طرح یورش به جوانان با اتهام اراذل واوباش و شرور 1و2


اجرای سیاست نخ نما شده  طرح یورش به جوانان با اتهام اراذل واوباش و شرور 1و2
با اجرای دوازدهمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش صورت گرفت .پایان جولان اراذل و اوباش شرق پایتخت در عملیات شبانه پلیس تهران.خبرگزاری فارس: دوازدهمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در مناطق شرقی پایتخت به اجرا درآمد و طی آن ده‌ها تن از افراد شرور سطح یک و دو تهران شناسایی و دستگیر شدند. 21 اسفند-91
 گفته می شود قافیه  که به تنگ آید  شاعر به جفتگ آید . این سیاست بیش از حد نخ نماشده است که هر زمان دامنه ی شیب اختلافات باندهای در گیر جنگ و قدرت تند وآشکار می شود،  بلافاصله برای منحرف کردن اذهان عمومی وکنترل فضای انفجاری جامعه یک طرح ضربتی  ضرب و شتم یا  تهاجم و شبیون زدن از سوی نیروی انتظامی اجرا می گردد که شامل طرح های مبارزه با بی حجابی یا  مبارزه با شبیخون فرهنگی با جمع آوری بشقاب های ماهواره ای یا اقدام برای جمع آوری تکدی گرایان ومعتادین وکارتن خوابان و  یا مبارزه با  اراذل اوباش و شرور و زور بگیران اجرا می شود تا مکمل صدور احکام شلاق و دار  زدن  و بازداشت روزنامه نگار وخبرنگاران وتوقیف مطبوعات گردد . برای همین اکنون که  پیام تسلیت احمدی نژاد بمناسبت در گذشت هوگو چاورز وسفروی به کاراکاس وبوسیدن تابوت چاوز و در آغوش  گرفتن مادرچاوز و دو تصور فتوشاپی  دختر وعموی چاوز  تبدیل به موضوع روز شده است . بنابراین نیروی انتظامی مأموریت یافته  تا یورش   خود علیه ی جوانان  را در  تهران  اجرا نماید  تا خبرگزاری دروغ پرداز فارس به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، گزارش دهد  که دوازدهمین مرحله از طرح عملیات مشترک پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برخورد با اراذل و اوباش در مناطق شرقی پایتخت به اجرا درآمد و طی آن ده‌ها تن از افراد شرور سطح یک و دو تهران یکی پس از دیگری شناسایی و دستگیر شدند. جالب است همچون میوه مرغوب ونا مرغوب یا درجه 1 و2 و3 ... جوانان هم بر معیار وملاک شرور شناسی طبقه بندی شده اند . بهر حال  گفته شده  طی  این عملیات  ده‌ها اراذل و اوباش که سارق، زورگیر، خفت‌گیر و مخلان نظم و امنیت عمومی بودند در محدوده شرقی پایتخت شناسایی و بازداشت شدند. چون هدف  شکسته شدن هیمنه پوشالی شان در میدان امامت منطقه تهران نو  و روی کف رفته  است .پس برای تحقیر کرن شان و زهر چشم گرفتن از جوانان بازداشت ناشده در منظر مردم گردانده می‌شوند آنگاه مرحله بعدی سریال دنبال می گردد . یعنی پس از شکنجه واعتراف گیری  کردن برای شان پرونده سازی می شود تا تحویل  مراجع دستگاه فاسد  قضایی  داده شوند  تا بعنوان  هدیه نوروزی خانواده های شان  اینان  محکوم و مجازات  شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، دوازدهمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در مناطق شرقی پایتخت به اجرا درآمد و طی آن ده‌ها تن از افراد شرور سطح یک و دو تهران یکی پس از دیگری شناسایی و دستگیر شدند.در عملیات مشترک پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، دوازدهمین مرحله از طرح برخورد با اراذل و اوباش در مناطق شرقی پایتخت به اجرا درآمد و طی آن ده‌ها اراذل و اوباش که سارق، زورگیر، خفت‌گیر و مخلان نظم و امنیت عمومی بودند در محدوده شرقی پایتخت شناسایی و بازداشت شدند.این گزارش حاکی است، متهمانی که در طرح مذکور توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و یگان امداد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دستگیر شده‌اند ضمن اینکه برای شکسته شدن هیمنه پوشالیشان در میدان امامت منطقه تهران نو روی کفی رفته و در منظر مردم گردانده می‌شوند، پس از انجام مراحل قانونی نیز به مراجع قضایی معرفی شده و به سزای اعمال خود خواهند رسید.گفتنی است، اخبار تکمیلی و گزارشات تصویری طرح مذکور متعاقباً ارسال می‌شود.