گزیده خبرهای 1 آذر -91 قسمت -3



گزیده خبرهای 1 آذر -91 قسمت -3
نقش امير قطر در ترور يك فرمانده فلسطيني فاش شد.
اگر این ادعا واقعیت دارد .پس چرا پاسداران موشک های فجر 5 به گروه های جهادی فلسطینی دادند تا که بسوی اسراییل پرتاب کنند تا منجر به واکنش جنگ موشکی اسراییل و حماس شود؟
* نقش امير قطر در ترور يك فرمانده فلسطيني فاش شد. يك هفته بعد از ترور فرمانده گردان‌هاي قسام در غزه كه توسط رژيم صهيونيستي صورت گرفت، مدير مركز يافا در مصر اعلام كرد اين فرمانده در خودروئي ترور شد كه امير قطر آن را به جنبش حماس هديه كرده بود. وي افزود: خودروئي كه امير قطر به حماس هديه كرده بود، پيشرفته و مجهز به ردياب بود و تا روز چهارشنبه هفته گذشته مورد استفاده قرار نگرفته بود. ترور فرمانده گردان‌هاي قسام درست هنگامي صورت گرفت كه وي براي اولين بار درحال استفاده از اين خودرو بود. نكته مهم اينست كه اين فرمانده، اول كسي بود كه به اين خودرو سوار شد كه بلافاصله توسط صهيونيست‌ها ترور شد.
علت تعلل دولت مصر در برآوردن خواسته مردم اين كشور
اگر چنین است برای چه مقامات رژیم ضد بشری وقرون وسطایی که رهبر پوشالی اش ادعای مخالفت ومبارزه با آمریکا دارد برای چه  برای موضوعات گوناگون به ویژه بحران هم پیمان سوریه  و جنگ موشکی حماس واسراییل پیام برای محمد مرسی ارسال می شود تا از سوی مرسی به بازی گرفته شوند؟
* علت تعلل دولت مصر در برآوردن خواسته مردم اين كشور، كه خواستار قطع رابطه با رژيم صهيونيستي هستند، مشخص شد. يك عضو كنگره آمريكا اعلام كرد اگر دولتمردان مصري بر مواضع خود در قبال اسرائيل پافشاري كنند، آمريكا كمك‌هاي خود به مصر را قطع خواهد كرد. آمريكا به محمد مرسي رئيس‌جمهور مصر وعده داده كمك‌هاي مالي به دولت مصر را ادامه خواهد داد. علاوه بر اين، واشنگتن كمك‌هاي غيرمالي نيز در اختيار دولت مصر قرار مي‌دهد
* چاي صد در صد خارجي در نمايشگاه چاي ايراني!
چه جالب محصول پیام های نوروزی رهبر  پیرامون شکوفایی ونو آوری و خود کفایی وجهاد اقتصادی و اقتصاد  مقاومتی ببار نشسته است . آنگونه که با تعطیلی کارخانجات چای شمال اکنون بدون چای داخلی نمایشگاه چای خارجی بر پا شده است؟!
دهمين نمايشگاه چاي با تولي‌گري اتحاديه بازرگانان چاي بدون حضور چاي داخلي به كار خود پايان داد.به گزارش عصر ايران، دهمين نمايشگاه چاي ايراني با وضعيتي متفاوت از نام خود در هتل لاله تهران برگزار شد. بارزترين وجه اين نمايشگاه حضور برندهاي معروف چاي در كشور بود كه چاي خارجي را در ايران بسته‌بندي كرده بودند يا واردكننده چاي از هند و سريلانكا هستند. اگر كمي با دقت بر روي بسته‌بندي‌هاي اين چاي‌ها توجه شود، عنوان چاي 100 درصد خارجي به‌خوبي در مشخص‌ترين جاي بسته‌بندي چاي قابل مشاهده است.
تشويق به استفاده از واكسني كه موجود نيست! 
این تشویق بیش از حد مسخره است . زیرا که اخطار دادن وزیر بهداشت ودرمان برای تزریق واکسن تداعی  کننده ی گریه وشیون وزاری کردن بر سر گوری می باشد که در آن مرده ای نیست .
در شرايطي كه يافتن واكسن آنفلوآنزا بي‌شباهت به يافتن سوزن در انبار كاه نيست، دكتر محمود نبوي، معاون مركز مديريت بيماري‌هاي واگير وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، با هشدار دادن درباره زمان آغاز اپيدمي اين بيماري در اواخر آذر تا دي ماه هر سال، از گروه‌هاي پرخطر مي‌خواهد براي دريافت واكسن آنفلوآنزا اقدام كنند. به گزارش تابناك، اين در حالي است كه در ماه‌هاي اخير، افزايش لجام گسيخته نرخ ارز و مشكلاتي كه به دنبال آن پديد آمده از يك سو و تأثيرات جانبي تحريم‌هاي بانكي و سختي‌هاي شامل شده در انتقال ارز مورد نياز براي خريد داروهاي وارداتي از سوي ديگر، منجر به كاهش واردات دارو و مواد اوليه مورد نياز براي تهيه آن شده و در پي آن، نرخ اين كالا به گونه‌اي بي‌سابقه رشد داشته است. معاون مركز مديريت بيماري‌هاي واگير وزارت بهداشت در شرايطي استفاده از واكسن آنفلوآنزا را توصيه مي‌كند كه بايد بهتر از هر كسي از كمبود اين دارو در جامعه خبر داشته باشد
واكنش ايران به اظهارات بي‌اساس نماينده مجلس آذربايجان
مگر در مدت 34 سال سابقه داشته است که حاکمان ایران هر زمان اقدامات یا اهداف تروریستی شان در داخل وبرون مرز لو رفته و فاش شده باشد بلافاصله تکذیب نکرده باشند که اکنون انتظار است در مورد اظهارات روشنگرانه یک  نماينده مجلس جمهوري آذربايجان  محور  اقدام تروریستی حاکمان و دفاع از تروريسم را بي‌اساس خوانده نشود وتکذیب نگردد؟
سيد محمد آيت اللهي، مسئول امور رسانه‌اي سفارت جمهوري اسلامي ايران در باكو اظهارات يك نماينده مجلس جمهوري آذربايجان در متهم كردن ايران به دفاع از تروريسم را بي‌اساس خواند. به گزارش مهر، زاهد اروج عضو كميته امنيت و دفاع پارلمان آذربايجان در گفتگو با سايت "مدرن آذ"در اظهاراتي مغرضانه اعلام كرده بود كه اقدامات تروريستي عليه جمهوري آذربايجان در مسير منافع سياسي جمهوري اسلامي ايران قرار دارد. مسئول امور رسانه‌اي سفارت جمهوري اسلامي ايران در باكو با نادرست و بي‌اساس خواندن اظهارات زاهد اروج گفت: مردم شريف آذربايجان به خوبي مي‌دانند كه ايران قرباني تروريسم بوده و بسياري از مقامات ارشد و دانشمندان هسته‌اي اين كشور بارها قرباني تروريسم شده‌اند.