گزیده خبرهای  17 شهریور -91- قسمت-4
احمدی‌نژاد افزود: مدیریت فعلی بر جهان پدر ملت‌ها را درآورده است و همه ناراحت هستند، همه درگیری‌ها و دعوا‌ها بر سر مدیریت است و یک عده به جای دیگران تصمیم می‌گیرند، اینکه نشد مدیریت!
به نطر می رسد که احمد نژاد از تز تغییر واصلاح جهان ومدیریت آن را در اختیار داشتن ناامید شده است که این چنین مجبور به اعتراف شکست شده است که گفته این مدیریت جهان چون اصلاح نشده پدر مردم جهان را در آورده است؟
وی تاکید کرد: البته در داخل کشور نیز اگر بخوبی نگاه کنید می‌بینید که خیلی از دعوا‌ها بخاطر خودخواهی‌ها است در حالیکه اگر به مدیریت اعتقاد داشته باشید پی می‌برید که مدیریت می‌تواند همه کار‌ها را بخوبی انجام دهد و در این صورت مشکلات حل می‌شودرئیس جمهور در اعتراض به روند اداره جهان گفت: مدیریت فعلی بر جهان پدر ملت‌ها را درآورده است و همه ناراحت هستند، همه درگیری‌ها و دعوا‌ها بر سر مدیریت است و یک عده به جای دیگران تصمیم می‌گیرند، اینکه نشد مدیریت!محمود احمدی‌نژاد امشب در گفتگوی تلویزیونی با مردم که از شبکه اول سیما پخش می‌شد گفت: گفتگوی من با مردم به تعویق افتاده بود و امیدوارم بتوانم این تعویق را جبران کنم و شما مجری برنامه آزاد هستید و می‌توانید سوال‌های خود را بیان کنیدمرتضی حیدری، مجری این برنامه از احمدی‌نژاد سوال کرد: برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را چگونه ارزیابی می‌کنید، که رئیس جمهور در پاسخ به این سوال اظهار داشت: تعدد رسانه‌ها اینقدر زیاد است که چیز ناگفته‌ای را باقی نمی‌گذارد، اما اگر بخواهم گزارشی از برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد ارائه دهم، باید به اهمیت این جنبش اشاره‌ای داشته باشموی گفت: دنیا به اهمیت این اجلاس پی برد البته اجلاس شانزدهم در زمان خوبی برگزار شد. همچنین عنوان نشست نیز عنوان خوبی بودرئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه اجلاس شانزدهم سران جنبش عدم تعهد با عنوان «صلح پایدار در سایه دوستی» برگزار شد، افزود: صلح نماد همه زیبایی است اما این سوال مطرح می‌شود که چرا هنوز صلح تامین نشده است؟، در پاسخ به این سوال باید گفت: مهم‌ترین عللی که باعث عدم تحقق صلح شده است، دعوا بر سر مدیریت است چراکه مدیریت نقش اساسی و اصلی را ایفا می‌کند
سکوت مصلحتی در برابر بی‌تدبیری دولت»
 پاسدار عضو هیأت رئیسه بازار مکاره  که دچار دگر دیسی شده وپشت به احمدی نژاد کرده ومقابلش ایستاده  ودست به مچ گیری وانتقاد زده است . طوری که اعتراف کرده است  که مقابل اقدامات فرافکنانه رئیس جمهور ودولت سکوت  مصلحتی اتخاذ کرده است . بهر حال  محمد دهقان در بخش دیگری از اظهارات خود دولت را متهم به «فرافکنی» و «بی‌تدبیری در مدیریت اقتصادی و نپذیرفتن نظریات کارشناسان اقتصادی» کرد و گفت: «اگر مسئولان قوا و نمایندگان مجلس در خصوص مسائل و مشکلات این دولت سکوت کرده‌اند به دلیل مصلحت فعلی کشور است.
