گزیده خبر های 13 دی -91 . قسمت -4



گزیده خبر های 13 دی -91 . قسمت -4
بدون چانه زنی و حاشیه رفتن  و دبه درر فتن وتکذیب کردن آشکارا سند مستند رو شده است که حد اقل تعداد 30 یلیون محتاج یا فقیر وجود دارد که در زیر خط فقر اقتصادی بسر می برند
رئيس مركز ارتباطات مردمي نهاد رياست جمهوري از دريافت 30 ميليون نامه توسط اين مركز طي فعاليت دولت هاي نهم و دهم خبر داد.غرقي با اشاره به تاكيد رئيس جمهور درارتباط با خدمت به مردم اظهار داشت: رئيس جمهور در آخرين ديداري كه با استانداران سراسر كشور داشتند، بر موضوع خدمت به مردم تاكيدات موكدي كردند و امروز نيز ما در اين جلسه مديران كل ارزيابي و عملكرد ارتباطات مردمي دستگاه هاي مختلف را جمع كرديم تا در مورد چگونگي اجراي بهتر فرمايشات رئيس جمهور در راستاي خدمت بيشتر به مردم بحث و گفت وگو كنيم و عملكرد خود در گذشته را مورد بازبيني قرار دهيم.وي با بيان اين كه در طول اين مدت حجم عظيمي از مراجعات مردمي مورد رسيدگي قرار گرفته است، گفت: در سفر اول استاني كه رئيس جمهور به خراسان جنوبي داشتند، حدود 30 هزار نامه دريافت شد و ما در هر سفري كه انجام مي شد، عملكرد گذشته خود را مورد بازبيني قرار مي داديم تا كارها بهتر انجام شود و در استان هاي ديگر بهتر بتوانيم در خدمت مردم باشيم مثلا در استان خوزستان در جريان سفر استاني رئيس جمهور به آن يك ميليون نامه گردآوري شد و ما در حقيقت ياد گرفتيم كه چگونه در مورد رسيدگي به نامه ها عمل كنيم.وي با بيان اينكه در طول اين مدت بيش از 30 ميليون نامه دريافت كرديم و اين نامه ها در ارتباطات با موضوعات مختلف از جمله درخواست، شكايت، پيشنهاد و ارائه ايده و ابراز احساسات بوده است، ادامه داد: ما در اين نامه ها شاهد ادبيات خاصي بوديم كه نشان دهنده علقه و اعتماد بين دولت و مردم بود و اين كه ما بايد كار را در جهت مكنونات قلبي مردم به پيش ببريم و در واقع به نحوي عمل كنيم كه هم به مطالبات نامه ها توجه داشته باشيم و هم ارتباطات مردمي را گسترش دهيم.وي گفت: درخواست خيلي ها اين بود كه مثلا زنگ بزنند صداي رئيس جمهور را بشنوند و يا تشكر كنند و درخواست خاصي نداشتند.
پرسیدنیست این چگونه دشمن سمج و  مصمم و لجوج ویک دنده ای است که با وجود 34 سال مبارزه پیگیر وبی امان با آن شده است  نه شکست نخورده بلکه پیوسته در حال پیشروی بوده است . آنگونه که  در اقتصاد وجامعه  نه حضور پررنگ دارد ، بلکه نبض آن را گرفته است و یک ریز بحران سازی و بحران آفرینی می کند؟
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، نسبت به تلاش دشمن در جهت بحران سازي اقتصادي در جامعه هشدار داد. حجت الاسلام و المسلمين علي سعيدي در گردهمايي طلاب و روحانيون بسيجي در شاهرود، اظهار داشت: مهمترين اثر پيروزي انقلاب اسلامي در عرصه معادلات منطقه اي و جهاني ظاهر شد و پس از آن، معادله جديد قدرت بين ايران و استكبار بود كه نمونه هاي عيني را مي توان شكل گيري حزب الله لبنان، حماس و بعد از آن شكست آمريكا در عراق و توانمندي هاي هسته اي و علمي ايران برشمرد. وي افزود: دشمن زبون كه همان استكبار به سركردگي آمريكا مترصد فرصتي براي تغيير اين معادله به نفع خودشان بودند و آن را در بستر انتخابات 22خرداد سال88 يافتند كه در ادامه به فتنه و نهايتا با لطف خدا اين تلاش مذبوحانه آنان در هم شكست و به شكل گيري حماسه9دي ماه منجر شد. نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تاكيد بر هدايت هوشمندانه رهبري در اين فتنه بيان داشت: بايد قدردان نقش ولايت فقيه در جامعه و به ويژه در فتنه 88 باشيم و به جمله امام خميني(ره) كه فرمودند پشتيبان ولايت فقيه باشد تا به كشور آسيبي نرسد واقف و عمل كننده باشيم.  سعيدي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به مسئله تحريم اظهار داشت: هدف از تحريم تغيير محاسبات است و دشمن تاكيد دارد، نظام در دست اراده رهبري است و مادامي كه در محاسبات رهبري تغيير به وجود نيايد كاري را نمي توان پيش برد. وي با بيان اين كه دشمن به دنبال بحران سازي اقتصادي در جامعه است، افزود: دشمن مي خواهد در اين بحران سازي اقتصادي مانند زمان جنگ كه امام راحل جام زهر را نوشيد عمل كنند و رهبري فرزانه انقلاب را وادار به مذاكره كنند. نماينده ولي فقيه در سپاه خاطرنشان كرد: مذاكره با آمريكا يك بازي است و مذاكره دامي است، براي ملت ما كه توسط دشمن گسترانده شده است تا باعث نابودي نظام شود. سعيدي افزود: استحاله و براندازي نظام فرمول اصلي دشمنان است كه دنبال مي كنند و وظيفه مسئولان در مقابل اين توطئه و توطئه هاي دشمنان توجيه و آگاه سازي مردم است كه مردم بدانند در اين سي و چندسال تحت فشار دشمنان بوده و ايستادگي كرده اند. وي افزود: امروز حفظ كيان اسلام بستگي به مردم دارد و اكنون كه انقلاب در يك پيچ حساس قرار دارد، همه بايد تلاش كنند و با حفظ خويشتنداري و هوشياري خويش اين دوران حساس را طي نماييم. نماينده ولي فقيه در سپاه در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: بايد كانديدايي را انتخاب كنيم كه ويژگي هاي بيان شده توسط مقام معظم رهبري را دارا باشد و انساني مدير، ارزشي و از همه مهمتر ولايت مدار و ولايت پذير باشد.
