گزیده خبر های 22 شهریور 91
اینهم فیلم تصویری یا سند جنایت رژیم بانکدار تروریست جهانی حاکم بر ایران که رکور دار اول جهانی محکومیت نقض مستمر حقوق بشر می باشد که اینگونه در ملاء عام دار می زند ومی کشدتا بتواند به بقای بقای ننگین خود ادامه دهد.
فراروپرونده عقرب سیاه که رسیدگی به آن ۱۶۰۰ روز به طول انجامید سحرگاه امروز با اجرای حکم اعدام بسته شد.به گزارش فرارو به نقل از فارس، عقرب سیاه که به اتهام ربودن بیش از 15 زن و سرقت اموال آنها و همچنین تجاوز به 4 نفر دستگیر شده بود صبح امروز براساس رأی صادر شده از سوی شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به دار مجازات آویخته شد.عقرب لحظاتی پیش از آنکه به سکوی اجرای حکم منتقل شود در بین تدابیر امنیتی با خبرنگار حواد فارس گفت‌وگو کرد و خود را بی‌گناه خطاب کرد.وی ادامه داد: من فقط به خاطر روزنامه‌ها اعدام می‌شوم. 4 قاضی مرا تبرئه کرده بودند.خبرنگار فارس به وی گفت: 10 قاضی در دادگاه کیفری و چند قاضی هم در دیوان عالی کشور حکم به اعدام  شما داده بودند؛ حکم تبرئه هم در دیوان عالی کشور نقض شد.عقرب سیاه همچنین در پاسخ به سوال فارس مبنی بر اینکه از کارهای خود ابراز پشیمانی کردی یا خیر گفت: خیر من پشیمان نیستم.برادر صادق مرادی هم حدود 2 ساعت قبل از اجرای حکم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: از یک ماه قبل دیگر صادق را ندیدیم. او بی‌گناه است و هیچ کار خلافی انجام نداده است. ادعای شاکیان دروغ است.این فرد از یک سو مدعی بود که برادرش تجاوزی مرتکب نشده است و از سوی دیگر می‌گفت پرونده دیگر شاکی ندارد و همه رضایت داده‌اند.این اظهارات متهم و برادرش، پیش از این در دادگاه هم تکرار شده بود اما قضات دادگاه با بررسی مدارک موجود در پرونده، اظهارات شاکیان و متهم، حکم به اعدام «عقرب سیاه» دادند.
اینهم در سال های گذشته باج های کلان به حزب الله لبنان داده شد ودر جنوب لبنان برنامه های سنگین خانه ومسجد و ... اجرا شد . اما اکنون هم تیم فوتبال به لبنان باخته هم لبنانی دست به برپایی جشن پایکوبی کردند . البته رژیم جنایتکاری که در کارنامه ننیگ ضد بشری اش اعدام کاپیتان تیم ملی فوتبال دارد با ید به تیم گمنام فوتبال لبنان ببازد.
تماشاگران لبناني در حالي كه هنوز بازي ايران و لبنان به پايان نرسيده بود، اولين پيروزي خود در مسابقه‌هاي انتخابي جام جهاني را جشن گرفتند.تماشاگران لبناني پس از اولين پيروزي تاريخ فوتبال خود مقابل ايران در حالي كه به صعود كشورشان به جام جهاني اميدوار شدند، به جشن و پايكوبي پرداختند. حتي مسئولان فدراسيون فوتبال لبنان با حركات خود از جايگاه ويژه ارزش اين پيروزي بزرگ را به تماشاگران‌شان يادآوري مي‌كردند.در آن سوي ميدان مهدي محمد نبي و هادي آيت‌اللهي دو مقام ارشد فدراسيون فوتبال كه در بيروت حاضرند، لحظات پاياني بازي را نظاره‌گر بودند.همچنين تماشاگران ايراني كه تا آخرين لحظات دست از تشويق تيم ملي برنداشتند، دقايق آخر بازي را كاملا نااميدانه تماشا كردند.شرايط ورزشگاه بيروت در دقايق پاياني بازي به گونه‌اي بود كه تمام لبناني‌ها به تشويق تيم ملي كشورشان مي‌پرداختند. البته آن‌ها به داور مسابقه كه 5 دقيقه وقت اضافي اعلام كرده بود معترض بودند.لبنان با پيروزي يك بر صفر مقابل ايران به اولين برد خود در مسابقات مقدماتي جام جهاني دست يافت و هم امتياز با ايران و قطر شد.
اقدام یک تو پوزی  برای حاکم ایران وفاصله گرفتن بیشتر حاکمان ایران است ودیگر نمی شود با حماس جنگ 22 روزه با اسراییل راه انداخت تا امکان عبور موقتی بحران هسته ای به وجود آید . به ویژه اینکه این دفتر گشوده شده حماس در قاهره جای غیر فعال شدن دفتر حماس در سوریه هم پیمان حاکمان ایران است .
