دوخبر مرتبط به مراسم جشن 4 شنبه سوری


این دو خبر مربوط  به ا نفجار انبار مواد محترقه در بازار تهران و بر خورد باتوزیع کنندگان مواد آتش زا ناشی از وحشت حضور جوانان در برگزاری مراسم جشن 4 شنبه سوری است. زیرا که نگرانی شدید است که حضور وتجمع جوانان تبدیل به مراسم جشن پایکوبی و  طنین شعار و تظاهرات ضد حکومتی نشود. در صورتی جزو مراسم ملی و باستانی است که متحجران حاکم وگزمگانش قادر به مهار جوانان  وعدم بر گزاری مراسم این جشن نیستند که تصاویر خامنه ای در این جشن به آتش کشیده  خواهدشد.
انفجار انبار مواد محترقه در بازار تهران. 22 اسفند-91
انبار نگهداري مواد محترقه در محدوده بازار تهران طعمه حريق شد.به دنبال بروز آتش سوزي در يك انبار 120متري نگهداري از مواد دخاني ناگهان انفجاري رخ داد.مسئولان آتش نشاني بعد از بررسي محل متوجه شدند كه در اين انبار مقادير زيادي ترقه و مواد محترقه براي چهارشنبه آخر سال انبار شده كه بر اثر وقوع آتش سوزي منفجر گرديده است.آتش نشانان پس از گذشت بيش از 3 ساعت از وقوع حادثه در ساعت 35 دقيقه بامداد شعله هاي آتش را به طور كامل مهار و اطفاء و به عمليات خود خاتمه دادند.در جريان اين حادثه تنها دو آتش نشان يكي از ناحيه پا و ديگري به علت دودگرفتگي دچار مصدوميت شدند كه عوامل اورژانس آنان را به مراكز درماني منتقل كردند.گفتني است اين حادثه ساعت 11/21 شنبه شب رخ داد.
برخورد با توزيع كنندگان مواد آتش زا
فارس - شيروان: فرمانده انتظامي شهرستان شيروان از كشف 3 هزار مواد محترقه در اين شهرستان خبر داد.اين تعداد مواد محترقه از دو عامل توزيع مواد محترقه در اين شهرستان به دست آمد.در اين راستا پرونده اي براي متهمان تشكيل و تحويل مقامات قضايي شد.