محمد دهقان در بخش دیگری از اظهارات خود دولت را متهم به «فرافکنی» و «بی‌تدبیری در مدیریت اقتصادی و نپذیرفتن نظریات کارشناسان اقتصادی» کرد و گفت: «اگر مسئولان قوا و نمایندگان مجلس در خصوص مسائل و مشکلات این دولت سکوت کرده‌اند به دلیل مصلحت فعلی کشور استاین نماینده مجلس افزود: «من وقتی صحبت رئیس جمهور را شنیدیم آرزو کردم این دولت هر چه زودتر تمام شود و دولتی سر کار بیاید که صادق باشد و حقایق را کتمان نکندفروردین‌ماه گذشته مصطفی پورمحمدی، رئیس سازمان بازرسی کشور، نیز محمود احمدی‌نژاد را شخصیتی معرفی کرد«که پاسخگو نیست و مسئولیت‌ها را متوجه دیگران می‌کند» ولی با وجود این افزود که «مقامات ایران باید وی را تا پایان دوره قانونی تحمل کنندمحمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، نیز در خردادماه گذشته از علاقه‌مند بودن آیت‌الله خامنه‌ای به ادامه کار دولت «با آرامش» خبر داد و گفت: «قبلش برداشت ما این بود که آقا حاضر است خیلی هزینه‌ها داده شود و دولت دهم کارش را پایان دهد ولی دیدیم که آقا حاضرند اتفاق غیرمعمول نیافتد و دولت فعلی به کارش ادامه دهددر همین ارتباط، خبرگزاری «دانشجو» از قول عباس نبوی، عضو موسسه پژوهشی «امام خمینی» وابسته به آیت الله مصباح یزدی گزارش داده که روز دهم شهریورماه در نشستی دانشجویی گفته بود: «دولت حدود ۱۰ پرونده قضایی سنگین دارد، اگر توجه و حکم حکومتی رهبری و احمدی‌نژاد نبود، بخش‌هایی از دولت باید به محکمه می‌رفتند، البته به این معنی نیست که رهبری جلوی محاکمه را گرفته‌اندرئیس جمهور در ادامه ضمن انتقاد از ساختار فعلی دنیا تصریح کرد: امروزه ساختاری که بر دنیا حاکم است، قابل نقد است این حزب بازی‌ها و همین قدرت طلبی‌ها در شورای امنیت سازمان ملل قابل قبول نیست البته شعارهای خوبی داده می‌شود، اما در اصل همه این شعار‌ها فقط بخاطر قدرت بیان می‌شوداحمدی‌نژاد اصلاح مدیریت را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: در اصلاح مدیریت همه باید مشارکت داشته باشند. از این رو اصلاح مدیریت جهانی در سایه مشارکت عمومی محقق خواهد شد، مشارکتی که حرف دل ملت‌ها را بزندوی افزود: البته ضرورت اصلاح مدیریت را باید همه درک کنند و پای آن بایستند. باید بدون ترس در تصمیم‌گیری‌ها ورود پیدا کنیم در این صورت می‌توانیم فرآیند نیمه مثبتی را محقق کنیمرئیس جمهور کشورمان به دو مخاطب شعار اجلاس جنبش عدم تعهد اشاره کرد و ادامه داد: شعار اجلاس شانزدهم دو مخاطب دارد یک مخاطب مدیران و مخاطب دیگر مردم هستند. مردم باید در تصمیم گیری‌ها و تحقق صلح پایدار دیده شوند.
. نماینده مجلس در واکنش به سخنان احمدی نژاد:پول دولت؛ به نام تولید به کام برج سازان
این مچ گیری وانتقاد کردن از رئیس جمهور و دولت مکمل خبر قبلی می باشد که مشخص می شود بدون برنامه  ریزی پشت پرده این انتقاد از سوی بازار مکاره مطرح نشده است.
یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس درواکنش به این ادعای احمدی نژاد درگفت و گوی زنده تلویزیونی اش مبنی بر اینکه دولت پولهای فراوانی به بخش تولید داد گفت: دولت پول های فراوانی به اسم تولید پرداخت کرد اما این پولها در برج سازی خرج شد.عزت الله یوسفیان ملا درگفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، افزود: دولت نهم و دهم تسهیلات فراوانی را به بنگاههای زودبازده اختصاص داد اما این پولها سر از تولید درنیاورد که این نشان از ضعف دولت دارد.نماینده مردم آمل و لاریجان درمجلس شورای اسلامی با بیان این که مشکلات اقتصادی قابل کتمان نیست اظهارداشت: ما مسولین فقط زمانی که به تریبون رسیدیم باید از ملت عذر خواهی  کنیم وهیچ حرف دیگری نزنیم.وی با بیان اینکه مردم مشکلات اقتصادی را به صورت علنی لمس می کنند گفت: یک شبه ارزش پول ملی را ۵۰ درصد کاهش دادند و کمر پول ملی شکست ودیگر کسی به پول ملی اعتماد ندارد و به چشم یک کاغذ رنگی به آن نگاه می کنند.یوسفیان ملا افزود: با کاهش ارزش پول ملی دیگر احدی تمایل به فروش اموالش ندارد و فکر می کند اگر اموالش را به ریال تبدیل کند با کاهش ارزش ریالی مواجه می شود.عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: گرانی و احتکار وسایر مشکلات اقتصادی را می توان توجیه کرد وباپول ملی قوی پاسخ مشکلات اقتصادی را داد اما زمانی که پول ملی یک شبه ارزشش ۵۰ درصد افت می کند هیچ حرفی قابل دفاع نیست ودیگر نمی توان انتظار کاهش قیمت کالاها و دلار را داشت.
فساد مالی و اختلاس این بار در بانک مرکزی توسط نمایندگان وزارت اطلاعات
مهم نیست که بازهم کشف شده است که  در بانک مرکزی اختلاس شده است ، بلکه سئوال مهمتر این است که در رژیم از صدر تا ذیل آلوده به فسادکدام نهادی یافت می شود که در آن فساد واختلاس ودزدی و رانت خواری و.... وجود نداشته باشد؟
سایت امروز: اخیراً شش نفر از حوزه امور بین الملل بانک مرکزی به اتهام فساد مالی دستگیر شده‌‌اند. همچنین مدیرکل حراست بانک مرکزی که پرسنل وزارت اطلاعات است و نیزیکی از معاونان بانک مرکزی به نام ابوالحسنی از کار برکنار شده‌اند. براساس گزارشات به دست آمده این عده به اتهام سوء استفاده در جریان تبدیل ارز به ریال در بازار دستگیر شده‌اند. لازم به توضیح است که بانک مرکزی به منظور کنترل قیمت ارز روزانه مبالغ هنگفتی ارز خارجی از طریق صرافی‌ها وارد بازار می‌کند. دستگیرشدگان متهم هستند که مبالغ بسیاری را خارج از ضابطه در اختیار صرافی‌های مذکور قرار داده و با همدستی آن‌ها از محل اختلاف قیمت خرید و فروش ارز مبالغ کلانی سوء‌استفاده کرده‌اند. لازم به ذکر است که ابوالحسنی پیش از معاونت بانک مرکزی، مسؤلیت معاونت وزارت اقتصاد و امور دارایی را برعهده داشته است. وی از جمله متهمان فساد مالی در جریان اختلاس سه هزار میلیارد تومانی است. ظاهراً او از جمله مسؤلان دولتی است که به دستور رهبری از تعقیب قضایی مصونیت یافته اما از معاونت وزارت اقتصاد کنار گذاشته شد اما بلافاصله به معاونت بانک مرکزی برگزیده شد.
خامنه ای : کشور در حال پیشرفت است!
گزارش خبر های بازتاب داده شده  تعطیلی واحدهای تولیدی ودامپروری ..... همراه با رشد تورم وگرانی و فقر وبیکاری واخراج کارگران نشان از شتابرشد پس رفت است که از سوی رهبر نشئه هذیان ووارونه گوی  پیشرفت جازده می شود.
رييس و اعضاي مجلس خبرگان رهبري صبح روز پنج‌شنبه با  خامنه‌اي  اسلامي ديدار كردند.به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني دفتر خامنه‌اي در اين ديدار، شرايط كشور را در مجموع، در حال پيشرفت مطلوب دانستند و با اشاره به برگزاري اجلاس سران عدم تعهد در تهران به عنوان نمايش اقتدار، شكوه و عظمت نظام اسلامي، تأكيد كرد: دشمنان ملت ايران، با حماقت خود، ‌اين اجلاس را به يك جنگ ديپلماتيك با جمهوري اسلامي ايران تبديل كردند كه نتيجه آن، شكست مفتضحانه آنها بود.