گزیده خبرهای 24 اسفند -91


گزیده خبرهای 24 اسفند -91
انگاری  هدف از عضویت در عدم تعهد ها  همچون دین ابزاری شده باید تبدیل به سرپل  تدافعی و وسیله  ی تبلیغاتیا هداف نظامی هسته ای می باشد.
رئيس مركز هماهنگي جنبش عدم تعهد از كشورهاي عضو اين جنبش در سازمان ملل درخواست كرد، در اجلاس خلع سلاح هسته اي سال آينده در بالاترين سطح ممكن حضور داشته باشند.نماينده ايران در سازمان ملل و رئيس مركز هماهنگي جنبش عدم تعهد با ارسال نامه اي به اعضاي اين جنبش ضمن يادآوري تصويب قطعنامه سازمان ملل در زمينه خلع سلاح كه با ابتكار جنبش عدم تعهد در سال جاري به تصويب مجمع عمومي سازمان ملل رسيد، تصريح كرد: براساس اين قطعنامه قرار است اجلاس عالي رتبه يكروزه اي در شهريورماه سال 1392 در جهت حركت به سمت خلع سلاح كامل هسته اي برگزار شود.محمد خزاعي با اشاره به اينكه موضوع محو سلاح هاي هسته اي يكي از اهداف جنبش عدم تعهد از زمان تأسيس آن بوده است، اهميت اجلاس خلع سلاح هسته اي و ضرورت حضور همه اعضاي جنبش عدم تعهد در بالاترين سطح ممكن در اين اجلاس را مورد تأكيد قرار داد.ارسال اين نامه از سوي سفير و نماينده دائم كشورمان، دومين اقدام جمهوري اسلامي ايران به عنوان رئيس جنبش عدم تعهد در جهت هماهنگي و تبيين مواضع اين جنبش در زمينه خلع سلاح هسته اي مي باشد.هفته گذشته جلسه فوق العاده و مشورتي اعضاي جنبش عدم تعهد در نيويورك به رياست محمد خزاعي رئيس مركز هماهنگي جنبش عدم تعهد براي بحث و بررسي مواضع اين جنبش در اجلاس مقدماتي كنفرانس بازنگري معاهده منع اشاعه سلاح هاي هسته اي (ان پي تي) برگزار شد.در اين جلسه سفير و نماينده دائم كشورمان با تبيين خط مشي جنبش عدم تعهد نسبت به خلع سلاح تأكيد كرد: خلع سلاح هسته اي مهمترين اولويت جنبش عدم تعهد در زمينه خلع سلاح است و كشورهاي عضو جنبش خواهان اقدامات جدي در زمينه خلع سلاح هسته اي هستند.جمهوري اسلامي ايران يكي از كشورهاي پيشقدم در سطح سازمان ملل در مسئله خلع سلاح هسته اي است
همزاد ودوقلو و همکار وهم لهجه مصطفی کواکبیان که جانشین وی  در حزب به اصطلاح مردم سالاری شده است  دوتایی موازی هم نقش غضنفرهای تیم گل زن خودی به نفع رقیب را اجرا کرده ومی کنند با وجود اینکه اصغر زاده در حاشیه است ولی از وی در راستای همان سیاست سابق علیه مدعیان اصلاح طلب استفاده شده است .
ابراهيم اصغرزاده معتقد است اصلاح طلبان در 8 سال گذشته دائماً نق زدند و مي دانند كه كانديداي آنها در انتخابات رأي نخواهد آورد.وي در مصاحبه با روزنامه اجاره اي آرمان روابط عمومي، گفته است «خطاي محاسبه اصلاح طلبان همه چيز را در پايان دوره حاكميت 8 ساله آنها مورد تأثير قرار داد».دبيركل سابق حزب همبستگي گفته است: در اثر كم دقتي و ندانم كاري شرايطي به وجود آمد كه در سال 84 كانديداي اصلاح طلبان كه مورد تأييد اكثر گروه هاي اصلاح طلب بود نفر پنجم شد.وي درباره عملكرد 8 ساله گذشته اصلاح طلبان معتقد است: آنها دائم نق زدند. وقتشان به جاي سازمان دهي و بازسازي انديشه اصلاح طلبانه صرف گله گذاري هاي بيهوده شد. الان هم فكر مي كنم اگر در انتخابات سال 92 اسير، چه كنم، چه كنم بشويم فرصت را از دست خواهيم داد. در فضاي قطبي و راديكاليزه چيزي عايد ما و كشور نخواهد شد. اصغرزاده تصريح كرد: اصلاح طلبان به خوبي دريافته اند كه به راحتي قادر به بسيج راي دهندگان و پيروزي آسان نخواهند شد. مي دانيم در انتخاباتي شركت نمي كنيم كه كانديداي ما راي بياورد و رئيس جمهور اصلاح طلب بر سر كار بيايد. شايد از فضاي انتخاباتي بتوانيم براي جبران مافات و بازسازي گفتماني خودمان و نيروهايمان استفاده كنيم
