گزیده خبر های 11 آبان 91


احمدی توکلی همچنان در حال انتقام گرفتن از احمدی نژاد است که چرا پس از رئیس جمهور شدن که وی همراه با محمدجواد باهنر با رئیس جمهور داشت تا که پیرامون پیشنهاد مسایل اقتصادی دیدار داشت احمدی نژاد برای اینکه زیرآب پیشنهاد اقتصادی اینان را زده باشد گفته بود به تئوری های اقتصادی باور ندارد . از طرف دیگر لایحه های اقتصادی ومالکی و بانکی دولت از جمله قطع یارانه های دولتی را بازار مکاره تصویب کرده است . همانگونه که دستگاه فاسد قضاییه هم مجرم است . زیرا که به جای اجرای پرونده های کلان دزدان فقط آفتابه دزدان را محاکمه واعدام کرده است . لذا از رهبر و پیام های نوروزی اقتصادی اش  گرفته تا سایر مسئولان نهادهای دیگر نقش در بحران اقتصادی دارند وفقط دولت به ویژه تیم اقتصادی اش مقصر نمی باشد.
فراروسایت الف وابسته به احمد توکلی در مطلبی انتقادی، به عملکرد نمایندگان مجلس در طرح سوال و جمع آوری پیاپی امضا برای استیضاح وزرا اعتراض کردبه گزارش فرارو، این سایت در یادداشت با بیان این که "حکایت این روزهای مجلس حکایتی غریب است"، نوشت: «مجلس و یا بهتر است بگوییم تفکری که هفت سال و اندی از دولت در برابر هر اقدام درست و غلطی حمایت کرد حالا این روزها قلم به دست گرفته است و سئوالات خود را سیاهه می کند. این سئوال ها و یا احیانا استیضاح ها هم مسئولین مختلفی از وزیر تا رئیس را درگیر کرده استبنا به نوشته این سایت؛ چه تیم اقتصادی دولت را مقصر وضع موجود بدانیم و چه ندانیم؛ تغییر و محاکمه تیم اقتصادی بی کفایت دولت فعلی، یک پیش مطالبه قطعی و لا یتغیر است. این افراد دیر یا زود باید در مقابل قاضی بایستند و بابت خسارتی که به ملت و کشور ایران زده اند، پاسخگو باشند. اگر این دنیا نشد، آن دنیا...سایت "الف" در ادامه تاکید کرد "تغییر هر یک از اجزا دولت در شرایط کنونی که چند ماه به پایان دولت باقی نمانده است عملا آن بخش را دچار آسیب خواهد کرد."نویسنده این یادداشت در ادامه با اشاره به مطرح شذن طرح های استیضاح وزرا در مجلس نوشت: «استیضاح دولت با وجود همه محسناتی که دارد اگر نخواهد به نتیجه برسد، حتی مطرح کردنش نیز به صلاح نیست زیرا اولین قربانی این وضعیت اقتصاد است سایت توکلی در ادامه تصریح کرد: «دلسوزان تازه از راه رسیده که امروز سودای سئوال و استیضاح در سر دارند باید آن روز که در جریان تصویب لایحه بودجه سال ۸۵ صدای منتقدین بلند شد فکر امروز را می کردند و نمایندگان را از پیروی اقتصاد دانان مجلس منع نمی کردند. آن هنگام که یک حقوق دان به خود اجازه داد در مسایل اقتصادی نظر بدهد و به تئورسین دولت تبدیل شود و تز معروفش را در خصوص"میزان حجم نقدینگی به اندازه تولید ناخالص داخلی" مطرح کرد باید به این فرد تو دهنی می زدند که نزدندالف در پایان نوشت: «عملکرد اقتصادی دولت دهم، به یک کابوس شبیه است. کابوسی که اثر واقعی آن در خالی شدن سفره فقرا، خط قرمز کشیدن دور متهمان دانه درشت، سقوط بی سابقه ارزش پول ملی و قدرت خرید مردم و ندانم کاری های پی در پی در سیاستگذاری های اقتصادی دیده می شود. استیضاح شاید دل مردم را خنک کند اما قطعا اثری مثبت در روند اقتصاد ایران نخواهد داشت. پس بهتر است این چند صباح دیگر را هم تحمل کرد تا در ۱۲ مرداد سال آینده این کابوس اقتصادی به پایان برسد...»
بازهم همچنان خبر مرگ از جاده های مرگ آفرین کشور گزارش می شود تا همچنان نه خدشه ای بر جایگاه بی رقیب اول جهانی مرگ ومیر جاده ها وارد نشود ، بلکه این موقعیت بی رقیب بیش از گذشته  حفظ شود.
