واژگونی اتوبوس حامل بازیکنان مس سرچشمه/عبورمعجزه‌آسا ازکنار مرگ


در مسیر بازگشت از مازندران رخ داد.واژگونی اتوبوس حامل بازیکنان مس سرچشمه/عبورمعجزه‌آسا ازکنار مرگ خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: بعد از واژگونی اتوبوس بازیکنان این تیم معجزه‌آسا زنده ماندند و آسیب شدیدی ندیدند.14 آبان -91
 بدون آنکه گفته شود اوضاع جاده های کشور چگونه است ؟ برای چه ایران سالیان زیادی است که رکور دار بی رقیب اول جهانی تصادفات وتصادمات ومرگ ومیر جاده ای می باشد که گذشته از تلفات جانی  انسانی بسیار سنگین که چند سال پیش گزارش شده بود آمار کشته های جاده ها بیش از کشته شدگان جنگ می باشد. از سوی دیگر خسارات مالی واقتصادی هم رقم نجومی بسیار کلانی می باشد . اما نه اینکه هیچگونه اقدامی برای ترمیم جادها ونصب علایم رانندگی واصول ایمنی در جاده ها اقدام نشده و نمی شود ، بلکه هیچ مسئولی هم پاسخگوی نیست تاکه بگوید دلیل افزایش تصادفات جاده ای ورشد مرگ ومیرها چیست .جز اینکه مثل همیشه راننده های خود رو ها مقصر قلمداد شوند .تا طرح توطئه توی دره فرستادن احمد رضا نوری  در جاده چالوس  که برادر عبدالله نوری  و نماینده بازار مکاره ششم و وابسته به مدعیان اصلاح طلبان بود . یا اینکه طرح توطئه نا موفق توی دره فرستادن اتوبوس شاعران ونویسندگانی که عازم ارمنستان بودند . یا کشته شدن 29 دانش آموزان دختر وپسران بروجنی اخیر که بزور از طریق راهیان زور بسیجی به منطقه عملیات جنگی جنوب کشور اعزام شدند وموقع بازگشت در یک سانحه جان با ختند وامثالهم عادی جلوه داده شود که نه مقصر مسئولان وار گان های حکومتی و وزیر راه نیست ،بلکه رانندگان هستند که یا معتاد ند یا مسایل ایمنی و رانندگی را رعایت نمی کنند . بهرحال آنگونه  که رمضانی پیرامون واژگونی اتوبوس حامل بازیکنان مس سرچشمه کرمان گفته که معجزه آسا از کنار مرگ گذشتند  افزوده با خوش شانسی و کمک خدا مشکلی برایمان پیش نیامد و تمرینات تیم هم از فردا آغاز می‌شود  و ادامه داده است که در دیدار با نساجی مازندران تماشاگران هم با ما بدرفتاری کردند و از دقیقه یک مسابقه ناسزا نثارمان کردند. سه امتیاز فوتبال این قدر ارزش ندارد که ارزش‌های انسانی زیر سوال برود. لابد در این مورد داور یا راننده اتوبوس مقصر است !
علی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد واژگونی اتوبوس تیم فوتبال مس سرچشمه در راه بازگشت از مازندران، گفت: علت این حادثه یک دستگاه پژو بود که هنگام سبقت فاصله مجاز را رعایت نکرد و باعث این حادثه تلخ شد. راننده اتوبوس برای اینکه با پژو که از مسیر خود منحرف نشده بود، برخورد نکند اتوبوس را به سمت گاردریل برد که در نهایت با رسیدن به چاله‌ای واژگون شد. البته بازیکنان تیم مس با معجزه زنده ماندند و فقط یکی دو بازیکن آسیب جدی دیدند و بقیه به طور سرپایی مداوا شدند.وی در مورد اینکه سرمربی تیم هم سالم است یا خیر، گفت: داود مهابادی سرمربی و حسین منصوری مدیرعامل باشگاه در اتوبوس نبودند و در همان ساری وقتی دیدیم معطلی زیاد است برای آنها یک پژو سواری دربست گرفتیم. این اتوبوس را هم از ساری کرایه کرده بودیم.رمضانی افزود: با خوش شانسی و کمک خدا مشکلی برایمان پیش نیامد و تمرینات تیم هم از فردا آغاز می‌شود ولی در دیدار با نساجی مازندران تماشاگران هم با ما بدرفتاری کردند و از دقیقه یک مسابقه ناسزا نثارمان کردند. سه امتیاز فوتبال این قدر ارزش ندارد که ارزش‌های انسانی زیر سوال برود.