گزیده خبر های 23 شهریور – 91 . قسمت -2
انگلیس درخواست ایران برای بازگشایی کنسولگری‌اش را رد کرد
مگر قرار است  پس ذاز افتضاح تهاجم واشغال گری سفارت دولت فخیمه انگلیس که سال گذشته در تهران اتفاق افتاد افتاد .سپس بازار مکاره ضمن هورا کشیی برای اراذل و اوباشان ساندبیس خوران مهاجم فریاد مرگ بر انگلیس وآمریکا واسراییل سر داده شد وتأیید بر بستن لانه جاسوسی وقطع رابطه با انگلیس شد . به این زودی بطور دربست فراموش شود ودر خواست رژیم بانکدار تروریست جهانی برای بازگشایی کنسول پذیرفته شود؟
بریتانیا درخواست ایران برای فعالیت کارمندانی ایرانی در کنسولگری‌اش در لندن را رد کرد.به گزارش رادیو فردا،  پیش از این حسن قشقاوی معاون وزیر خارجه ایران در گفت و گو با روزنامه فاینشنال تایمز از دولت بریتانیا خواسته بود به دلایل بشردوستانه اجازه بدهد ایران کارکنانی را به لندن بفرستد تا به امور کنسولی «۳۵۰ هزار» ایرانی ساکن بریتانیا خدمات ارائه بدهد. در واکنش به این درخواست وزارت خارجه بریتانیا گفت لندن امکان ندارد به دیپلمات‌های ایران اجازه اقامت دائم در بریتانیا را بدهدبه گفته سخنگوی وزارت خارجه بریتانیا، تهران ایمنی دیپلمات‌های بریتانیا را تأمین نمی‌کند و به همین دلیل لندن با حضور دیپلمات‌های ایرانی در بریتانیا مخالف است
باز نمودی دیگر از جامعه الهی ومعنوی ساحته شده ولایت فقیه که 33 سال است که زیر پرده دین آنچنان جنایات واعمال وحشیانه ضد انسانی  را نهادینه و رایج وعادی شده است که نه روابط خانوادگی زیر ورو شده وبنیانش از هم پا شیده است ، بلکه جنایات عجیب وغریب اتفاق می افتد که مشابه قتلگاه اوین می باشد که دژخیمان آدمکش وسر بازجویان مرتکب می شوند. زیرا که فراموش نشده با 3 رهبران مسیحی ربوده ومثله شده چه کردند؟
مردی که همسرش را به دلیل اختلافات خانوادگی به قتل رسانده و قطعه‌‌قطعه کرده بود در بازجویی‌های تخصصی پلیس به جرمش اقرار کرد.مردی اواسط مرداد ماه به پلیس آگاهی استان فارس رفت و طی شکایتی اعلام کرد دختر جوانش به نام مهشید به طرز مرموزی مفقود شده است. او گفت: «چند روزی بود از مهشید خبر نداشتم برای همین تصمیم گرفتم به خانه‌اش بروم و احوال او را جویا شوم اما فهمیدم دخترم در منزل نیست. شوهرش هم جواب درستی به من نداد و گفت مهشید از خانه بیرون رفته و دیگر برنگشته است. من به شدت نگران او هستمماموران سعی کردند ردپایی از زن ناپدیدشده به دست بیاورند اما موفق به این کار نشدند. تا اینکه چند روز بعد قطعاتی از بدن زنی ناشناس در جاده‌ای برون‌شهری و کم‌تردد پیدا شد. کارآگاهان جنایی وقتی در صحنه جرم حضور یافتند با بررسی نشانه‌های موجود به این اطمینان رسیدند که زن جوان در مکانی دیگر به قتل رسیده و سپس جنازه‌اش به آنجا منتقل شده است. از سویی مثله‌شدن جسد از تلاش قاتل برای شناسایی نشدن قربانی‌اش حکایت داشت و همین امر ثابت می‌کرد عامل یا عاملان جنایت به احتمال زیاد افرادی آشنا با مقتول بودندکارآگاهان جنایی بعد از آنکه پیکر زن ناشناس به پزشکی قانونی انتقال یافت، والدین مهشید را احضار کردند و از آنها خواستند جسد را رویت کنند. آنها با دیدن صورت مقتول تایید کردند جسد متعلق به دخترشان است. به این ترتیب اولین گره این معما باز شد و ماموران که می‌دانستند مهشید با شوهرش رضا به شدت اختلاف داشت در گام بعدی سراغ این مرد رفتند و او را به عنوان مظنون به همسرکشی بازداشت کردند.رضا وقتی پشت میز بازجویی نشست اتهام قتل را انکار کرد و گفت از این ماجرا هیچ اطلاعی ندارد. او گفت: «مهشید چند روز قبل از پیدا شدن جنازه‌اش بدون اینکه حرفی بزند خانه را ترک کرد و من نمی‌دانم بعد از آن کجا رفت و چه اتفاقاتی برایش رخ داد.» ماموران که از توضیحات رضا قانع نشده بودند او را به پزشکی قانونی معرفی کردند و بعد از تن‌پیمایی آثار جراحت روی بدن متهم مشاهده شد. متخصصان اعلام کردند این زخم‌ها به تازگی و در پی درگیری ایجاد شده استاین کشف عرصه را بر مرد جوان تنگ کرد و او اتهام کشتن همسرش را گردن گرفت. رضا در اعترافاتش گفت: «اختلافات من و مهشید از مدتی بعد از ازدواج‌مان شروع شد. ما از نظر اخلاق و سلیقه با هم به‌شدت تفاوت داشتیم و سر هر مساله با هم درگیر می‌شدیم. اختلافات ما به حدی رسید که زنم چند بار مصمم شد طلاق بگیرد ولی من با جدایی مخالفت کردم و معتقد بودم باید به زندگی مشترک ادامه بدهیم و مشکلات را برطرف کنیم. البته این اتفاق نیفتاد و چند وقت قبل مشاجره ما بالا گرفت و همسرم را کتک زدم. او هم از من شکایت کرد و مرا به زندان انداخت. البته چند روز بیشتر در حبس نماندم و مهشید اعلام رضایت کردمتهم به قتل در ادامه گفت: «در حالی از زندان آزاد شدم که کینه عمیقی از همسرم به دل گرفته و به این نتیجه رسیده بودم که باید با کشتن او انتقام خودم را بگیرم. بالاخره روز حادثه این نقشه را عملی کردم. آن روز ما طبق معمول با هم دعوا کردیم و من در یک لحظه دستانم را دور گلویش فشار دادم تا اینکه مهشید از حال رفت. وقتی مطمئن شدم او مرده است برای اینکه کسی متوجه قتل نشود با چاقو جسد را مثله کردم و در منطقه‌ای خلوت و کم‌تردد انداختم.» بنا بر این گزارش پرونده اتهامی مرد جوان اکنون در اختیار بازپرس جنایی قرار گرفته است و تحقیقات از او ادامه دارد.
