کدخدای ده که مرغابی بود ، بر سرروستا چه رسوایی بود
گفته می شود کدخدای ده که مرغابی بود بر سرروستا چه رسوایی بود . وقتیکه یک آخوند دژخیم که نقش مستقیم در قتل عام زندانیان سیاسی تابستان خونین 67 داشته است که سند غیر قابل انکار جنایت علیه ی بشریت می باشد گذشته از اینکه معاون رئیس ا نتصابی دستگاه فاسد وتبعیض آمیز قضاییه می باشد  اکنون هم گزارش شده است  که آخوند ابراهیم رئیسی نماینده قوه ی قضاییه فاسد وتبعیض آمیز قضاییه به ریاست شورای نظارت بر صدا و سیمای پاسدار ضرغامی بر گزیده شده است گذشته از اینکه با این انتخاب سانسور  در این سازمان بیشتر  خواهدشد . اما از طرف دیگر می تواند اقدامی علیه ی دولت و محدود کردن حضور رئیس جمهور در شبکه های این سازمان  باشد وکنترل پخش گزارشان خبری به نفع دولت ورئیس جمهور  دنبال شود، چونکه  این  شورای نظارت بر صدا و سیما شش عضو دارد که هر دو نفر به نمایندگی از یکی از قوای سه گانه در شورا حضور دارند. مشروط بر اینکه  رؤسای دو نهاد برادران لاریجانی هستند که رابطه خوبی با رئیس جمهور ندارند. چون نزاع گرو کشی دو پرونده اختلاس معاون اول رئیس جمهور و رانت و زمین خواری محمد جواد لاریجانی در میان می باشد .
واگذاری دبیری شورا به بیژن نوباوه «رئیسی» رئیس شورای نظارت بر صداوسیما شد.خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام رئیسی نماینده قوه قضائیه در شورای نظارت بر صداوسیما به عنوان رئیس این شورا انتخاب و همچنین بیژن نوباوه دبیری این شورا را عهده‌دار شد. 28 شهریور -91

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه 341 شورای نظارت بر صدا و سیمای جمهوری اسلامی که عصر امروز دوشنبه برگزار شد، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نماینده قوه قضائیه به ریاست این شورا انتخاب شد.در این جلسه همچنین سید رمضان شجاعی کیا‌سری و بیژن نوباوه نمایندگان مجلس در شورا، نایب رئیسی و دبیری شورای نظارت بر صداوسیما را عهده‌دار شدند.پیش از این حسین مظفر که از سال 83 به عنوان نماینده هر سه قوه در شورای نظارت بر رسانه ملی عضویت داشت، ریاست این شورا را بر عهده‌دار بود.شورای نظارت بر صدا و سیما شش عضو دارد که هر دو نفر به نمایندگی از یکی از قوای سه گانه در شورا حضور دارند.