دوخبر علیه مجاهدین اشرف و لیبرتی



گزارش دوخبر علیه مجاهدین  اشرف و لیبرتی
عجیب  مجاهدین اشرف ولیبرتی تبدیل به کابوس تمام ناشدنی برای حاکمان ایران شده اند؟ طوری که در داخل وخارج پیگبر پرونده سازی وتوطئه وتهدید علیه اینان واعضای خانواده های شان  می باشند . اکنون گزارشگر خبری روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی با فراموش  کردن گزارش خبر قبلی چند روز پیش خود  که گزارش کرد  تعدادی از مجاهدین لیبرتی گریخته وخبر از جدا شدن 300 نفر  از اینان داده بود . اما حال در 2 خبری که مربوط به مجاهدین اشرف وکمپ لیبرتی  می باشد  گزارش   از کاهش رقم  تعداد شدگان داده است . تازه  این بار به جای اینکه از سایت هابلیان وابسته به وزارت بد نام اطلاعات و سایر سایت های مزدوران  نقل قول کند. از پايگاه خبري مجلس اعلاي اسلامي یا پایگاهی که  در خدمت حاکمان ایران   است نقل  قول کرده  که گفته شده در هفته‌هاي اخير 17 تن از اعضاي اين سازمان از آن جدا شده‌اند. عجیب اینکه در گزارش دوم  خبر گزارش  کرده است به نقل از معاون رئيس دفتر نمايندگي سازمان ملل در عراق كه ده‌ها تن از اعضاي پادگان اشرف خود را به مسئولان عراقي تحويل داده‌اند وافزوده شده   كه اين افراد در انجام مصاحبه در اولويت قرار دارند تا اقدامات قانوني براي اسكان آنها در خارج از عراق به عنوان يك پناهنده انجام شود.
جهت اطلاع . 4 دی 91
يك عضو كميته رسيدگي به موضوع سازمان تروريستي مجاهدين خلق (منافقين) خبر داد كه در هفته‌هاي اخير 17 تن از اعضاي اين سازمان از آن جدا شده‌اند. به گزارش ديپلماسي ايراني به نقل از پايگاه خبري مجلس اعلاي اسلامي عراق، وي افزود: اين افراد خود را به كميسارياي سازمان ملل متحد در بغداد تسليم كرده‌اند و خواستار پناهندگي به يكي از كشورهاي اروپايي شده‌اند. يكي از همين اعضاي جدا شده از منافقين، كه نخواسته نامش فاش شود تأكيد كرد كه در 15 آذر توانسته از اردوگاه فرار كند و افزود كه بسياري از ديگر سران اين گروهك نيز در كوتاه‌ترين زمان ممكن دست به همين اقدام خواهند زد.
علت تاخير در اسكان منافقين؛ ارتباط با اقدامات تروريستي گذشته
معاون رئيس دفتر نمايندگي سازمان ملل در عراق گفت: علت تاخير در اسكان عناصر گروهك منافقين در كشورهاي اروپايي، ارتباط آنها با عمليات‌هاي تروريستي گذشته بوده است. بوستن جورجي در گفت‌وگو با سايت اشرف نيوز با اشاره به اينكه بر اساس قانون اساسي عراق حضور اين گروه در اين كشور غيرقانوني است، افزود: سازمان ملل با هماهنگي دولت عراق، تمام تلاشش را براي پايان دادن به حضور اين سازمان انجام خواهد داد. وي ادامه داد كه هيات سازمان ملل با كميسارياي عالي امور پناهندگان سازمان ملل درباره اسكان مجدد عناصر اين گروهك در كشورهاي ديگر سخن گفته است هم‌چنين قرار است كه طي روزهاي آينده با اعضاي پادگان ليبرتي گفت‌وگوها و مصاحبه‌هايي انجام شود. معاون رئيس دفتر نمايندگي سازمان ملل در عراق با اشاره به اين كه ده‌ها تن از اعضاي پادگان اشرف خود را به مسوولان عراقي تحويل داده‌اند، گفت كه اين افراد در انجام مصاحبه در اولويت قرار دارند تا اقدامات قانوني براي اسكان آنها در خارج از عراق به عنوان يك پناهنده انجام شود.