درخواست احمدی‌نژاد برای حضور در مجلس


سبحانی‌نیا در گفت‌و گو با فارس مطرح کرد.درخواست احمدی‌نژاد برای حضور در مجلس/هیئت رئیسه بررسی می‌کند.خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس از ارائه نامه‌ای توسط رئیس‌جمهور به هیئت رئیسه خبر داد و گفت: احمدی‌نژاد در این نامه خواستار حضور در خانه ملت شده است.18 دی -91
مشخص است که این اقدام احمدی نژاد  نه اینکه خنثی کننده ی تبلیغاتی است که  منتقدانش با گرده بر زمین ساییدن وگرد و خاک بر پاکردن هوراکشان وهلهله زنان و سینه ودهان چاک داده مانور تبلیغاتی می دادند که بلی رئیس جمهور را به بازار مکاره می کشانیم و مورد سئوال و بازجویی  قرار می دهیم تا هم رهبر و هم بازار مکاره و هم دستگاه فاسد قضاییه و پاسداران کودتاگر تبرئه شوند. در عوض  شکستن کاسه وکوزه نا بسامانی های اقتصادی و اجتماعی و تورم و گرانی و فقر وبیکاری و...  بر سر رئیس جمهور  و دولت می باشد. در پایان منتهی به عدم کفایت سیاسی و بر کناری اش شود .اما رهبر  ولی فقیه چون می داندکه احمدی نژاد مهار ناپذیر است . ضمن اینکه خیلی ناگفته ها دارد که بیانش می تواند شیب سرنگونی را سرعت ببخشد . برای همین فتوای حکومتی داد که  فتیله ها پایین کشده شود .چونن نیاز نیست رئیس جمهور به بازار مکاره برای سئوال  وپرسش بیاید . برای همین اکنون رئیس جمهور برای اینکه نوک پاسدار علی لاریجانی و منتقدانش در بازار مکاره را  چیده با شد . لذا  نامه‌ای به هیئت رئیسه  بازار مکاره نوشته و خواستار حضور در  بازار مکاره برای ارائه توضیحاتی درباره مسائل جاری کشور و طرح مسائل کلی شده  است . یعنی توپ را وارد زمین منتقدانش کرده است که پاس کردنش آسان نیست .
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: رئیس‌جمهور نامه‌ای به هیئت رئیسه نوشته و خواستار حضور در مجلس برای ارائه توضیحاتی درباره مسائل جاری کشور و طرح مسائل کلی شده بود.وی افزود: قرار بود رئیس‌جمهور این هفته در خانه ملت حضور یابد ولی با نامه‌ای که امروز به دست هیئت رئیسه رسید، حضور رئیس‌جمهور در خانه ملت به تعویق افتاده است.این عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: هیئت رئیسه این موضوع را بررسی می‌کند تا زمانی را برای حضور احمدی‌نژاد در پارلمان تعیین کند.سبحانی‌نیا همچنین گفت: این امر از اختیارات رئیس‌جمهور است و او می‌تواند چنین درخواست‌هایی را به هیئت رئیسه بدهد و ما هم پس از بررسی موضوع، نتیجه را اعلام می‌کنیم.