گزیده خبرهای 13 اسفند - 91


گزیده خبرهای 13 اسفند - 91
سوءاستفاده از تلفن برای رواج خرافات
در رژیم عوامفریب ودین فروش پس از 34 سال آنگونه ازد ین بعنوان وسیله  استفاده شده وموجب رشد وترویج خرافات شده است که صدای اعتراضی گزارشگر روزی نامه حکومتی جمهوری اسلامی از ترویج وتبلیغ خرافات بلند شده است
سوءاستفاده از تلفن همراه توسط افراد خرافي نيز رواج يافته است. اين افراد با ارسال پيامك‌هائي به مردم، همان خرافاتي را تكرار مي‌كنند كه قبلاً در صفحات اول كتاب‌هاي دعا يا قرآن كريم مي‌نوشتند و از مردم مي‌خواستند فلان عبارت يا فلان كار را چند بار تكرار كنند تا به حاجت يا مال و منال برسند و اگر چنين نكنند گرفتار بلا و غضب الهي خواهند شد. اين انحراف به قدري واضح است كه بسياري از مردم از دريافت چنين پيامك‌هائي ابراز انزجار كرده و خواستار اقداماتي براي برخورد با عاملان آن شده‌اند
 اعدام 2 قاچاقچي در شهرهاي كاشان و ساري
دیگر جای سئوال و ابهام باقی نمانده است که صدور افزایش اعدام ها درون زندان ها وملاء عام در شهر های ایران که موازی شدت سیاست سرکوب وسانسور شده است .وحشت از فضای انفجاری جامعه وبکش بکش برای بقای ننگین رژیم جنایتکار ولایت فقیه مطلقه می باشد.
سرويس شهرستان ها ـ2 قاچاقچي مواد مخدر در شهرهاي كاشان و ساري اعدام شدند.به گزارش خبرنگار كيهان از كاشان، عليرضا -ن 31 ساله به جرم وارد كردن 3 كيلوگرم هرويين از استان هاي همجوار به اعدام محكوم شد.وي در سال 89 توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر كاشان دستگير و تحويل مراجع قضايي شد.قاچاقچي دستگير شده توسط دادگاه عمومي و انقلاب شهرستان كاشان به اعدام محكوم و نامبرده در زندان مركزي اين شهرستان به دار آويخته شد.همچنين به گزارش خبرگزاري فارس، يك قاچاقچي مواد مخدر با حضور دادستان مركز استان مازندان در ساري اعدام شد.اين فرد كه داراي سوابق متعدد كيفري در امر خريد و فروش مواد مخدر بود، در محوطه زندان ساري اعدام شد.
بدلیل حضور پررنگ سپاه قدس وعوامل نفوذی حاکمان ایران درون دولت عراق در این مورد نقش یا رد پایید اشته باشند. به خصوص گفته شده  رستوران شناور  متعلق به یک لبنانی می باشد . لابد باج خواهی شده است چون پذیرفته نشده واژگون شده است
در پي غرق شدن يك رستوران شناور در رودخانه دجله در بغداد، پنج نفر جان خود را از دست دادند.به گزارش خبرگزاري فرانسه، اين حادثه عصر پنجشنبه در منطقه «الكراده» واقع در مركز پايتخت در حالي رخ داد كه حدود 50 نفر بر روي اين رستوران شناور حضور داشتند.يك مقام مسئول در وزارت كشور عراق علت واژگوني رستوران شناور را استفاده بيش از حد از ظرفيت آن عنوان كرد.اين شناور به يك رستوران لبناني در خيابان المسيح در منطقه الكراده واقع در مركز بغداد تعلق داشت كه در گذشته ميزبان برخي كنفرانس هاي رسمي دولتي بود.خبرگزاري فرانسه افزود: پس از بروز اين حادثه نيروهاي پليس راه هاي منتهي به اين رستوران را به روي خودروها بستند و از ورود خبرنگاران جلوگيري كردند.گفته مي شود كشته شدگان 3 مرد و 2 زن بودند و يك زن ديگر نيز مفقود شده است.