علوی تبار: رقم بزرگی از درآمدهای نفتی کشور گم شده است
فرامش نشود که افشاگر سابقه پاسداری دارد . سپس با روز نامه سعید حجاریان همکاری می کرد . یعنی اینکه بر خاسته از درون حکومت است وجزو مخالفان بر انداز نمی باشد . بنابراین  وی به این شفافی اعتراف  کرده 60 میلیاردد لار در چند ساله اخیر  مفقود شده است . مشخص است که این غارتگر فقط مختص دولت های نهم ودهم اصول گرا وساده زیست وعدالت محور نیست .چونکه باید  حدیث مفصل خواند از این مجمل . یعنی اینکه که در 33 سال گذشته چه خبر بوده وچگونه چپاول گری ها شده  است که منتهی به زیر خط  فقر اقتصادی بردن 80% جمعیت کشده است ؟
عیلرضا علوی تبار در نشستی که به همت کمیته فرهنگی سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار برپا شد، محافظه کاران را ناتوان از حل مشکلات کشور عنوان کرد.به گزارش سایت خبری- تحلیلی پویش، وی مجموعه خط مشی‌هایی را که از سال ۸۴ به بعد در کشور اجرا شده، عامل وضعیت بحرانی فعلی دانست و گفت: محافظه کاران ظرفیت لازم برای حل مشکلات را ندارد زیرا حل این مشکلات نیازمند دانش علوم اجتماعی است که پشتوانه خط مشی گذاری محسوب می‌شود.این استاد دانشگاه ادامه داد: وقتی دانشی را از اساس منکر می‌شوید و چیزی هم برای جایگزینی آن ندارید مجبور خواهید بود از صفر شروع کنید و کسی که از صفر شروع می‌کند، اگر خیلی باهوش باشد در آخر چرخ چاه را اختراع می‌کند. دانش انباشتنی است و برای مشاهدهٔ افق‌های جدید علمی باید بر دوش دیگران ایستاد.وی با اشاره به درآمد بالای نفت در چند سال اخیر و پیدایش یک طبقه غارتگر جدید، اظهار داشت: رقم بزرگی از درآمد‌های نفتی ما گم شده که طبق محاسباتی که می‌شود بین ۱۰ تا ۶۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود.دکتر علوی تبار، عدم قدرت چانه زنی و جدی گرفته نشدن در عرصه سیاست خارجی را از مشکلات مهم محافظه کاران دانست و دیپلماسی دولت در برخورد با جامعه جهانی را فاقد زبان اقناع کننده دانست.این استاد دانشگاه افزود: ۴ بحران موجب فروپاشی یک جریان خواهد شد. این ۴ مورد شامل بحران مشروعیت، بحران همبستگی فاعلان جریان، بحران کارآمدی و بحران اعمال سلطه می‌شود.وی با اشاره درآمد بالای نفت در سال‌های اخیر ادامه داد: درآمد افسانه‌ای نفت در چند سال اخیر باعث شده است بحران‌های فعلی در پشت آن دیده نشوند اما در اثر کم شدن درآمد نفت کشور، دیر یا زود بحران‌ها خودشان را نشان می‌دهند. آن زمان هیچ جریانی جز اصلاحات قادر به حل بحران نخواهد بود و جریان حاکم برای بقای خود و نه از سر دلسوزی مجبور است به اصلاح طلبان روی بیاورد.
مگر هنوز دولت تعطیلی اعلام کرده اند که شهروندان تهرانی این شهر را ترک کردند که موجب ترافیک شده است .اگر نه دلیل ترافیک سنگین  چیست؟
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی از وجود ترافیک سنگین در جاده‌های هراز و چالوس خبر داد.سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با فارس گفت: هم اکنون بار خروجی در محورهای هراز و کندوان سنگین گزارش شده است.وی ادامه داد:‌ محور چالوس از میدان امیر کبیر کرج تا تونل کندوان دارای ترافیک سنگین است. این در شرایطی است که پس از این محدوده ترافیک روان‌تر است.رئیس مرکز اطلاعات و کنترل پلیس راهنمایی و رانندگی بیان داشت:‌ محدوده آبسک به امامزاده هاشم در محور هراز نیز دارای بار سنگین ترافیک گزارش شده است.این مقام نیروی انتظامی همچنین از تردد پر حجم ولی بدون توقف در محور قزوین -رشت خبر داد.