حضوردانش‌آموزان‌باسربندحبیبی یارسول‌الله (ص)در برابر لانه‌جاسوسی آمریکا.


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس خبر دادحضوردانش‌آموزان‌باسربندحبیبی یارسول‌الله (ص)در برابر لانه‌جاسوسی آمریکا.خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: در مراسم مبارزه با استکبار جهانی، دانش‌آموزان با سربند «حبیبی یا رسول‌الله (ص)» حضور خواهند یافت.11 آبان -91
آنگونه تق معرکه گیری سال روز  تهاجم و اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان در تهران در آمده و فضای تبلیغاتی اش سوت و کور وکساد شده است که نه دیگر خبری از آن تبلیغات گوش فلک کر کن  سال ها قبل نیست که از ما ها وهفته ها جلوتر اطلاعیه وبیانیه های ر نگا وارنگ  ضد آمریکایی داده می شد  و دعوت به شرکت در تظاهرات وراهپیمایی وسخنرانی ها در جلوی لانه جاسوسی سفارت آمریکا در روز 13 آبان داده می شد . اما پس از آنکه در تظاهرات 13 آبان 88 حباب شعار تاکتیکی ضد آمریکایی در 13 آبان نه ترکید ، بلکه بر ضد خودش تبدیل شد .چون که در پاسخ شعار مرگ بر آمریکا  و اسراییل که از بلند گوی پاسداران وبسییان پخش می شد .ولی معترضان با شعار ابتکاری معنی دار فریاد مرگ بر چین وروسیه و نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران  سر دادند وموجب پایین کشیدن دکان معرکه گیری شعار تاکتیکی مرگ بر آمریکا به خصوص در روز 13 آبان شد . برای همین اکنون قرار است از دانش آموزان با زور بسیجیان در چنین روزی استفاده شود . زیرا که دانش آموزان نو جوان از ابتدای انقلاب یا در ارگان های سرکوبگر علیه مخالفان ودگر اندیشان  به خدمت گرفته شدند . یا در ادامه در جنگ خانمان براندازانه ی ایران وعراق بعنوان یکبار مصرفان  مین پاک کنان میادین جنگ استفاده واقع شدند .پس از جنگ هم بعنوان زائده های پاسداران کودتا گر در سرکوب گری ها علیه ی   معترضان حضور پررنگ توی خیابان ها ودانشگاه ها وپارک ها وحتی گورستان ها داشته اند . یا اینکه در کاروان های زور به منطقه عملیات جنگی جنوب کشور اعزام شدند .آنگاه هنگام بازگشت برخی دچار سانه شده وکشته ومجروح شدند . یا بعنوان سیاهی لشکر بدیدار رهبر برده می شوند تا عربده کشی علیه این وآن کند . اکنون هم گفته شد که قرار در مراسم سوت وکور 13 آبان زی پوشش بسیج دانش آموزی اجرای نقش کنند.
 حسین هژبری معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهار داشت: مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی در روز جمعه 12 آبان در سراسر کشور برگزار می‌شود.وی ادامه داد: در تهران نیز این مراسم در مقابل لانه جاسوسی سابق برگزار شده و دانش‌آموزان برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهند کرد.هژبری اضافه کرد: با توجه به اینکه چندی پیش شاهد انتشار فیلمی موهن به ساحت پیامبر اعظم (ص) بودیم، به مدارس پیشنهاد دادیم در مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی دانش‌آموزان با پیشانی‌بند «حبیبی یا رسول‌الله (ص)» شرکت کنند.