گزیده خبرهای 22 آذر ماه-91 قسمت -4



گزیده خبرهای 22 آذر ماه-91 قسمت -4
 تكرار ادعاهاي گزاف توسط نتانياهو؛ ايران دو ماه و نيم با خط قرمز ما فاصله دارد
نگرانی ووحشت  واکنشی نسبت به افشاگری نخست وزیر اسراییل مبنی بر اینکه  زمان  زیادی به دست یابی سلاح هسته ای  رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی باقی نمانده است .
نخست وزير رژيم صهيونيستي در راستاي تكرار سخنان بي‌منطق و توهم گونه خود گفت: ايران به كسب توانايي براي ساخت بمب اتمي نزديك مي‌شود و بايد در سال آينده ميلادي با اين مسئله مقابله كرد. به گزارش عصرايران و به نقل از رويترز، بنيامين نتانياهو افزود: اسرائيل به خط قرمزي كه من در تابستان گذشته در سازمان ملل متحد ترسيم كردم، متعهد است. ايران نبايد حجم كافي از اورانيوم غني شده را براي ساخت حتي يك كلاهك هسته‌اي در اختيار داشته باشد. نتانياهو افزود: من توضيح دادم كه ايران هر زمان از مرحله غني سازي اورانيوم عبور كند، فرصت ما براي توقف تاثير گذار برنامه هسته‌اي نظامي ايران از بين مي‌رود. ايران نزديك به دو ماه و نيم با خط قرمز ترسيم شده اسرائيل براي برنامه هسته‌اي تهران فاصله دارد و بدون شك اين موضوع چالش بزرگي را براي ما ايجاد مي‌كند كه بايد به مقابله با آن پرداخت.
مرگ يك تبعه ايراني در بازداشتگاه شهر "هاوتن"هلند
چرا گفته نمی شود که اگر چنانچه بطور ریشه ای بررسی شود بدون شک قاتلان اصلی حاکمان ایران هستند .چون فضای تحمل نا پذیر تحمیلی ایجاد گرده اند که شهروندان ایرانی را وادار کرده اند که با خطر انداختن جان خود ایران را ترک کنند؟ 
يك تبعه ايراني ساعتي پس از بازداشت از سوي پليس هلند در بازداشتگاه جان خود را از دست داد. به گزارش مهر، خبرگزاري سراسري هلند خبر از مرگ مرد چهل ساله ايراني در بازداشتگاه شهر هاوتن در هلند داد. بنا به اعلام اين خبرگزاري، اين مرد روز يكشنبه گذشته در يكي از خيابانهاي شهر "اوترخت" دستگير شد. براساس اخبار اعلام شده اين فرد داراي ناراحتي جسمي بوده كه با حضور آمبولانس و امدادگران به بازداشتگاه شهر هاوتن منتقل مي‌شود. هنوز ساعتي از دستگيري او نگذشته بود كه او در بازداشتگاه پليس جان خود را از دست داد. تحقيقات پليس جنايي هلند براي مشخص شدن علت مرگ او آغاز شده است. هنوز هويت اين فرد و علت دستگيري او از سوي پليس هلند اعلام نشده است.
سردار جزایری پرتاب موفقیت آمیز موشک ماهواره بر کره شمالی را تبریک گفت
گذشته از اینکه اثبات این شعر است که گفته می شود کبوتر با کبوتر  باز با باز کند هم جنس با هم جنس پرواز ، از سوی دیگر این تبریک گفتن بمنز له حقیقت داشتن  حضور کارشنا سان سپاه در این پرتاب موشک ماهواره ای است .
فارس: سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری رئیس ستاد تبلیغات دفاعی و معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس، با اظهار خوشحالی از خبر موفقیت آمیز بودن پرتاب موشک دوربرد حامل ماهواره توسط کره شمالی، با آرزوی موفقیت بیشتر دولت و ملت این کشور و تبریک به مدیران و کارشناسان آن گفت: تجربه نشان داده است که کشورهای مستقل در صورت استقامت و پایداری می‌توانند به سرعت مسیر کمال و خودکفایی در امور علمی و فن‌آوری را در سایه خود باوری طی کنند.وی تصریح کرد: رژیم سلطه مانند آمریکا قادر به متوقف کردن رشد و تعالی این کشورها نیستند.
اضافه شدن ۹۸ شخص و سازمان از جمله «سپاه» و «بسیج» به فهرست تحریم‌‌های کانادا علیه ایران
این اقدام کانادا  کار ساز می باشد .زیرا خیلی سال است که شهر های کانادا به خصوص ونکور پاتوق آقا زاده ها و غارتگران شده است . چون زن وفرزندان شان با دلارهای بس کلان و غارت شده از ایران به کانادا را منتقل کردند و  آقا زاده و غارتگران در ایران مشغول غارتگری هستند و هر از چند ماه  در حال  تردد به کانادا وحمل چمدان ها پر سوغاتی های دوطرفه می باشند.