سانحه رانندگی در محور شیراز - مرودشت 10 کشته و 16 مجروح برجای گذاشت.به گزارش مهر، در این سانحه خودروهای خاور، مینی بوس، پراید و تریلر با یکدیگر برخورد کردند.این تصادف حوالی منطقه زرقان در محور شیراز - مرودشت و مقارن ساعت 14 و 33 دقیقه رخ داده است.مصدومان حادثه به بیمارستانهای شهید رجایی و شهید مطهری شهرستان مرودشت منتقل شدند ضمن اینکه به محض اعلام تصادف 12 خودروی او‍‍رژانس به محل اعزام شد.
واقعاً رژیم ضد بشری مدعی امن ترین کشور  گان نه اینکه دامنه سانسور آنچنان گسترده ونهادینه کرده است که سیستم رایانه ای را فیلتر وکنترل می کند ، بلکه بدلیل ترویج نا امنی و تهدید البته همراه بر باج گیری کردن بنابراین این سیستم هم تبدیل به  ارسال نامه  های تخریبی وتهدید آمیز شده است . بهر حال برای اینکه چهره دبیران آموزش وپرورش زیر سئوال برده شود . تیتر دختز خانم مدیر عامل هتک حیثیت معلوم بازتاب داده شده است.
رییس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری دختری که اقدام به هتک حیثیت یکی از دبیران آموزش و پرورش کرده بود، خبرداد. سرهنگ خسروی دراین‌باره گفت: در پی شکایت یکی از دبیران آموزش و پرورش استان مبنی بر هتک حیثیت وی از طریق انتشار مطالب کذب در فضای مجازی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.خسروی با اشاره به اظهارات شاکیه افزود: از حدود یک ماه پیش تاکنون فرد یا افراد ناشناسی پست الکترونیکی با نام و مشخصات شاکی ایجاد کرده بودند و به‌ وسیله آن به تمامی همکاران و آشنایان وی از جمله همسرش ایمیل‌های با مضمون توهین و افترا و موارد غیراخلاقی ارسال می‌کردند که این امر موجب هتک حیثیت و آبروریزی شاکی را فراهم و وجهه‌اجتماعی وی را تخریب کرده بود.رییس پلیس فتای استان اصفهان ادامه‌داد: ماموران ابتدا در خصوص صحت و سقم ادعای شاکیه تحقیقات لازم را انجام داده و سپس پرونده را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد این ایمیل‌ها از طریق سیستم‌های رایانه‌ای چندین کافی‌نت در اصفهان ارسال شده است.وی افزود: پس از استعلام‌های صورت گرفته نهایتا متهمه که دختر مدیر مدرسه‌ای بود که شاکیه در آن مشغول به خدمت است، شناسایی شد که وی پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه بزهی شد اما سرانجام پس از رویت شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی و مشکلات خانوادگی عنوان کرد.رییس پلیس فتای استان اصفهان به متخلفان فضای مجازی هشدار داد که هرگونه هتک حرمت و انتشار مطالب کذب و دروغین علیه افراد در فضای مجازی که موجب بی‌آبرویی دیگران شود جرم تلقی شده و با عاملان آن برخورد خواهد شد.
تیر در تاریکی پرتاب کردن یا نعله وارونه زدن یعنی همین چونکه پس از چند ماه که از ز لزله مناطق آذر بایجان می گذرد در صورتیکه هنوز امدا د وخدمات رسانی نمی شود و زلزله زدگان به حال خود رها شده است . البته مشابه همین بی تفاوتی نسبت به سیل زدگان رخ داده است .اما اکنون هلال ا حمر بدون توجه به موضع ضد آمریکایی بودن رهبر برای خنده وخود مسخره کردن به آسیب دیدگان توفان به آسیب دیدگان آوریکاا علام آمادگی کرده است.

در پی وقوع طوفان مهیب و ویرانگر سندی در کشور آمریکا، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با ارسال پیامی به جمعیت صلیب سرخ آمریکا مراتب تسلیت خود را به ملت آمریکا و خانواده‌ قربانیان این حادثه اعلام کرد.به گزارش مهر، در این پیام آمده است: "جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در پی وقوع طوفان ویرانگر سندی در کشور آمریکا که منجر به کشته شدن و آسیب دیدن تعدادی از مردم این کشور و ویرانی منازل مسکونی مناطق حادثه دیده شد، با اعلام مراتب تسلیت خود به ملت آمریکا و همدردی با خانواده قربانیان طوفان سندی، آمادگی کامل خویش را جهت ارسال کمک‌های بشردوستانه مورد نیاز برای مناطق فاجعه زده اعلام می‌نماید.روز گذشته طوفان سندی خسارت زیادی را به شهر نیویورک و چند شهر دیگر امریکا وارد کرده و 30 کشته بر جای گذاشت