گزیده خبر های 17 آذر- -91 سمت -3



سفير تهران در بيروت عنوان كرد ايران حامي وحدت و ثبات لبنان
اگر این دیپلمات تروریست راست دروغ نمی گوید برای چه نمی گوید که این چگونه ادعای ثبات لبنان کردنی می باشد که شیخ حسن نصر الله وا دار شده درد فاع از تهران- دمشق اسراییل را تهدید کند واز لبنان هواپیمای جاسوسی بدون سر نشین دریافتی از پاسداران را به آسمان اسراییل بفرستد که تلاشی برای واکنش نظامی اسراییل وجنگ بود؟
سفير جمهوري اسلامي ايران در بيروت عنوان كرد: ايران از وحدت و ثبات لبنان و همه كشورهاي دوست حمايت كرده و آن را گزينه مهمي براي تقويت مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي مي داند.رئيس و هشت نفر از علماي اهل سنت عضو جنبش اصلاح و وحدت لبنان با حضور در سفارت جمهوري اسلامي ايران در بيروت و ديدار با غضنفر ركن آبادي سفير كشورمان، به نمايندگي از مردم استان عكار و ساير مناطق لبنان، از نقش سازنده جمهوري اسلامي ايران در مقابل ترفندها و تجاوزهاي رژيم صهيونيستي بر ضد ملت هاي مظلوم به خصوص فلسطين و لبنان صميمانه تقدير و تشكر كردند.در اين ملاقات، شيخ ماهر عبدالرزاق رئيس جنبش مذكور با اشاره به دسيسه هاي گوناگون دشمنان محور مقاومت براي تفرقه افكني بين مسلمانان شيعه و سني، اظهار داشت: پيشرفت هاي علمي، نظامي و فناوري جمهوري اسلامي ايران، تاثير چشمگيري بر تأمين منافع ملل منطقه دارد و بي شك، پايداري برادران ايراني در برابر سلطه گران خارجي، پشتوانه مهمي را براي آزاديخواهان سراسر دنيا به وجود آورده است. نمود بارز اين امر در جنگ هاي 33 روزه، 22 روزه و 8 روزه به وضوح متجلي و باعث رسوايي تبليغات دروغين مخالفان ايران شد.شيخ ماهر عبدالرزاق افزود: ما نمايندگان اهل سنت هم به پيشگامي برادران ايراني در دفاع از حق ولو با تحمل فشارهاي مختلف، افتخار مي كنيم.وي ادامه داد: لبنان بدون تاج زرين مقاومت، چيزي براي فخر ورزيدن و باليدن به خود نداشت.به گزارش فارس، در ادامه اين ديدار، سفير جمهوري اسلامي ايران با اشاره به تأكيد قانون اساسي و برنامه هاي راهبردي جمهوري اسلامي ايران بر ضرورت حمايت از حقوق مستضعفان سراسر دنيا، صرفنظر از گرايشات مذهبي، ديني و نژادي آنها؛ طي سخناني مفصل در قبال تحولات منطقه، اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران از وحدت و ثبات لبنان و همه كشورهاي دوست حمايت و همواره آن را گزينه مهمي براي تقويت مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي مي داند.
 اولاً هیچ بقالی نمی ماست من ترش است . از سوی دیگر آخوند مفیدی از حامی  مدعیان اصلاح طلب بودن و بسوی رقیب شان چرخش دادن برای حفظ خود باید از ارگان سرکوبگر نیروی انتظامی حمایت کند.
فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران گفت: تعداد پرسنل نيروي انتظامي 15درصد افزايش داشت و اين در شرايطي است كه نيروي انتظامي كمترين پرونده ها را در دادسراهاي نظامي كشور دارد.به گزارش خبرگزاري مهر، سرتيپ اسماعيل احمدي مقدم در ديدار با نماينده ولي فقيه در گلستان، ميانگين كاهش جرايم سازماني نيروي انتظامي، سالانه 10درصد به طور ميانگين است، اما در سال 90 نسبت به 89 حدود 20درصد و در شش ماهه نخست سال جاري 29درصد كاهش در اين بخش داشته ايم.وي تصريح كرد: خوشبختانه احساس امنيت اجتماعي در جامعه خوب است و نظرسنجي ها، گزارش ها، نشان مي دهد كه استان گلستان نسبت به هفت سال گذشته كه در رده هاي پايين قرار داشت، الان رشد خوبي داشته و احساس امنيت در اين استان بالا رفته است.فرمانده نيروي انتظامي كشور، افزود: با توجه به رشد 15درصدي جمعيت در يك دهه گذشته، ميزان وقوع قتل 10درصد كاهش داشته است و از سوي ديگر، از همه اطراف كشور، ما را تهديد مي كنند و مي خواهند، اين امنيت و احساس امنيت را برهم بزنند كه خوشبختانه با خنثي كردن توطئه هاي دشمنان، آنان در نقشه هايشان ناكام مانده اند.احمدي مقدم در ادامه گفت: گلستان پس از بررسي هاي انجام شده، نمره ارزيابي از 100 را 81 گرفته و اين يك نمره نسبتاً خوبي است و غالب استان ها، امتيازي بين 80 تا 85 را دارند.به گفته احمدي مقدم، ميزان كاهش جرايم در استان گلستان، در برخي بخش ها خوب، اما در بعضي هاي ديگر، آرام، اما مستمر و رو به رشد بوده است.وي ادامه داد: همه نيروهاي مسلح در سال، تعداد كمي، جذب دارند اما با توجه به فرمايشات رهبر انقلاب مبني بر اين كه نيروي انتظامي، بايد متوازن با جامعه پيش برود، ما سالانه بيش از يك هزار نفر را جذب مي كنيم.وي يادآور شد: ما در نيروي انتظامي، با هر تدبيري كه پيش رفتيم، مشكل نداشتيم و طوري برنامه ريزي داشتيم كه اجازه نداديم اين نيرو، تحت الشعاع مشكلات اقتصادي در همه بخش ها، اعم از نيروها و طرح ها و برنامه هاي توسعه اي و عمراني قرار گيرد.احمدي مقدم با اشاره به تغيير فرهنگ در سطح اين نيرو، گفت: اين مسئله يك كار زماندار و طولاني مدت است، اما اكنون مدت 5 سال است كه كارگاه هاي استانداردسازي رفتار پليس را برگزار مي كنيم و معتقديم بايد اين كارگاه ها 50 سال ديگر هم تداوم داشته باشد.نماينده ولي فقيه در گلستان نيز گفت: شرايط كشور و جامعه ما در منطقه جايگاه بسيار خوبي است و بايد از اين فرصت و جايگاه، بهترين استفاده را كنيم.آيت الله سيدكاظم نورمفيدي افزود: اين جايگاه باعث مي شود تا آدم احساس غرور كند و به اعتراف مردم غزه و حتي اسرائيل و آمريكا، در جنگ 8 روزه كه باعث پيروزي مردم غزه شد، ايران كمك هاي خوبي كرد و آنان نيز از اين كمك ها تشكر و قدرداني كردند.آيت الله نورمفيدي افزود: البته ما بايد شرايط كشور خود را مديريت كنيم و معتقدم كه نسبت به مسائل داخلي بايد عنايت بيشتر داشته باشيم. وي يادآور شد: نرمش اخلاقي و صلابت اجرائي، دو ركن مهم براي نيروي انتظامي است كه بايد هر دو را باهم داشته باشد و در مجموع پرسنل نيروي انتظامي بايد، باادب و با صلابت باشند.
