گزیده خبر های 17 آذر -91. قسمت -2



کوک شدن رسانه ها و تریبون های تبلیغاتی منتقدان رحیم مشایی بدلیل اینکه وی با دستور وپشتیبانی  رقابت انتخابات ریاست جمهوری وارد صحنه شده است . بنابراین  معلوم است سمت وسوی رقابت های رقبای متعلق به باندهای مافیایی حادتر از قبل خواهدشد .
جوان آنلاینتیم ستاد انتخاباتی مشایی فعالیت تبلیغاتی خود را از چندی پیش آغاز کرده استبه گزارش خبرنگار سیاسی جوان آنلاین، از برنامه های جدید این تیم عضو گیری از درون شبکه های مجازی اجتماعی از جمله فیس بوک است، به صورتی که بیش از ۱۰ صفحه با عناوین مربوط به مشایی در فیس بوک در حال فعالیت هستند و پای ثابت این صفحات برخی اعضای تیم ستاد انتخاباتی مشایی هستنداز جمله این صفحات می توان به حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ، مکتب مشاییسم، مشایی ها و .... اشاره کردشنیده ها حاکی از این است که تیم انتخاباتی مشایی قصد دارند در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ با تمرکز بر شبکه های اجتماعی وارد عرصه تبلیغاتی شوند و برای رسیدن به این هدف از شبکه های اجتماعی مجازی مانند فیس بوک برنامه خود را آغاز کرده اند.ز جمله این صفحات می توان به حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ، مکتب مشاییسم، مشایی ها و .... اشاره کرد. جوان آنلاین: تیم ستاد انتخاباتی مشایی فعالیت تبلیغاتی خود را از چندی پیش آغاز کرده استبه گزارش خبرنگار سیاسی جوان آنلاین، از برنامه های جدید این تیم عضو گیری از درون شبکه های مجازی اجتماعی از جمله فیس بوک است، به صورتی که بیش از ۱۰ صفحه با عناوین مربوط به مشایی در فیس بوک در حال فعالیت هستند و پای ثابت این صفحات برخی اعضای تیم ستاد انتخاباتی مشایی هستنداز جمله این صفحات می توان به حامیان مهندس اسفندیار رحیم مشایی در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ ، مکتب مشاییسم، مشایی ها و .... اشاره کردشنیده ها حاکی از این است که تیم انتخاباتی مشایی قصد دارند در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ با تمرکز بر شبکه های اجتماعی وارد عرصه تبلیغاتی شوند و برای رسیدن به این هدف از شبکه های اجتماعی مجازی مانند فیس بوک برنامه خود را آغاز کرده اند.
انبار سيسموني خيابان بهار آتش گرفت
ادامه خبر های زنجیره ای  آتش سوزی  های مشکوک کار خانه های تولیدی و انبار های کالا ها که مسئولی گزارش نمی دهد که دلیل وعامل آتش سوزی ها چیست؟
آتش سوزي در انبار وسايل سيسموني در خيابان بهار با عمليات آتش نشانان سه ايستگاه و مرگ يكنفر مهار شد.بنابر گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني، به دنبال وقوع آتش سوزي در يك ساختمان 6 طبقه در ساعت 25/21 شب چهارشنبه سه ايستگاه 46، 2 و 18 به همراه گروه نجات 14 و خودروي تجهيزات تنفسي به محل وقوع حادثه در خيابان بهار جنوبي بين سميه و طالقاني اعزام شدند.نجاتگران موفق شدند سه مرد 16، 26 و 50 ساله را از محاصره دود و آتش خارج كنند. اين سه تن به عوامل اورژانس تحويل داده شدند كه يك جوان 26 ساله به علت نامساعد بودن وضعيت جسماني اش درگذشت.
 احسان نراقي، ديروز در قطعه 233 بهشت زهرا به خاك سپرده شد
اینهم عاقبت مهره ای که در خدمت شاه وشیخ و دستگاه های اطلاعاتی سرکوبگرش بود که حتی جسدش هم موقع دفن کردن میان رقبا مورد چالش بوده است .
 پيكر احسان نراقي، ديروز در قطعه 233 بهشت زهرا به خاك سپرده شد. يك خبرگزاري دولتي با لحني حاميانه نسبت به نراقي گزارش داد سرپرست معاونت فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با خاكسپاري نراقي در قطعه نام آوران موافقت كرده بود ولي مخالفت رئيس شوراي شهر تهران با اين اقدام موجب شد وي در اين قطعه دفن نشود. احسان نراقي، از سران لشكر فرهنگي رژيم پهلوي بود كه با نوشتن مقالات و كتاب‌ها و انجام سخنراني‌هاي متعدد، انحرافات فرهنگي - اجتماعي محمدرضا شاه و فرح پهلوي را توجيه مي‌كرد. وي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي مدتي زنداني شد و بعد از تحمل دوران محكوميت به فرانسه رفت و سالهاي آخر عمر خود را در ايران سپري كرد و بامداد يكشنبه 12 آذر در سن 86 سالگي درگذشت.
آتش سوزی جنگلهای ساری هنوز کاملا اطفا نشده
عجیب وجالب وتأسغف انگیز است که در فصل سر ما وبارندگی جنگل های آمل وساری دچار آتش سوزی شده است .در صورتی که ادعا می شود ایران امن ترین کشور جهان است .
مهر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آمل از مهار آتش سوزی در جنگلهای این شهرستان خبر داد.رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل، از به نتیجه رسیدن تلاش ماموران این اداره در مهار و به کنترل درآوردن عرصه های در حال گسترش آتش سوزی منطقه انجه و اینه بندان از توابع بخش امامزاده عبدالله خبر داد.وحید خلیلی اظهار داشت: تاکنون بیش از 80درصد از مناطق آتش گرفته در جنگلهای این مناطق مهار شده اما به طور کامل اطفا نشده است.وی افزود: از صبح روز چهارشنبه با اعزام سه گروه دیگر برای مهار ادامه آتش سوزی جنگل های این شهرستان در منطقه انجه و آینه بندان بخش امامزاده عبدالله آمل، اقدام های خوبی برای مهار و پیشگیری از گسترش دامنه آتش سوزی با مناطق جنگلی اطراف انجام شد.
معلوم نیست که چه تغییر وتحولاتی به وجود آمده است که  موجب اینقدر زلزله در نقاط مختلف کشور شده  است؟ آیا می تواند مرتبط به آزمایشات پنهانی  خفیف هسته ای  پاسداران داشته باشد؟
زلزله ای 2.3 ریشتری صبح پنجشنبه یاسوج را لرزاند.به گزارش مهر، مرکز لرزه نگاری کشوری زمان این زمین لرزه را ساعت 10 و 39 دقیقه صبح امروز ثبت کرده است.دقایقی بعد از این زمین لرزه، در ساعت 10 و 53 دقیقه زلزله ای به بزرگی 2.2 درجه در مقیاس ریشتر شهر اردکان فارس در 70 کیلومتری یاسوج را نیز لرزاند.این زمین لرزه ها خسارتی در پی نداشته اند