اختلافات به نظام آسیب می‌رساند.


خبرگزاری دزوغ پرداز  فارس: آخوند مکارم شیرازی: همه نیروهای وفادار به انقلاب باید متحد باشند چون اختلافات به نظام آسیب می‌رساند.
بدلیل تابو شکنی که احمدی نژاد با پیام تسلیت دادن امام زمانی به هوگو چاوز  کرد. سپس به کاراکاس رفت ودر مراسم تشییع جسد چاوز تابوت وی را بوسید و مادرش را در آغوش گرفت و موجب شد تا فرصتی برای به حرکت در آمدن آخوندهای غارتگر حوزوی زن ستیز وحامی خامنه ای فراهم شود تا با اقدام احمدی نژاد نقادانه برخورد کند . علی لاری جانی تصور کرد که برای وی فرصت مناسب پیش آمده است تا با بهانه د یدار با مردم قم که جزو موکلین وی هستند عازم قم شود تا با آخوند های فاسد در دوسیستم شاه وشیخ همچون مکارم شیرازی دیدار داشته باشد تا علیه سفر احمدی نژاد موضع انتقادی اتخاذ کند و انتقام افشاگری احمدی نژاد در بازار مکاره وپرتاب دمپایی ومهر نماز در مراسم 22 خرداد بسویش در قم گرفته شود که منجر به سوخته شدن نامزدیر یاست جمهوری وی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی صبح امروز با آیت‌الله مکارم شیرازی دیدار کرد و به ارائه گزارشی از وضع بودجه سال 1392 پرداخت.آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در این دیدار در پاسخ به تشکر رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد حمایت ایشان پس از حادثه قم گفت: حفظ شما بر ما لازم است چون شما از ذخایر کشور هستید.وی اظهار امیدواری کرد تا با مدیریت صحیح نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم از جنبه‌های اقتصادی و سایر امور برطرف شود.آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: اکنون شاهدیم که میان بخشی از دوستان انقلاب و نظام اختلاف است و هر کسی کار خودش را انجام می‌دهد که به طور حتم این موضوع به مصلحت نیست از این رو همه نیروهای وفادار باید متحد باشند، چون اختلافات به نظام آسیب می‌رساند