فوت یک کارگر ساختمانی به علت گودبرداری غیراصولی



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس خبر دادفوت یک کارگر ساختمانی به علت گودبرداری غیراصولی/ حادثه اینبار در بزرگراه صدر.خبرگزاری فارس: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از فوت یک کارگر ۶۵ ساله به علت گودبرداری غیراصولی در بزرگراه صدر خبر داد. 30 آذر-91
باز هم بدلیل عدم رعایت شرایط ایمنی جان یک کار گرمحروم وتهی دست ساختمانی در تهران گرفته شد ومثل همیشه هیچ مسئولی وجود ندارد تاکه مسئولیت این مرگ را به پذیرد ، یا اینکه توضیح دهد که ریشه وعامل مرگ چیست؟ چرا باید پیوسته سنگ بر درب بسته بخورد؟ چرا همچون دستگاه فاسد قضاییه تبعیض آمیز ضعیف کش وظالم پرور که احکام مرگ برای آفتابه دزدان صادر می کند تا کلان دزدان وغارتگران شرکای دولت و رهبر و حامیان شان با خیال راحت غارت گری ورشوه گیری واختلاس کنند .در ساختمان و برجک سازی هم جانش را باید  کارگران محروم وتهی دست بدون پوشش حفاظت ایمنی وبیمه بدهند وسود سرشارش توی جیب بساز وبفروشان ودلال های ساختمی برود؟  در صورتیکه  رهبر ولی فقیه ادعای مستضعف پناهی می کند و از دولت ساده زیست عدالت محور حمایت می کند!
جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس  با اشاره به حادثه شب گذشته در بزرگراه صدر، خیابان قلندری اظهار داشت: ساعت 22:58 دقیقه مورد حادثه‌ای در این محدوده صورت گرفت که سریعاً نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.وی تصریح کرد: در قطعه زمین حدود 500 متری به عمق 6 متر گودبرداری شده بود که به علت ریزش دیواره بغل ساختمان یک کارگر در زیر آوار ماند.ملکی بیان داشت: نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله اقدامات اولیه را در جهت ایمن‌سازی محدوده انجام دادند و کارگر را از زیر آوار درآوردند.سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: متأسفانه پس از نجات این کارگر و به هنگام انتقال به بیمارستان  جان خود را از دست داد.