بار پاسدار شریعتمداری در دروغ نامه سنگین شده است و تا زمان بر گزاری نمایش خیمه شب بازی ا نتخابات ریاست جمهوری دوره ی یازدهم در خرداد 92 هرروزب یشتر خواهد شد .چون با ورود علنی رحیم مشایی به صحنه  مبارزه وتبلیغات ریاست جمهوری می بایست  ضمن پرسه زنی در سایت های اینترنتی رقیب مغلوب اطلاعات علیه ی رفسنجانی ورقیب مغلوب گرد آوری کند تا علیه رفسنجانی استفاده کند . از طرف دیگر می بایست سناریو سازی علیه مشایی را دنبال نماید
عضو پاريس نشين گروهك ملي- مذهبي مي گويد فضايي كه ممكن است هاشمي از درون حاكميت براي اپوزيسيون بسازد، نقدتر از حركت اپوزيسيون يا اقدام خارجي است.تقي رحماني كه قريب يك سال است به فرانسه گريخته، در مورد نقش هاشمي براي اپوزيسيون جمهوري اسلامي نوشت: محوري ترين نكته نسبت ما با هاشمي است. اگر ما اهدافي داريم و بدون هماهنگي با هم در مسيري مي رويم بايد با روشن كردن آن بتوانيم به راهي كه مي رويم ياري رسانيم. در عين حال دچار توهم هم نشويم. چرا كه در مورد امر راهبردي اين تاثير قدرت نيرو و فرد است كه تاثير مي گذارند نه حقانيت ما؛ هاشمي در صحنه سياست موثر است، اگرچه تعيين كننده نيست. پس ما حضور وي را پررنگ نكرديم بلكه با گشودن آن مي توانيم توان برخورد مناسب با صورت مسئله را پيدا كنيم.وي مي افزايد: موضوع دوم آن است كه ما به فضاي باز نياز داريم. اين فضا را چگونه مي توان به دست آورد؟ فضا را بايد يا اپوزيسيون بسازد يا خارجي يا اين كه كشمكش داخل حكومت به انجام رساند. به نظر مي رسد كه سومي دست به نقدتر است. اپوزيسيون به تنهايي نمي تواند چنين كند. پس تدبير آن است كه رصد كنيم آنچه را كه در حكومت مي گذرد.هاشمي خواسته و ناخواسته چنين مي كند. اين را هم به ميل ما نمي كند كه ما آن را پررنگ كنيم يا كم رنگ؛ پررنگ- كم رنگ كردن هم امري ارادي نيست. در عوض باز كردن موضع هاشمي ما را هوشيارتر مي كند. هوشياري كه بزرگان ما كمتر داشتند.تقي رحماني خبر داده: در سال 84 از سوي طرفداران هاشمي به ملي- مذهبي ها پيشنهاد شد كه در دور اول از هاشمي حمايت كنند اما نكردند و از معين حمايت كردند تا جبهه دموكراسي و حقوق بشر درست شود. اما ديديم كه توان اصلاح طلبان توان تشكيل جبهه نبود. در نتيجه فشار بر ما به غايت رسيد و جبهه هم تشكيل نشد. چون برآورد اصلاح طلبان از خود ذهني بود. آنان برآورد نادرستي داشتند كه آقاي معين در دور اول با 17 ميليون رأي رئيس جمهور است.عضو جريان نفاق كه سالهاست با حزب مشاركت تعامل نزديكي دارد، همچنين نوشت: ما به فضاي باز نياز داريم و هاشمي در اين راه با ما همراه است با هر نيتي كه دارد. او اسطوره نيست. در عين حال بر محدود شدن حاكميت باور دارد. واقعيت تلخ اين است كه در كشمكش ها فردي بالا مي آيد كه پاي در قدرت داشته باشد. تقدير ما اين بود كه يكي جلو بيفتد و قدرت داشته باشد تا جلوه كند (نمونه آن آقاي موسوي و كروبي و...) و ماجرا ايجاد كند، بعد بقيه مخالف موافق به دنبال ماجرا مي روند. مگر جنبش سبز چنين نبود؟ لازم است نيروها با هم كنار بيايند.وي در پايان نوشت: پس مسئله ما هاشمي نيست، مهم نحوه برخورد با ماجرا و اصحاب قدرت است. خطر هم هاشمي نيست، بلكه اين است كه مخالفان با نيروهاي هم قد خود كنار نمي آيند اما ناشناخته قدرتمند را دنباله رو مي شوند. به اطراف خود نگاه كنيد. دموكرات هاي واقعي، چه قدر ثروت و نفوذ مردمي و امكانات دارند. پس مطابق توان خود حركت كنيم تا بعداً زماني موثر شويم.
آخوند بد نام  و سابقه دار حامی  ولی فقیه که از نمایندگی سپاه و امام جمعه کرمانشاه برکنار  شده بود دوباره به بازی گرفته شده تا موازی آخوند دهان گشاد وچشم  دریده و شکم گنده احمد خاتمی و جانشین آخوند جنتی شود. برای همین  نیامده معرکه گیر نماز جمعه تهران شد .
روابط عمومي ستاد نمازجمعه تهران اعلام كرد نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته تهران به امامت آيت الله موحدي كرماني اقامه خواهد شد.در اين مراسم كه از ساعت 40:10 در دانشگاه تهران آغاز مي شود دكتر همايون هاشمي به مناسبت روز جهاني معلولين به تشريح فعاليتها و اقدامات سازمان بهزيستي در خصوص معلولين خواهد پرداخت. سپس سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در خصوص اقتصاد مقاومتي ايران قبل از خطبه ها به ايراد سخنراني مي پردازد