افتتاح اجلاسیه کنگره زنان شهید با پیام رهبر .

سردار نقدی خبرداد.فردا؛ افتتاح اجلاسیه کنگره زنان شهید با پیام رهبر .خبرگزاری دروغ پرداز فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین از افتتاح اجلاسیه کنگره زنان شهید با پیام رهبر  خبرداد. 16 اسفند-91
  
گفته می شود سلمانی ها وقتی بیکار می شوند سر هم دیگر ر ا می تراشند تا وانمود کنند  بیکار نیستند ومشتری دارند . حال داستان بسیجی مشنگ سردار محمد رضا نقدی است  برای اینکه سرکار باشد هرروز یک الم شنگه ای بر پا می کند .زیرا ولی فقیه و پاسداران کودتا برای سرکوب  معترضان نیاز شدید به آماده باش چماقداران ساندیس خوران بسیجی دارند.  برای همین  است که سردار نقدی مشنگ خبر داده است اجلاسیه کنگره زنان شهید با پیام  خامنه ای افتتاح  می شود . جالب اینکه  به نظرمی رسد اکنون با این کشفی که این سردار بسیجی مشنگ محمد رضا نقدی در مورد کشته شدگان زن کرده است نه اینکه ذخایر طلا خزانه  افزایش یافته و جایگزین  دلار وارزهای تحریم ناشی از فروش نفت شده است ، بلگه گنج وی خیلی بیش از گنج قارون وطاغوت شده است. طوری که  ولی فقیه با خیال راحت وبدون واهمه از افزایش تحریم ها و اثرات آن می تواند به غنی سازی اورانیو م ادامه دهد تا  به سلاح هسته ای دست یابد.  چون سردار مشنگ  بسیجی محمد رضا نقدی  مدعی شده کنگره زنان شهید کشف یک گنج عظیم و بی نظیر در عالم بوده و یکی از بزرگترین ذخایر معنوی و فرهنگی ملت مجاهد و ولایت مدار ایران اسلامی است. اثبات این ادعا ساده است چون برای اینکه از یک سو طرح های سرکوبگرانه نیروی انتظامی زیر پوشش مبارزه با بی حجابی اجرا می شود  از طرف دیگر اینکه صف زنان تن فروشان خیابانی هر روز طولانی تر می شود که نشان از چگونگی فرهنگ غنی معنوی – اسلامی – ولایت فقیه می باشد . مینطور .بدون توجه به زنان سیاسی تیر باران شدگان که برخی شان بار دار بودند وبرخی هم دختران باکره ای بودند که قبل ازا عدام مورد تجاوز اجباری واقع می شدند تا به بهشت نروند . یا زنان سنگسار وبر دار کشیده شدگان که در 34 سال گذشته اجرا شده است. بعلاوه بدون آنکه توضیح دهد که این 7000 زنان کجا وچرا کشته شده اند؟ ولی مدعی شده در این اجلاسیه علاوه بر رونمایی از تمبر یادبود 7000 زن شهید، از 60 عنوان کتاب پیرامون سیره شهدای زن ایران اسلامی رونمایی خواهد شد.
 به گزارش خبرگزاری فارس، سرتیب بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: فردا اجلاسیه کنگره 7000 زن شهید ایران اسلامی با پیام حضرت امام خامنه‌ای افتتاح خواهد شد.سردار نقدی با اشاره به آثار و دستاوردهای این کنگره بیان کرد: کنگره زنان شهید کشف یک گنج عظیم و بی نظیر در عالم بوده و یکی از بزرگترین ذخایر معنوی و فرهنگی ملت مجاهد و ولایت مدار ایران اسلامی است.وی جهاد عظیم زنان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را یادآور شده و تاکید کرد: استمرار مجاهدت زنان تا امروز پدیده شگفت انگیز و منحصر به فردی است که در هیچ جای عالم نظیر آن را نمی توان یافت، لذا حیف است که این ذخیره پایان ناپذیر ناشناخته بماند.وی عدم توجه به زنان شهید را اجحاف در حق نسل امروز و نسل‌های آینده دانسته و افزود: خدا را شاکریم که پس از گذشت سال‌ها از مجاهدت والا و گمنام زنان مومن و انقلابی کشورمان توفیق داد تا این سرمایه عظیم معنوی به جامعه سرازیر شود و دختران جوان و آینده ساز، الگوهای حقیقی و بی مثال خودشان را بیابند.رئیس سازمان بسیج این اجلاسیه را گام نخست در بهره‌برداری هر چه بیشتر از سرمایه عظیم مجاهدت زنان دانسته و خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود تمامی فرهیختگان، نویسندگان، شعرا، ادبا و همه هنرمندان با هنر زیبای خود مجاهدت الهی زنان شهید را هر چه ماندگارتر کنند.وی در پایان ضمن قدردانی از همت سازمان بسیج جامعه زنان در برگزاری باشکوه صدها یادواره و مراسم‌های فرهنگی و هنری در سراسر کشور گفت: در این اجلاسیه علاوه بر رونمایی از تمبر یادبود 7000 زن شهید، از 60 عنوان کتاب پیرامون سیره شهدای زن ایران اسلامی رونمایی خواهد شد.بر اساس این گزارش، اجلاسیه فوق فردا چهارشنبه با سخنرانی سرلشکر فیروزآبادی از ساعت 2 تا 5 بعداز ظهر در تالار وحدت برگزار می‌شود.