اقدام رئيس‌جمهور به لحاظ فقهي حرام، از لحاظ منطقي احساسي دور از شأن بوده است.


اقدام رئيس‌جمهور به لحاظ فقهي حرام، از لحاظ منطقي احساسي و نيز دور از شأن كشوري مانند جمهوري اسلامي ايران است.21 اسفند-91
 بدون توجه به این واقعیت که کودتا شد و رقیب مغلوب کنار زده شد تا با ادعای اصول گرایی  نزدیک و و ابسته به ولی فقیه  حاکم شود . از سوی دیگر 34 سال مبارزه با روسری یا توسری و اجرای طرح های زنجیره ای مبارزه با بی حجابی شده است  تانتیجه آن آنگونه  شود  که از ترس اشاره و اذعان کردن  به آن ترجیح داده می شود  با نا دیده گرفتن پدیده شوم  زنان تن فروشان خیابانی که در بین شان زنان  دارای همسر می باشد . ولی  بدلیل اینکه رئیس جمهور در سفر خود  در کاراکاس و دستان مادر هوگو چاوز  را بعنوان همدردی  گرفت وسرش را بر شانه اش گذاشت  آنچنان انتقاد شود که انگاری زیرآب بساط دکان داران دین فروش زده شده وکرکره اش در حال پایین کشیدن شدن است . برای اینکه یک آخوند متحجر دین فروش در اصفهان فتوا داده است اقدام رئيس‌جمهور به لحاظ فقهي حرام، از لحاظ منطقي احساسي و نيز دور از شأن كشوري مانند جمهوري ضد بشری و قرون و سطایی بغایت زن ستیز ايران است.
* امام جمعه موقت اصفهان، برخلاف اين عضو جامعه روحانيت مبارز، با اشاره به مصافحه احمدي نژاد با مادر رئيس‌جمهور فقيد ونزوئلا گفت: براساس تصاويري كه رسانه‌ها منتشر كرده‌اند، اقدام رئيس‌جمهور به لحاظ فقهي حرام، از لحاظ منطقي احساسي و نيز دور از شأن كشوري مانند جمهوري اسلامي ايران است. حجت الاسلام محمد تقي رهبر با اظهار اينكه نگاه كردن بدون نظر ريبه و شبهه در مورد اهل كتاب و باديه نشين‌ها كه در سنتشان حجاب نيست اشكال ندارد، گفت: دست دادن به زن نامحرم به هيچ وجه درهيچ موردي چه اهل كتاب و چه مسن و چه غيرمسن جايز نيست. وي با تاكيد بر اينكه تماس بدني چه به دست و چه به صورت از نظر فقهي به هيچ وجه جايز نيست، اظهار داشت: از جنبه حيثيتي نيز اين اقدام براي جمهوري اسلامي و براي رئيس‌جمهور ملت ايران، كاري احساسي، عجولانه و بدون تصميم صحيح مي‌باشد.