کپی بررداری از روی روزنامه همکار ولی رقیب شده روزی نامه ی جمهوری اسلامی علیه ی مجاهدین تا بیشتر ثابت شود ضریب افلاس ودر ماندگی مقابل مجاهدین چه میزان است که نیاز به چنین دستآویز مضحک ووارونه ای علیه ی مجاهدین نیاز می باشد؟
يك روزنامه نگار روس معتقد است كه بقاي سازمان منافقين به خاطر نياز آمريكا و كشورهاي اروپايي به اين گروهك است.«ناديا كيوركوا» در ديدار با دبير كل بنياد هابيليان ضمن انتقاد از نحوه مبارزه عليه تروريسم در روسيه ابراز كرد: من خود يك مسيحي ارتدوكس هستم و دوستان مسلمان زيادي دارم.وي افزود: من دوست ايران هستم. ايرانيان را خيلي دوست دارم. براي اولين بار در سال 2006 به ايران آمدم و از آن زمان تا كنون بارها به ايران آمده ام و تجربه بسيار عالي براي من بوده است.اين روزنامه نگار روسي كه مقالات وي در «راشا تودي» منتشر مي شود گفت: من با يكي از جاسوسان روسي مصاحبه اي داشتم كه يكي از فرماندهان آنها (منافقين) بود و چند ماه پيش خودكشي كرد.وي خاطرنشان كرد كه اگر گروهك منافقين در حال حاضر وجود دارد به اين خاطر است كه آمريكا به آن احتياج دارد.كيوركوا كه معتقد است سازمان منافقين نمي تواند آنگونه كه ادعا مي كند، ارمغان آور دموكراسي باشد، در ادامه تصريح كرد: فكر مي كنم آنها (منافقين) در وقايع پس از انتخابات در سال 2009 شركت داشتند.
محمد مرسی شاخ و شانه كشيده
 چون گزارشگر روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی از موضع گیری محمد مرسی رئیس جمهور مصر سخت گزنده شده مجبور شده است همچون سایت های خبری رژیم فاشیستی مذهبی کودتایی خبرش را بازتاب دهد.
*
محمد مرسي، رئيس‌جمهور مصر، درحالي كه در داخل كشورش با مخالفان جدي مواجه است، براي ايران شاخ و شانه كشيد! به گزارش عصر ايران به نقل از خبرگزاري كويت، وي ضمن ارائه پيشنهاد تشكيل ناتوي عربي گفت: امنيت خليج فارس، امنيت مصر است. مرسي در ديدار با شماري از روزنامه نگاران حاضر در همايش فعالان رسانه‌اي در قاهره در پاسخ به سؤالي درباره "تهديدات ايران عليه كشورهاي جنوب خليج فارس" گفت: "مصر در بهمن ماه آينده ميزبان نشست سازمان همكاري اسلامي خواهد بود و قاهره پيام شفاهي را در اين نشست ارسال خواهد كرد كه كسي حق ندارد هيچ يك از كشورهاي منطقه را تهديد كند." وي چند روز قبل نيز در سخنراني‌اش در مجلس مشورتي (سنا) مصر، تاكيد كرده بود امنيت خليج فارس و كشورهاي جنوب آن، امنيت مصر است. معلوم نيست آقاي مرسي چگونه ايران را تهديدي براي كشورهاي جنوب خليج فارس مي‌داند و در همين حال با رژيم صهيونيستي كه تهديد واقعي كل منطقه است روابط گرم و صميمي دارد.
به نظر می رسد چون  خیلی وقت است که هیچگونه خبری  از پاسدار قاسم سلیمانی داده نشده است . به احتمال زیاد باید یا  در همان انفجار دفتر وزیر کشور سوریه که مرد اینهم کشته یا تبدیل به مرده سیار یا بقول رهبر وپاسداران شهید زنده  شده باشد واینگونه پیام تسلیت دادن از سوی وی شامل حال خودش هم بشود.
سرلشكر قاسم سليماني فرمانده نيروي قدس سپاه در پيامي درگذشت حاج حسن خواجه را تسليت گفت. در بخشي از پيام فرمانده نيروي قدس سپاه آمده است: عروج ملكوتي فرمانده پيشكسوت، رزمنده و پاسدار پرشور سال هاي دفاع مقدس برادر حاج حسن خواجه علمدار رزمندگان ولايتمدار شهرستان كهنوج كه به همراه فرزند دلبندش در آستانه اربعين حسيني دعوت حضرت دوست را لبيك گفت و پروانه وار به ديار باقي شتافت باعث تاثر و تالم گرديد. حاج حسن خواجه برادري بود مدافع ارزش هاي اسلامي و الهي، كه به وجودش افتخار مي كرديم. اخلاص، سادگي و مسئوليت پذيري وي زبانزد عموم همرزمان بود.