اسماعيلي خبر داد انتقال 10هزار زنداني مواد مخدر به اردوگاه هاي كار اجباري
حتماً از طریق ارگان فاشیستی پاسداران در عسلویه منطقه گاز پارس جنوب به بیگاری مجانی بکار گرفته خواهند شد .به ویژه همه رقم مواد مخدر هم بوفور وجود دارد.
رئيس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور از انتقال 10 هزار زنداني محكوم مواد مخدر به اردوگاه هاي كار اجباري خبر داد.غلامحسين اسماعيلي ديروز در جمع خبرنگاران گفت: اين زندانيان، به اردوگاه هاي كار اجباري در استان هاي اصفهان و خراسان رضوي منتقل شده اند.رئيس سازمان زندان ها و اقدامات تاميني و تربيتي كشور در ادامه درباره تاخير در ساخت اردوگاه هاي كار اجباري در استان هاي تهران، كرمان و سيستان و بلوچستان گفت: متاسفانه اوضاع بودجه در سال جاري، خيلي از طرح ها را با مشكل مواجه كرد كه اين طرح ها نيز مستثني نبودند.رئيس سازمان زندان ها همچنين درباره استفاده از دست بند و پابندهاي الكترونيك براي زندانيان جرايم غيرعمد گفت: در صورتي كه بودجه لازم تامين و قانون آيين دادرسي كيفري ابلاغ شود، از اين دست بند ها و پابندها به عنوان مجازات هاي جايگزين زندان استفاده مي شود.
برای این غارتگر حرفه ای و باند مافیایی انگلیسی غارتگر مؤتلفه معیار ارزش فقط هرچه بیشتر انباشت ثروت باد آورده می باشد و موضع گیری های فرصت طلبانه براساس فلسفه سهم بشتر از غارتگری می باشد برای همین است که عسگر اولادی موضع گیری های تناقض آمیز می کند.
حبيب الله عسگراولادي با اشاره به توطئه هاي رنگارنگ دشمنان اسلام، گفت: وظيفه ما در انتخابات آينده ائتلاف است. همه بايد در وحدت اصولگرايان بكوشيم، چنانچه آيت الله مهدوي كني رهنمود داده اند، وظيفه ائتلاف هم در جهت وحدت است. اين عضو شوراي مركزي حزب موتلفه كه در اجلاس دبيران استان هاي اين حزب سخن مي گفت با اشاره به اهميت انتخابات سال 92، اظهار داشت: وضعيت ما امروز چنان است كه اگر يكپارچه عمل نكنيم آسيب مي بينيم. بايد به سرعت به سمت همگرايي و وحدت برويم. رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري در ادامه تاكيد كرد: هر كس آگاهانه يا ناآگاهانه خواست به تجزيه اصولگرايان كمك كند، با او هم صدايي نكنيم و او را از اين منكر بزرگ نهي كنيم. وي با اشاره به اين كه در انتخابات آينده يك رقابت جدي در پيش داريم، تصريح كرد: اصولگرايان يك ضلع اصلي از رقابت هاي انتخابات سال آينده هستند ،بايد با حضور هوشمندانه، فردي انتخاب شود كه در طراز دهه چهارم انقلاب باشد و بتواند مطالبات مردم و رهبري را پاسخگو باشد. اين عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي اظهارداشت: مهم ترين دغدغه رهبري امنيت روحي و رواني جامعه در انتخابات آينده است. نبايد به دشمن فرصت فتنه انگيزي و حركت انحرافي دهيم. وي با تاكيد بر اين كه مرز بين فتنه و اصلاح طلبي روشن است، گفت: بي ترديد فتنه گران در انتخابات آينده جايي ندارند، اما اصلاح طلبان يك ضلع جدي رقابت ها هستند به شرط آنكه موضع خود را با فتنه انگيزان جهاني روشن كنند. رييس جبهه پيروان خط امام و رهبري با اشاره به دو مفهوم فتنه و انحراف، افزود: اگر بصيرت نداشته باشيم در دام فتنه و يا انحراف گرفتار مي شويم. وي تاكيد كرد: برخي مي خواهند اين اصل را كه ولايت فقيه در نظام ما حرف آخر را مي زند، بكشند. آنها راه به جايي نخواهند برد. مردم مثل كوه در پشت رهبري ايستاده اند و ايشان را فصل الخطاب مي دانند.