گزیده خبرهای 20 فروردین -92


گزیده خبرهای 20 فروردین -92
نماينده تفت و ميبد درگذشت

یک آخوند از اعضای بازار مکاره کاسته شد .معلوم نیست کی نوبت بازتاب دادن چنین خبرهایی در مورد خامنه ای و رفسنجانی و مصباح یزدزی وجنتی ومحمد یزدی و احمد خاتمی و واعظ طبسی و علم الهدا و  امام جماعات و اعضای سیرک مجمع رهبری خبرگان  و  شورای نگهبان امثالهم  می رسد؟
حجت الاسلام سيد جلال يحيي زاده، نماينده تفت و ميبد، پس از اينكه يك ماه در حالت كما به سر برد، دار فاني را وداع گفت.ابوذر دهقاني، از بستگان حجت الاسلام يحيي زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حجت الاسلام يحيي زاده ساعت 2:30 دقيقه بامداد گذشته، با ايست قلبي در بيمارستان فيروزگر تهران به ديدار معبود شتافت.حجت الاسلام يحيي زاده اوايل اسفندماه سال گذشته پس از دو بار سكته مغزي به كما رفت و از آن پس با درجه هوشياري سه در كما بود.
بدون شک آخوند حسن روحانی که عضو مجمع مصلحت نظام و سیرک خبرگان رهبری است با مشورت وصلادید رفسنجانی وارد صحنه شده و اعضای ستاد انتخاباتی اش هم مشخص شده است .چون رابطه نزدیکی با رفسنجانی دارد ویکی از مهره هایی است که رفسنجانی می تواند در نمایش خیمه شب بازی انتخابات ریاست جمهوری از وی مقابل رقبا ومنتقدانش بازی کند.
اعضای اصلی ستاد انتخاباتی حسن روحانی داوطلب انتخابات ریاست جمهوری یازدهم مشخص شدند.به گزارش تسنیم، در آستانه اعلام رسمی کاندیداتوری حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اعضای اصلی ستاد انتخاباتی وی مشخص شدند.ریاست ستاد انتخاباتی حسن روحانی بر عهده محمدرضا نعمت‌زاده است. وی وزیر صنایع و معادن دولت‌های اول و دوم آقای هاشمی رفسنجانی بوده است.اکبر ترکان قائم مقام و معاون ستاد انتخاباتی روحانی است. وی در دولت اول آقای هاشمی رفسنجانی به عنوان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و در دولت دوم به عنوان وزیر راه و ترابری مشغول به کار بود. ترکان در بین سال‌های 80 تا 88 نیز معاون وزیر نفت بوده است.محمدباقر نوبخت نیز سخنگوی ستاد مردمی انتخابات روحانی است. وی دبیرکل حزب «اعتدال و توسعه» و معاون «پژوهش‌های اقتصادی» مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام است.بابک دربیگی مسئول روابط عمومی ستاد انتخاباتی روحانی است. وی پیش‌تر مدیر مسئول سایت خبری آفتاب بوده است.محمد سلطانی‌فر نیز ریاست کمیته تبلیغات و رسانه ستاد انتخاباتی حسن روحانی را بر عهده دارد. سلطانی‌فر مدیر گروه مطالعات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت‌نظام و مدیر مسئول روزنامه "صبح اقتصاد" است.در همین زمینه محمد سلطانی‌فر رئیس کمیته تبلیغات و رسانه ستاد انتخاباتی حسن روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم درخصوص همایش روز پنجشنبه هفته جاری گفت: این همایش با عنوان "افتتاحیه گردهمایی حامیان دکتر روحانی" برگزار می‌شود.وی افزود: روحانی طی این همایش که اعضای ستادهای استانی وی حضور دارند، کاندیداتوری خود را رسما اعلام می‌کند.
ایتگونه اقدام واکنشی کردن خیلی نخ نما شده و  مسخره  است . زیرا مثل لج بازی کردن 2 بچه پشت سر هم می ماند .چون نوعی تلافی کردن بازداشت جاسوسی اعزامی به عربستان وحمایت عربستان از مخالفان سوری می باشد.
مسئولان فرودگاه امام‌خمینی (ره) از تمامی اعضای کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان انگشت‌نگاری کردند.به گزارش ایسنا، کاروان تیم فوتبال الهلال عربستان که امروز (دوشنبه) برای دیدار با استقلال وارد فرودگاه امام‌خمینی (ره) شده، در حال حاضر همچنان در این فرودگاه به سر می‌برد و به دستور مسئولان در حال انجام مراحل مربوط به انگشت‌نگاری است. این در حالی است که عرب و افضلی، نمایندگان باشگاه استقلال برای استقبال از عربستانی‌ها چند ساعتی است که در فرودگاه امام حضور یافته‌اند.
چه شد که پاسدار ضر غامی سال گذشته سکته قلبی کرد ولی برای مردن جا خالی داد تا جایش را با برادرش عوض کرده باشد؟!
برادر عزت الله ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران دارفانی را وداع گفت.به گزارش سفیر، مراسم یابود مرحوم حسن ضرغامی، امروز از ساعت 15 تا 17 در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان آیت الله ایروانی(رباط کریم) برگزار می‌شود.
فرارو این مصیبت را به رئیس رسانه ملی تسلیت گفته و از درگاه خداوند برای روح آن مرحوم مغفرت طلب می‌نماید.