یک پایگاه عرب زبان به نقل از منابع مصری و فلسطینی از گشایش دفتر جنبش حماس در قاهره و سفر نخست وزیر منتخب فلسطین به مصر خبر داد.به گزارش الحیات، مصر با گشایش دفتر حماس در اراضی اش موافقت کرده است و کمیته امنیتی مشترک برای بررسی مشکلات مرزی میان مصر و نوار غزه تشکیل شد.این روزنامه به نقل از یک منبع مسئول مصری آورده است: رایزنی هایی میان مسئولان دستگاه اطلاعات مصر و رهبران حماس انجام شده و رهبران حماس با مسئولان مصری درباره مسائل امنیتی، گذرگاه رفح و نیز گشایش دفتر حماس در قاهره و در نظر گرفتن منطقه التجمع الخامس در شرق قاهره به عنوان مرکز آن در این زمینه انجام داده اند.همچنین درباره تشکیل کمیته امنیتی میان مصر و حماس برای بررسی مسائل امنیتی به ویژه مشکلات مرزی و مبادله اطلاعاتی در آینده توافق شد.این کمیته امنیتی شامل مسئولان دستگاه اطلاعاتی مصر و احمد الجعبری فرمانده گردانهای القسام، موسی ابومرزوق و باسم نعیم از رهبران و ایمن طه از مشاوران امنیتی نخست وزیر دولت منتخب فلسطین است.گفتنی است، درباره شروع صفحه جدیدی از روابط امنیتی مشترک به گونه ای که نفع امنیت مصر و فلسطین باشد نیز توافق شد.اسماعیل هنیه نخست وزیر منتخب مردم فلسطین پنجشنبه به قاهره می رود و جمعه با هشام قندیل نخست وزیر و دیگر مسئولان مصری دیدار خواهد کرد.این روزنامه به نقل از منابع آگاه فلسطینی اعلام کرد: مذاکرات هنیه با مسئولان مصری درباره محور ایجاد منطقه تجاری آزاد در مرزهای مصر با فلسطین و موضوع گذرگاه رفح خواهد بود.هنیه و قندیل بحران برق در غزه و اتصال آن به شبکه برق رسانی مصر، لیبی، سوریه، اردن، لبنان، عراق و ترکیه را مورد رایزنی قرار خواهند داد
سایت پاسدار شریعتمداری  این خبر را گزارش داده است . البته مشخص است که غلامحسین الهام پست نان و آبدار  نقد دولتی را رها نمی کند ونسیه ووعده ی سر خرمنی بگیرد به این جبهه بطور موقتی پیوست تا موقعیت بهتری کسب کند .چون نشد زود سر خر راکج کرد.
یک عضو جبهه پایداری گفت: ایشان (آقای الهام) به دلیل تمایلاتی که در همکاری با دولت داشتند؛ اینگونه تشخیص داده شد که از جبهه پایداری بروند.مشرق: حجت‌الاسلام حسین جلالی، عضو جبهه پایداری و رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی پیرامون جدایی الهام از جبهه پایداری گفت: این جدایی در زمان تشکیل جبهه هنگام رقابت‌های انتخاباتی مجلس نهم رخ داده است و آقای الهام از آن زمان تاکنون دیگر عضویتی در جبهه پایداری نداشته است.وی درباره علت این جدایی نیز گفت: ایشان به دلیل تمایلاتی که در همکاری با دولت داشتند؛ اینگونه تشخیص داده شد که از جبهه پایداری بروند.
آخوند احمد خاتمی: عامل پرآوازه شدن ما در جهان پول نیست
راست می گوید .اول باید اقدامات تروریستی انجام شودتا رژیم ضد بشری غارتگر بتواند دوام داشته باشد تا که  سیاست چوب حراج زدن  برمنابع وذخایر کشور را دنبال کند تا با باج دادن تروریست استخدام کند و به خدمت بگیرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ایران پولدارترین کشور دنیا نیست که پول عامل شناختش باشد گفت: دین و مردم‌سالاری دینی عامل پر آوازه شدن ما است.به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، آخوند احمد خاتمی در جمع مسئولان این شهرستان گفت:  آموزش و پرورش لائیک در شأن نظام جمهوری اسلامی نیست چرا که همه چیز و همه حیثیت ما دین است.امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امروز کشور ایران با جمعیت 75 میلیون نفری خود دیگر منزوی نبوده و در اقصی نقاط جهان شناخته شده است (شناخته شدن به مثابه یک پدیده منفی و نه مثبت) ، ابراز داشت: ما پولدارترین کشور نیستیم که پول عامل شناخت ما باشد بلکه دین عامل پر آوازه شدن ما است.
.