رادیو فرانسه : دولت کانادا، در پی نگرانی‌های جامعه بین‌المللی از برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی ایران، با اضافه کرده حدود صد شخصیت و سازمان ایرانی به فهرست سیاه خود، از جمله سپاه پاسداران و سازمان بسیج مستضعفین، تحریم‌هایش علیه این کشور را افزایش دادبه گزارش خبرگزاری فرانسه از اتاوا، جان بیرد، وزیر امورخارجه کانادا، که برای حضور در نشست «دوستان مردم سوریه» در مراکش به سر می برد، دیروز سه شنبه اعلام کرد: وضعیت ایران یکی از بزرگترین معضلات برای صلح و امنیت جهانی است و پرونده هسته ای این کشور برای ما بسیار نگران کننده است.وضع تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی کانادا، در حالی است که دولت اتاوا از سال گذشته، تحریم‌هایی را به‌دنبال قطعنامه ۱۷۳۷ شورای امنیت، در حوزه‌های بانکی، مالی و نفتی علیه حکومت ایران اعمال کرده است.با این حال، اکنون به گفته وزیر امورخارجه کانادا، این کشور 98 شخصیت و سازمان ایرانی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین را که با برنامه هسته ای ایران مرتبط هستند به فهرست قبلی اضافه کرد.وی اضافه کرد که تحریم‌های جدید مجموعه ای از اعضای این دو سازمان نظامی را نیز شامل می شود.همچنین کانادا تحریم های خود علیه ایران را در بخش حمل و نقل دریایی و بخشهای اقتصادی ایران که به صورت غیرمستقیم از برنامه هسته ای ایران حمایت می کنند و یا برای آن منابع مالی تامین می کنند، افزایش داده است.بر این اساس، دولت اتاوا دیگر کشورها را از صادرات محصولاتی که در صنایع کشتی‌سازی، معدن، استخراج و تولید فلزات و مخابرات ایران مورد استفاده قرار می گیرد، منع کرده است.وزیر امورخارجه کانادا اعلام کرده که تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران، با هماهنگی متحدان دولت کانادا وضع شده است.رییس دستگاه دیپلماسی کانادا، همچنین از ایران خواست تا اقداماتی فوری برای رفع نگرانی‌های جدی جامعه بین‌المللی در مورد فعالیت های هسته ای خود انجام دهد.کانادا از ماه شهریور گذشته در اعتراض به نقض حقوق بشر در ایران و با انتقاد از تلاشهای اتمی این کشور، روابط خود با ایران را قطع کرد.
احمدی مقدم: برخی برای نیامدن به سربازی معتاد می شوند/ پلیس چاق ترفیع نمی‌ گیرد
عجب گاف بزرگی این سردار  فرمانده ناجاداده است . زیرا که فاش ساخته که جوانان از ارتش که همچون سپاه و بسیج ونیروی انتظامی نقش سرکوب گرانه ندارد ولی تنفر بقدری زیاد است که جوانان ترجیح می دهند بکام اعتیاد کشیده وفنا شوند ولی به سربازی نروند؟ از سوی دیگر توصیه کرده که به  پلیس های  چاق ب ترفیع داده نمی شود یا ارتقا ی پست نمی گیرند تا  باید لاغر یا معتاد شوند؟
فرمانده نیروی انتظامی گفت: هم اکنون میانگین سنی ماموران پلیس زیر ۳۰ سال است.به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح چهارشنبه در چهارمین همایش علمی کاربردی بهداشت و درمان نیروهای مسلح با بیان اینکه اعتیاد در نیروهای مسلح دیده می شود، گفت: البته این پدیده در میان نیروهای مسلح بسیار کم است و با این افراد نیز برخورد و اخراج می شوند البته اعتیاد در میان سربازان وظیفه وجود دارد و وقتی می گوییم که معتادان به سربازی اعزام نمی شوند عده ای معتاد می شوند تا به سربازی نیایند در گذشته نیز وقتی می گفتیم اگر دندانهای فرد مشمول دچار مشکل باشد از سربازی معاف می شود عده بسیار زیادی دندان های خود را می کشیدند تا به سربازی نروند یا اینکه والدین فرد مشمول از یکدیگر طلاق سوری می گرفتند تا فرزندشان از خدمت معاف شود.احمدی مقدم با اشاره به گران شدن هزینه های درمان افزود: افزایش هزینه های بهداشت و درمان باعث می شود تا مردم کمتر به فکر سلامت خود باشند. اگر برای الگوی اقتصادی بهداشت و درمان فرمولی پیدا نکنیم با چالش روبرو می شویم.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه تناسب اندام و تحرک ماموران برای ما بسیار مهم است گفت: ماموران چاق نمی‌توانند تحرک و چالاکی مدنظر ما را فراهم کنند.
وی با بیان اینکه اگر ماموران چاق نتوانند وزن خود را اصلاح کنند در ترفیع آنان مشکل ایجاد می‌شود گفت: بر اساس دستورالعمل ستادکل نیروهای مسلح نیز اگر ماموری پس از هشت سال نتواند ترفیع بگیرد پس از بررسی در کمیسیون از خدمت رها می‌شود