همایش 100 هزار نفری در آزادی هزینه‌تراشی اضافی است.


خبر گزاری دروغ پرداز  فارس نماینده مردم دشتستان در بازار مکاره :همایش 100 هزار نفری در آزادی هزینه‌تراشی اضافی است.نماینده مردم دشتستان در مجلس با بیان اینکه همایش 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی هزینه ‌تراشی اضافی است گفت: خوب است بودجه مربوطه به مناطق زلزله‌زده تعلق گیرد.23 فروردین -92
چگونه است آن موقع که احمدی نژاد با هیأت دولت دست  به سفر های ماراتونی  استانی می زد تا از انرژی هسته ای حق مسلم ماست و قطعنامه ها بی اثر می باشد را تبلیغ کند که همراه با هزینه ی سنگین بود . زیرا که سپاه و بسیج مسئول گرد آوری نیرو های ساندیس خور از سطح روستا ها  بعنوان استقبال کننده از رئیس جمهور جا زده می شدند نه اینکه اعتراض نمی شد که حمایت و تبلیغ می شد . همانگونه که چرا سخن انتقادی نه از هزینه ی بسیج نیروهای ساندیس خور ان در گرد همآیی 9 دی 88 و نمایشات فرمایشی 22 بهمن ها گفته نمی شود . ولی اکنون بدلیل اینکه احمدی نژاد همایش 100 هزار نفری در ورزشگاه آزادی می خواهد برگزار کند چون مرتبط به تبلیغات ریاست جمهوری دوره ی یازدهم در 24 خرداد می باشد بنابراین از سوی حامیان خامنه ای مورد انتقاد واقع شده است . البته  گرچه این انتقاد در پوشش دفاع از زلزله زدگان بوشهر شده است . ولی در اصل  هیچ ارتباطی به مطالبات مردم و نیاز جنگ زدگان بوشهر و دفاع ازمنافع ملی کشور ندارد.
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد با اشاره به همایش صد هزار نفری دولت در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: اولویت‌های مهم‌تری برای کشور وجود دارد و نباید هزینه‌های اضافی برای کارهای بیهوده صرف شود.وی با اشاره به برنامه دولت در ورزشگاه آزادی، این برنامه را هزینه‌تراشی بیهوده برای بیت‌المال دانسته و بر ضرورت جلوگیری از انجام این برنامه تاکید کرد.موسوی‌نژاد تصریح کرد: در حالی که اولویت‌های مهم دیگری برای کشور وجود دارد برگزاری چنین همایشی، هیچ ضرورتی ندارد.وی ادامه داد: به عنوان مثال مردم استان بوشهر در همین ایام نیاز به کمک‌های ویژه دارند و دولت باید هر چه بیشتر برای این مناطق آسیب‌دیده از زلزله کمک کند، در این شرایط می‌توان با پرهیز از برگزاری همایش، هزینه مربوطه را به مناطق زلزله زده تخصیص داد.موسوی‌نژاد، عدم برگزاری این همایش را یک درخواست جدی از دولت عنوان کرده و گفت: امیدواریم دولت با اولویت‌سنجی درست و اصولی، مناسب‌ترین برنامه را انجام داده و بودجه این برنامه را به مناطق زلزله زده اختصاص دهد.