سربازجو شریعتمداری نمی خواهد که سر بر تن آخوند روحانی و محمد رضاعارف نباشد .ولی اکنون با سیاست توبره و آخور خوری کردن در سنگر دفاع تاکتیکی از این دو نفر خواسته است  رقیب برون مرزی را دراز کند که چرا به این دو فرصت طلب انتقاد کرده و در راستای  تنور دادغ کردن وگرد آوری سیاهی لشکر برای حماسه تقلبات  سنگ اندازی می کنند؟
افراطيون آلوده به فتنه سبز، ترور شخصيت چهره هايي مانند محمدرضا عارف و حسن روحاني را شدت بخشيدند.ترور چهره هايي از اين دست- نزديك به اصلاح طلبان و از اعضاي ارشد دولت اصلاحات- ابتدا از سوي رسانه هاي فتنه گران در خارج كشور نظير كلمه و جرس و دانشجونيوز و راديو فردا كليد زده شد كه علناً از اصلاح طلباني كه پا به ميدان انتخابات مي گذارند به عنوان «اصلاح طلب بدلي»، «تحريك شده و آلت دست نيروهاي امنيتي»، «ساخت و پاخت كرده با حاكميت»! و... ياد كردند. عارف معاون اول دولت اصلاحات و حسن روحاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي در آن دولت بودند و هدف از اين هجمه ها وادار كردن آنها به اتخاذ مواضع راديكال يا خارج شدن از ميدان رقابت انتخاباتي و تمكين به پدرخوانده هاي فتنه سبز بود.در تداوم اين تحركات، سايت بازتاب كه به عنوان شعبه كلمه و جرس در داخل كار مي كند، ضمن حمله به عارف و روحاني، آنها را آدم هاي رده 2 براي ضايع كردن خاتمي و هاشمي كه بخشي از سناريوي مهندسي شده براي انتخابات هستند» معرفي كرد. بازتاب مي نويسد: براساس سناريوي مهندسي شده براي انتخابات، به هاشمي و خاتمي و احمدي نژاد يا نيروي اصلي آنها اجازه نامزدي داده نخواهد شد اما از چهره هاي رده دوم و سوم آنها براي حضور در صحنه و پرشور كردن فضاي انتخابات استفاده مي شود. گفته مي شود[!؟] تركيب طراحي شده در واحد مهندسي برادران، حضور مثلث روحاني، عارف و نيكزاد در برابر اصولگرايان است و با توجه به اين كه اين سه كانديدا، جذابيت شخصيتي و كاريزماتيكي نداشته و شكست آنان با آرايي در حد نيم تا دو و نيم ميليون نفر قابل پيش بيني است، شكست اين سه چهره مي تواند شكستي سنگين براي چهره هاي اصلي يعني هاشمي، خاتمي و احمدي نژاد مقابل اصولگرايان محسوب گردد. در تقسيم كار انجام شده در تيم مهندسي انتخابات، روحاني به عنوان سمبل هاشمي، عارف به عنوان سمبل خاتمي و نيكزاد نماينده احمدي نژاد محسوب شده و آراي احتمالاً پايين اين سه چهره، زمينه لازم براي از دور خارج كردن هميشگي سه چهره اصلي را فراهم مي آورد.بازتاب ضمناً عارف و روحاني را تهديد كرد كه اين بازي را تا آخر ادامه ندهند و كنار بكشند.گفتني است برخي گردانندگان «بازتاب امروز»، همكاران اخراجي سايت اوليه بازتاب (وابسته به محسن رضايي) هستند كه تا مدت ها تظاهر به اصولگرايي مي كردند اما به تدريج در فتنه سبز هويت اصلي آنها لو رفت و دو ماه پيش به ملاقات خاتمي رفته اند و از وي خواستند در انتخابات نامزد شود.
دستگيري 3 عضو القاعده در مرز هاي غربي كشور
سیاه بازی و فرار به جلو  با تلاش مذبوحانه برای ماستمالی کردن در آمدن گند داماد دستگیر شده ببن لادن که قبلاً در ایران بوده است.
 فرمانده لشكر 81 زرهي كرمانشاه از دستگيري 3 نفر از اعضاي القاعده در مرزهاي غربي كشور طي ماه هاي گذشته خبر داد.به گزارش تسنيم، امير سرتيپ علي حاجي لو فرمانده لشكر 81 زرهي كرمانشاه در جمع خبرنگاران از دستگيري 3 نفر از اعضاي گروهك تروريستي القاعده طي ماه هاي اخير در مرزهاي كشورمان خبر داد و گفت: اين افراد تحويل سازمان هاي مربوطه (وزارت اطلاعات) در داخل كشور شدند.