احمد خمینی، مومن‌ترین رجال سیاسی و مذهبی به اصل و جایگاه ولایت فقیه بود


خبرگزاری دروغ پرداز فارس: عسگراولادی کلان  غارتگر  احمد خمینی، مومن‌ترین رجال سیاسی و مذهبی به اصل و جایگاه ولایت فقیه بود و در ترویج و تبلیغ مقام معظم رهبری حتی یک لحظه را فروگذار نکرد،26 اسفند-91
عسگر اولادی مسلمان  یک مهره ی غارتگری  است که اعتیاد مزمن ترک ناپذیر به انباشت ثروت مفت وباد آورده ی کلان دارد وبخاطرش حاضر است  دست بهر اقدامی بزند و حقیقت را کتمان وسیاه را سفید جا بزند . از جمله اینکه وی تصور کرده است که با جامعه کوران سر وکار دارد وفراموش شده است که چگونه سر احمد خمینی از سوی توطئه ی مشترک رفسنجانی و خامنه ای به زیر آب برده شد تاموی دماغی بعنوان وارث خمینی شیاد وجود نداشته باشد .به خصوص اینکه احمد خمینی قبل از مرگش  اظهار ندامت از توطئه ی بستر سازی برکناری منتظری از جانشینی خمینی شیاد  کرده  و نامه ی پشیمانی و دلجویی برای منتظری نوشت . ولی اکنون آنچنان پشم ولی فقیه ریخته شده است که هرروز یک سیلی ناب از سوی احمدی نژاد دریافت می کند. بنابراین بشدت نیاز حمایت دارد . برای همین  حبیب‌الله عسگراولادی که  رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری را یدک می کشد بمناسبت برگزاری مراسم یاد بود برای همسر وفرزند خمینی شیاد گفته است  سید احمد خمینی، مومن ترین رجال سیاسی و مذهبی به اصل و جایگاه ولایت فقیه بود.چون رهبری  خامنه ای را عمود خیمه نه نظام که اسلام می‌دانست و کسانی که به ایشان بی‌مهری می‌کردند را بر نمی‌تابید. برای همین است که خامنه ای ادعای رهبری ام القرای جهان اسلام وجنبش بیداری اسلامی منطقه می داند. همچنین عسگر اولادی  غارتگر برای اینکه جبران ناپرهیزی کردنش را کرده باشد که گفت من موسوی و کروبی نه فتنه گر که اسیر دردام فتنه می دانم ولی بشدت مورد انتقاد سربازجو شریعتمداری واقع شد .اکنون دستمال ابریشم یزدی بر دست گرفته  و خاطره‌ای از سید احمد خمینی یاد کرده  است که  وقتی پس از مرگ خمینی شیاد به اتفاق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و شورای کمیته امداد امام خمینی به دیدار سید احمد خمینی می رود  قبل از سخنان ایشان بحثی داشته که  فراموش کرده بود از خامنه ای  یادی نماید .چون آن موقع خامنه ای  یک آخوند منبری بود که از خمره رنگرزی آخوندی رفسنجانی  و احمد خمینی یکشبه  آیت الله ورهبر ولی فقیه شد. اما وی مدعیست  نوبت بیانات احمد که  تذکر دادند که چرا یادی از خامنه ای نکردید و فرمودند من همان ارادتی که به امام  شیاد داشتم به جانشین وی  دارم  چون یکی از شرکای مجرم  در توطئه مرگش خواهد بود ؟
به گزارش خبرگزاری فارس حبیب‌الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با تکریم یاد همسر امام خمینی(ره) و سید مصطفی خمینی اظهارداشت: سید احمد خمینی، مومن ترین رجال سیاسی و مذهبی به اصل و جایگاه ولایت فقیه بود.وی افزود: پس از رحلت امام(ره) از شخصیت‌های مورد قبول امت اسلام که در ترویج و تبلیغ مقام معظم رهبری حتی یک لحظه را فروگذار نکرد، مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی بود؛ او رهبری معظم انقلاب را عمود خیمه اسلام می‌دانست و کسانی که به ایشان بی‌مهری می‌کردند را بر نمی‌تابید.عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نقش و شخصیت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خمینی تصریح کرد: او حلقه وصل یاران انقلاب از همه نوع سلایق و علایق بود و در انتقال اخبار و تحولات نهضت به امام (ره) راستگو، امانت دار و حافظ مسیر امام(ره) بود.وی با تاکید بر اینکه باید از حریم و حرمت بیت مکرم امام خمینی(ره) صیانت و حمایت کنیم گفت: بیت مکرم مرحوم سید احمد خمینی همان مسیر پدر را مومنانه طی می کنند و در دفاع از حریم انقلاب،امام و رهبری صادق هستند.عسگر اولادی با اشاره به شخصیت حجت الاسلام سید حسن خمینی اظهارداشت: در راس بیت مکرم مرحوم سید احمد خمینی، سید حسن آقا مورد احترام مقام معظم رهبری و مردم هستند و اکنون ایشان در حوزه علمیه قم یکی از امیدهای آینده سپهر فقاهت شیعه و در جایگاه تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) پاسدار صدیق آرمان‌ها و اندیشه های تابناک امام(ره) به ویژه اصل ولایت فقیه هستند.وی افزود: اینجانب به روح پاک و مقدس امام خمینی(ره) و فرزند بزرگوارشان مرحوم سید احمد خمینی(ره) درود می فرستم و علو درجات ایشان را از خداوند بزرگ مسالت دارم.رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سالروز ملی شدن صنعت نفت گفت: نهضت ملی شدن صنعت نفت در تاریخ ایران یک نقطه عطف است. پیروزی ملت ایران بر اراده قدرتهای جهانی ستودنی است. اگر رهبران نهضت ملی به مرجعیت و روحانیت ارج می نهادند، جلوی بازگشت استبداد و استعمار خارجی را می‌توانستند بگیرند.وی ادامه داد: مرحوم سید احمد آقا با تجربه‌ای که از نهضت ملی شدن صنعت نفت داشتند در تحکیم جایگاه مرجعیت و روحانیت تلاش‌های گرانسنگی کردند. عزم ایشان در تحکیم پایه‌های ولایت فقیه به همین نگرش عمیق ایشان بر می‌گشت.عسگر اولادی در پایان با ذکر خاطره‌ای از سید احمد خمینی خاطر نشان کرد: یک وقتی پس از رحلت حضرت امام(ره) به دیدار سید احمد خمینی به اتفاق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و شورای کمیته امداد امام خمینی رفتیم، بنده در آنجا قبل از سخنان ایشان بحثی داشتم و فراموش کردم از مقام معظم رهبری یادی کنم. وقتی نوبت بیانات ایشان شد، تذکر دادند که چرا یادی از مقام معظم رهبری نکردید و فرمودند من همان ارادتی که به امام داشتم به مقام معظم رهبری هم دارم و این آموزه را هم از امام(ره) دارم.