تصاویر تظاهرات ضد امریکایی از صنعا و .... قاهره تا همه جا البته شامل حامیان بن لادن هم می شود. 26 شریور-91
تظاهرات  تصویری بازتاب داده شده   مرتبط با تهاجمات به سفارتخانه ها و سر کنسول گری  با پرچم آتش زدن آمریکا و فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل که در کشور های اسلامی شروع شده وهمچنان ادامه دارد. ولی حاکمان تهران تلاش می کنند همچون کتاب آیات شیطانی که خمینی شیاد 6 ماه پس از واکنش های اعتراضی پیرامون این کتاب که درچند کشور از جمله در هند وپاکستان علیه ی سلمان رشدی  انجام شده بود .برای اینکه موجب منحرف کردن اذهان عمومی ناشی ازجنگ 8 ساله شکست خورده ی ایران وعراق   شود که منتهی  به و شکست سر کشی جام زهر از سوی خمینی شیاد شد . برای توجیه گری اصرار به ادامه جنگ که منتهی به شکست شد . دست به دو اقدام زد .یکی فرمان قتل عام زندانیان سیاسی  در زندان و سیاه چال در تابستان 67 را داد و دیگری و صدور فتوای مرگ سلمان را داد . بنابراین  اکنون تلاش می شود تا از سوی جانشین وی  محور فیلم توهین آمیز محمد علیه آمریکا واسراییل سناریوی فتوای قتل سلمان رشدی  تکرار و دنبال شود .برای همین فرصت طلبانه دست به موج سواری زده شده است و با گرد آوری ساندیس خوران در جلوی سفارت سوئیس در تهران نمایش ضد آمریکایی و اسراییلی بر پا شد تا  اعلام همبستگی با سایر تظاهرات کنند گان دیگر در کشور های اسلامی شود وجا بیفتد که بلی ولی فقیه رهبر ام القرای جهان اسلام وجنبش بیداری اسلامی  است . غافل از آنکه اعتراف آشکار با اعضای  القاعده و پیروان بن لادن می باشد . زیرا که حامیان وی در تظاهرات خود تصور بن لادن را در دستان خود دارند. ناگفته نما ند که سابقه همکاری پاسداران با اعضای القاعده  در انفجارات تروریستی در عربستان وعراق و  مادرید ولندن و... وجود دارد.
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 .معترضان مسلمان در ترکیه .معترضان در مراکش معترضان در میدان التحریر قاهره تظاهرات در تونس اعتراض در مقابل سفارت امریکا در سودان.معترضان در سوریه  مسلمان معترض در یمن جوان مسلمان در اعتراضات تونس.اعتراض در مقابل سفارت امریکا در خارطوم  معترضان در خیابان های صنعا.زن معترض فلسطینی  جوانان معترض لاهوری جوان معترض سودانی بر دیوار سفارت آلمان . حمله معترضان هندی به ساختمان متعلق به امریکا در شمال هند. معترضان مسلمان در یمن  مسملمان معترض در بنگلادش. مردم مسلمان معترض در افغانستان. جوان معترض هندی در شمال هندوستان  اعتراضات در میدان التحریر قاهره.
فراروپخش فیلم موهن و ضد اسلامی در آمریکا که احساسات مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه دار کرده است، همچنان با خشم مردمی در کشورهای مختلف جهان روبرو است.خشم ملتهای عربی و مسلمان در پی پخش فیلم موهن و ضد اسلامی در آمریکا همچنان ادامه دارد و مردم کشورهای مخلتف اسلامی برای چندمین روز متوالی با برپایی تظاهرات ضد آمریکایی انزجار خود را از توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) ابراز می کنند.معترضان با سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از پخش فیلم موهن و ضد اسلامی در آمریکا ابراز کردند.عکس های خبرگزاری رویترز از موج اعتراض به ساخت و پخش فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) در جهان اسلام را در زیر مشاهده می کنید.