کلید سناریوی سوم علیه خانواده رفسنجانی زده وفعال شد

کلید سناریوی سوم علیه خانواده رفسنجانی  زده وفعال شد
در دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی سراج اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود.اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی بهرمانی روز یکشنبه ۱۵ اردیبهشت تشکیل می‌شود. 1 اردیبهشت -92
خبرگزاری فارس: اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
بدون شک همانگونه  چند بار د ر گذشته به این موضوع اشاره شده بود که از سوی  دار ودسته ی خامنه ای به اتکای دستگاه فاسد قضاییه سیاست وترفند تبلیغاتی فشار گاز انبری علیه ی رقبا پیگیری  شده است . زیرا که  در راستای اهداف خاص پشت پرده  بوده است . برای همین  در زمان ریاست جمهوری رفسنجانی برای  اینکه حزب کارگزاران  وابسته به رفسنجانی از صحنه حذف و رفسنجانی بی اعتبار شود با دادگاهی کردن غلامحسین کرباسچی  وچند شهرداران دیگر نواحی تهران  هدف دنبال شد . ولی طراحان پشت پرده تصور نمی کردند با این دادگاه کرباسچی وزندانی کردنش  نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری دوره هفتم را می بازند ومجبور می شوند  به جای علی اکبر ناطق نوری به تقبل  ریاست  جمهوری  محمد خاتمی تن دهند . برای  همین ادامه  سناریو ی مشابه در دوران خاتمی را  با دادگاه نمایشی  شهرام جزایری  را  طوری پیچیده تر طراحی و دنبال  کردند که نه اجازه به  چهره های شاخص مدعیان اصلاح طلبان داده نشد تا وارد بازار مکاره هفتم شوند که ریاست جمهوری نهم و دهم هم جایی برای این رقیب مغلوب  وجود نداشت . لذا اکنون چون رقابت جدی میان  باندهای غالب مدعی اصول گرا می باشد . برای  اینکه روزنه ای برای رفسنجانی  وجود نداشته باشد تا با خاتمی و جهانگیری و آخوند حسن روحانی ائتلاف 2+1 مشابه  ائتلاف 2+1 اصول گرای همشهری و فامیل رهبر تشکیل دهد و دست به مانور تبلیغاتی ریاست جمهوری برای کسب قدرت بزند . پس  شرایط برای میوه چینی  کلید سناریوی سوم  زده شده است که با 12 اتهام  سنگین  و تنظیم کیفر خواست پس از بازداشت مهدی رفسنجانی  اکنون  گزارش شده است  محاکمه  وی  قرار است در دادگاه نمایشی فرمایشی    در 15 اردیبهشت  برگزار شود . یعنی کمتر از 40 روز مانده به 24 خرداد  زمان برگزاری نمایش خیمه شب بازی ریاست جمهوری این سناریو فعال  شده است تا تبدیل به شمشیر دامکلس پس گردن رفسنجانی شود که به جای ائتلاف با خاتمی و حامیانش  مجبور به سکوت همراه با لبیک گویی به خامنه ای شود . بهرحال باید منتظر ماند که رفسنجانی با وجود اینکه می داند خامنه ای نه در موضع قدرت که ضعف می باشد و آسیب پذیر شده است  کدام سیاستی را  وی اتخاذ می کند . بطور قطع  سکوت و سازش وی منجر به  چوب و پیاز با همخوردن است .


 به گزارش خبرنگار قضایی فارس به نقل از دفتر سخنگوی قوه قضائیه، اولین جلسه دادگاه مهدی هاشمی بهرمانی روز 15/2/92 راس ساعت 9 صبح در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی ناصر سراج تشکیل می‌شود. مهدی هاشمی در اولین روز مهر ماه سال گذشته به کشور بازگشت و در فرودگاه به وی عنوان شد که روز بعد باید خود را به دادسرای امنیت معرفی کندروز بعد مهدی هاشمی به دادسرای امنیت رفته و برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد و این فرد ۸۳ روز در بازداشت موقت به سر برد تا اینکه سرانجام با قرار وثیقه آزاد شد.