شده براي ارتقاء توانمندي هاي تجهيزاتي و عملياتي پايگاه يكم شكاري و وجود خلاقيت هاي فراوان تاكتيكي و تكنيكي در خلبانان جوان اين پايگاه، نكات و تدابير لازم را به فرماندهان و كاركنان پايگاه ابلاغ كرد.