مخفی شدن اسرائیلی‌ها در لوله های فاضلاب



مخفی شدن اسرائیلی‌ها در لوله های فاضلاب خبرگزاری فارس: برخی شهرک‌نشینان و نظامیان اسرائیلی برای در امان ماندن از موشک‌های مقاومت در لوله‌های فاضلاب مخفی می‌شوند.29 آبان- 91
اینگونه شیوه خبر بازتاب دادن تحقیر آمیز در راستای  دامن زدن  به شعله وری بیشتر جنگ می باشد. برای اینکه گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بدون توجه به تخریب اماکن  دولت محلی حماس و کشته شدن کادر های حماس و افراد  عادی در نواز غزه که بوسیله  پرتاب موشک  از سوی جنگنده های اسراییل است  که واکنش انتقامی  پرتاب راکت های اهدایی پاسداران به گروه های جهادی فلسطین می باشد که  بسوی اسراییل  شلیک می شود. اما آنگونه گزارش تبلیغاتی در مورد پناهگاه در اسراییل بازتاب داده است که انگاری رهبران حماس یا  رهبران حزب ا لله و شیخ حسن نصرالله از ترس جنگنده های اسراییلی و پرتاب موشک  در پناهگاه های امنیتی بسر نمی برند . یا اینکه گله های چندین هزار نفری پاسداران آدمکش از بیت جماران حفاظت و مراقبت نمی کنند . یا زمانی که خامنه ای قصدس سفر به استانی را دارد  از هفته ها  وماه هاقبل پاک سازی ها و بگیر وببند ها در استان  واعزام گله های بسیجی و پاسداران اقدام نمی شود و رهبر با الاغ  بدون محافظ  برای روضه خوانی این طرف و آن طرف طرف  آزادانه تردد می کند یا در میان مردم است.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، رسوایی شکست سامانه های ضد موشک صهیونیست ها در رهگیری موشکهای مقاومت موجب شده است که اشغالگران برای مخفی کردن سربازان و شهرک نشینان از موشکهای مقاومت، در برخی نقاط اراضی اشغالی از لوله‌های فاضلاب استفاده کنند.تصاویر منتشر شده از نقاط مختلف در اراضی اشغالی حاکی است که نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست پس از به صدا در آمدن آژیر خطر، هراسان به سوی لوله های فاضلاب فرار می کنند.این نخستین بار است که از چنین پناهگاهی برای مخفی کردن صهیونیست ها استفاده می شود.اشغالگران همواره پس از برگزاری مانوارهای پدافند غیرعامل، مدعی شده اند که بهترین و پیشرفته ترین پناهگاه ها را برای شهرک نشینان و نظامیان خود تدارک دیده اند.حملات رژیم صهیونیستی به غزه از چهارشنبه گذشته همچنان به صورت مستمر ادامه دارد بر اساس آخرین آمار بیش از 70 فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 700 نفر نیز مجروح شده‌اند.